Dit lijkt mij geen Europa liek.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:08 schreef Bolasie het volgende:
Brighton XI: Sanchez, Veltman, Dunk, Cucurella, Lamptey, Alzate, Bissouma, Mac Allister, March, Maupay, Trossard.
Liverpool XI: Alisson, Alexander-Arnold, Matip, van Dijk, Robertson, Henderson, Fabinho, Keita, Salah, Mane, Diaz.
Salah begint 'gewoon' na al het gedoe rondom zijn contract. Zijn zaakwaarnemer geniet er allemaal wel van.
[ twitter ]
Ik heb Duitse RTL voor Eintracht v Betis.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:02 schreef Bolasie het volgende:
We pakken de verlenging van West Ham v Sevilla even mee @:el-stinho
West Ham twee keer eerst thuis, zonde.quote:Atalanta v RB Leipzig
Eintracht Frankfurt v FC Barcelona
West Ham United v Olympique Lyon
SC Braga v Rangers
WHU/OL v EIN/BAR
BRA/RAN v ATA/RBL
Leuke loting, op Braga-Rangers na dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
West Ham twee keer eerst thuis, zonde.
Eintracht v Barça lijkt me niet bijzonder.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:50 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Leuke loting, op Braga-Rangers na dan.
Meer om naar uit te kijken dan de Champions League.
Eintracht lijkt me wel zo'n ploeg die op basis van Deutsche Kampfgeist dit Barça wel aardig partij moet kunnen bieden. En sowieso leuk om eens een affiche te zien dat normaal eigenlijk nooit voorkomt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eintracht v Barça lijkt me niet bijzonder.
ATA/RBL en WHU/Lyon zijn wel leuk ja.
De winnaar van Leipzig - Atalanta staat gelijk in de finalequote:Op vrijdag 18 maart 2022 13:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
West Ham twee keer eerst thuis, zonde.
Mijn vrees is een finale RB Leizpig v Barça.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De winnaar van Leipzig - Atalanta staat gelijk in de finale
Wie denk je dat favoriet is in die tweekamp?
Liever Lyon dan West Ham.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn vrees is een finale RB Leizpig v Barça.
Mijn droomfinale is Atalanta v West Ham.
Gun het West Ham wel als een van de weinige Engelse teams. Zonde dat ze niet mogen afsluiten op eigen grond en twee keer uit moeten.quote:
Ik zou het West Ham ook gunnen als Engelse teams de Europese toernooien niet al zoveel domineerden de afgelopen jaren. Dan heb ik liever een grote club uit een ander Europees land dat minder vaak in de prijzen valt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gun het West Ham wel als een van de weinige Engelse teams. Zonde dat ze niet mogen afsluiten op eigen grond en twee keer uit moeten.
Al is mijn stance: zolang het maar niet Barça wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |