Wat denk je dat een e-ticket inhoudt en waar je dat voor nodig zou hebben?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:02 schreef mandytje het volgende:
Wat nu? Ik ga op reis en ik heb geen e-tickets? Wel e-ticket nummers? Kan ik daar wat mee?
Dat wilde ik ook al zeggenquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:11 schreef Sodemieters het volgende:
Heb je al proberen in te loggen met deze gegevens?
Niet gewoon bij het internationale NS-loket een enkele reis per trein boeken naar Sri Lanka.quote:
De trein als menswaardige optie beschouwenquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Niet gewoon bij het internationale NS-loket een enkele reis per trein boeken naar Sri Lanka.![]()
Mensen die met het vliegtuig vliegen, terwijl er een prima alternatief is per trein en boot.
https://www.seat61.com/europe-to-india-overland.htmquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:03 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
De trein als menswaardige optie beschouwen
Wou je met de trein of boot vliegen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Niet gewoon bij het internationale NS-loket een enkele reis per trein boeken naar Sri Lanka.![]()
Mensen die met het vliegtuig vliegen, terwijl er een prima alternatief is per trein en boot.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:03 schreef Plompzakker het volgende:
De trein als menswaardige optie beschouwen
quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:05 schreef scrupuleus het volgende:
Ik wil je wel naar hogere sferen brengen
Oh wauw het is echt Kluun.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:14 schreef DerekB het volgende:
[..]
Dacht ik ook.
https://forum.viva.nl/rei(...)list_messages/487475
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop