SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdHet komt goed.... En anders maar niet.
Inderdaad, je kunt dan beter een Belg redden dan een Nederlander, met oog op de finale. Daarbij zouden Salar Tobias en Kristof ook op Vera stemmen. Dus om Kristof dan niet te redden zou vreemd zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:50 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik ook, zo vreemd is die keuze van hem helemaal niet.
Ja mee eens.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Inderdaad, je kunt dan beter een Belg redden dan een Nederlander, met oog op de finale. Daarbij zouden Salar Tobias en Kristof ook op Vera stemmen. Dus om Kristof dan niet te redden zou vreemd zijn.
Los daarvan vind ik dat Kristof toch wel een gangmaker is in't huis. En dat is Vera sowieso niet. ( Al komt ze wel wat losser de laatste dagen )
Ik vind kristof fantastisch en eerst totaal niet. Nederlanders zijn echt star, die houden zich vast aan het beginbeeld.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Inderdaad, je kunt dan beter een Belg redden dan een Nederlander, met oog op de finale. Daarbij zouden Salar Tobias en Kristof ook op Vera stemmen. Dus om Kristof dan niet te redden zou vreemd zijn.
Los daarvan vind ik dat Kristof toch wel een gangmaker is in't huis. En dat is Vera sowieso niet. ( Al komt ze wel wat losser de laatste dagen )
ohhh mocht je openen haha had je mij bericht net niet gezien>?quote:
Klopt. Die is zo saai als wat..quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:58 schreef Verida het volgende:
[..]
en wat een zalvende dominee die Julio
Heb ik iets gemist op TV ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:42 schreef r0ydr het volgende:
Salar heeft Kristof save gespeeld omdat hun 3e ook op vera wilde stemmen
Of kruipen uit zijn sneaky rol met achterbaks roddelen over het gouden kamp; en een andere sneaky rol zal moeten bedenken...quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:54 schreef Angelflush het volgende:
Julio zou niet weten wat hij moet doen als er 1 van zijn 2 kamergenoten er zondagochtend niet meer zou zijn....
Ik heb een voorstel... opzouten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |