SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdHet komt goed.... En anders maar niet.
Inderdaad, je kunt dan beter een Belg redden dan een Nederlander, met oog op de finale. Daarbij zouden Salar Tobias en Kristof ook op Vera stemmen. Dus om Kristof dan niet te redden zou vreemd zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:50 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik ook, zo vreemd is die keuze van hem helemaal niet.
Ja mee eens.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Inderdaad, je kunt dan beter een Belg redden dan een Nederlander, met oog op de finale. Daarbij zouden Salar Tobias en Kristof ook op Vera stemmen. Dus om Kristof dan niet te redden zou vreemd zijn.
Los daarvan vind ik dat Kristof toch wel een gangmaker is in't huis. En dat is Vera sowieso niet. ( Al komt ze wel wat losser de laatste dagen )
Ik vind kristof fantastisch en eerst totaal niet. Nederlanders zijn echt star, die houden zich vast aan het beginbeeld.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Inderdaad, je kunt dan beter een Belg redden dan een Nederlander, met oog op de finale. Daarbij zouden Salar Tobias en Kristof ook op Vera stemmen. Dus om Kristof dan niet te redden zou vreemd zijn.
Los daarvan vind ik dat Kristof toch wel een gangmaker is in't huis. En dat is Vera sowieso niet. ( Al komt ze wel wat losser de laatste dagen )
ohhh mocht je openen haha had je mij bericht net niet gezien>?quote:
Klopt. Die is zo saai als wat..quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:58 schreef Verida het volgende:
[..]
en wat een zalvende dominee die Julio
Heb ik iets gemist op TV ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:42 schreef r0ydr het volgende:
Salar heeft Kristof save gespeeld omdat hun 3e ook op vera wilde stemmen
Of kruipen uit zijn sneaky rol met achterbaks roddelen over het gouden kamp; en een andere sneaky rol zal moeten bedenken...quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:54 schreef Angelflush het volgende:
Julio zou niet weten wat hij moet doen als er 1 van zijn 2 kamergenoten er zondagochtend niet meer zou zijn....
Ik heb een voorstel... opzouten.
Ik vind hem ook tof, net zoals Salar.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:57 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
[..]
Ik vind kristof fantastisch en eerst totaal niet. Nederlanders zijn echt star, die houden zich vast aan het beginbeeld.
Dan gaat die achter Grace aanlopen want die is het populairst.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:54 schreef Angelflush het volgende:
Julio zou niet weten wat hij moet doen als er 1 van zijn 2 kamergenoten er zondagochtend niet meer zou zijn....
Ik heb een voorstel... opzouten.
Zonder die vrijstellingen was hij allang thuis geweest, maar dat realiseert hij zich nietquote:Op donderdag 17 februari 2022 16:58 schreef danilel het volgende:
leroy is 3 keer gematst met een vrijstelling, dat wil ie niet zien
Ik vind ze ook leuk!quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind hem ook tof, net zoals Salar.
Over heimwee ja zelfs gequotequote:Op donderdag 17 februari 2022 16:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ohhh mocht je openen haha had je mij bericht net niet gezien>?
Hoop echt dat hij eruit gaat.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:02 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zonder die vrijstellingen was hij allang thuis geweest, maar dat realiseert hij zich niet
Er zijn er die alleen de tv uitzendingen zien.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:00 schreef Kinga het volgende:
Ik zie net die ranking... wtf, wat een bullshit weer. Hanne op 3, Julio op 4?! doeeeeeeeeeei
oh niet gezien en geen melding ookquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Over heimwee ja zelfs gequote
Van Salar en Kristof zou ik dat nog kunnen geloven (tactisch); maar TobeAs zou ik een dolk vinden en schijnheilig gedrag.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Stuk interessanter dan dat gezever van Julio..quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn er die alleen de tv uitzendingen zien.
En dan krijg je echt een ander beeld van de bewoners.
De tactische besprekingen waar vooral Kristof en Salar veel van is getoond zal ook niet worden gewaardeerd.
QFT. Vera is gewoon niet geschikt voor dit programma.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:57 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ja mee eens.
Vera komt inderdaad wat losser maar ze is nog steeds nietszeggend in mijn ogen. Ze is een beetje saai, wel lief maar ook een grijze muis.
Kristof is altijd mensen aan het oppeppen, altijd positief, altijd vrolijk en altijd een lief woordje voor wie het nodig heeft. Ik snap de haat van sommigen tegenover hem niet.
OT: Leroy heeft het weer erover dat het oneerlijk is. Hij mocht niet kiezen wie hij zou saven toen hij little brother was en hij moest over legoblokjes lopen
Blijkbaar dus niet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:04 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Stuk interessanter dan dat gezever van Julio..
Yep al over gesproken, dat hij het anders moet aanpakken... omdat iedere week wel iemand anders laatste kan staan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:57 schreef spapaars het volgende:
Weet Kristoffee dat hij als laatste in de rangschikking stond?
En kon ie in alle waarschijnlijk niemand vrijstellen omdat de situatie toen misschien niet voorhanden was, en dat het duidelijk genoeg was wie de drie genomineerden waren.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:58 schreef danilel het volgende:
leroy is 3 keer gematst met een vrijstelling, dat wil ie niet zien
Weinig mensen namen de moeite om op Hanne of Julio te nomineren, daardoor staan ze 'hoog'. Niet echt een ranglijst ditmaalquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:00 schreef Kinga het volgende:
Ik zie net die ranking... wtf, wat een bullshit weer. Hanne op 3, Julio op 4?! doeeeeeeeeeei
Bij ziektes kan je hervallen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:00 schreef Italy1404 het volgende:
Maar Nouchine heeft toch weer gekletst hè… Salar beloven dat ze niets zegt en toch Nawal inlichten.
Ik vermoed dat vrijwel iedereen in die poll op Leroy, Nawel of Kristof heeft gestemd. De rest van de stemmen zijn verdeeld over de andere 7, maar die verschillen zijn verhoudingsgewijs zo klein dat je daar denk ik weinig conclusies uit kunt trekken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:00 schreef Kinga het volgende:
Oh is dit de "Wie zou jij nomineren?" poll... Want er was ook een wie is populair poll...quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik vermoed dat vrijwel iedereen in die poll op Leroy, Nawel of Kristof heeft gestemd. De rest van de stemmen zijn verdeeld over de andere 7, maar die verschillen zijn verhoudingsgewijs zo klein dat je daar denk ik weinig conclusies uit kunt trekken.
Onduidelijk maar Julio heeft iets stoms gezegd in ieder geval.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:12 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Waar voelt Naarwel zich nu weer boos?
de waarheid.. hahaquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:14 schreef engine het volgende:
[..]
Onduidelijk maar Julio heeft iets stoms gezegd in ieder geval.
Dus jij zou je maat een mes in de rug steken. Dat maak ik uit jou posting op.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:49 schreef spapaars het volgende:
Nou bijgelezen.
Salar graaft zijn graf door de allerlaatste te redden.
Het is wel een beslissing van de kijkers, die hij later hard nodig zal hebben.
Ja, maar die is voor een secret mission. Daarbij heeft Salar de ranking gisteren al gehoord in de DBK en die andere poll heeft van gisterenmiddag tot vanmorgen actief gestaan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
Oh is dit de "Wie zou jij nomineren?" poll... Want er was ook een wie is populair poll...
Ja, hij kan natuurlijk ook gewoon zelf vertrekken. Houdt hij de eer aan zichzelf.quote:
Nog 2 nachten om haar een veeg te geven...quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:25 schreef Ptr67 het volgende:
Leroy zijn brein hangt tussen zijn benen.
Eerst probeerde hij met Amy (viel weg door stemming), vervolgens haatte hij Dimi & Tobias ivm hun band met Vera & Grace. Grace zegt af en toe wel iets tegen hem en af en toe een knuffel (in zijn hoofd vertaald als misschien maak ik nog kans); dan hopte ie naar Hanna maar die ging er niet op in, dus ZEIKWIJF; Vera (ondertussen heeft ie dat ingezien) zal ook geen relatie met hem willen dus KUTWIJF; Nawel tja.. misschien maak ik daar wel kans.
Zou het beste voor alle partijen zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, hij kan natuurlijk ook gewoon zelf vertrekken. Houdt hij de eer aan zichzelf.
Gaat niet gebeuren. We krijgen geen 'Kitty' tafrelen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Leroy moet nu niet opgeven hoor, kom op verman je!
Ik wil hem namelijk zien schelden en tieren in de studio
quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Leroy moet nu niet opgeven hoor, kom op verman je!
Ik wil hem namelijk zien schelden en tieren in de studio
quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:31 schreef engine het volgende:
Het plan is nu om een liefde te faken tussen Hanne en Kristof.
Of Leroy wordt nu geopperdquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:31 schreef engine het volgende:
Misschien krijg hij door zijn beslissing het gewoon terug in z'n gezicht als een boemerangquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus jij zou je maat een mes in de rug steken. Dat maak ik uit jou posting op.
Daarom ben ik heel benieuwd van wat er tegen hem gezegd is in de DBK. Hopelijk zien we dat vanavond terug in de uitzending want dit was gisteren.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:33 schreef Tourniquet het volgende:
De ranking die Salar heeft doorgekregen was waarschijnlijk de "omgekeerde" uitslag van de vraag "wie zou jij nomineren". Even een kleine analyse met de aanname (!) dat deze poll op FB representatief is voor de daadwerkelijke stemming:
[ afbeelding ]
Hieruit blijkt dat de bovenste 3 (Kristof, Nawel en Leroy) samen al 94,5% van het aantal stemmen heeft gekregen en dat de rest de andere 5,5% heeft mogen verdelen. Die verschillen zijn in verhouding dus erg klein en een paar meer stemmen kunnen al grote verschuivingen veroorzaken.
De uitslag die Salar doorgaf:
1. Grace
2. Tobias
3. Hanne
4. Julio
5. Nouchine
6. Vera
7. Salar
8. Nawel
9. Leroy
10. Kristof
Gaan we vast niet zienquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom ben ik heel benieuwd van wat er tegen hem gezegd is in de DBK. Hopelijk zien we dat vanavond terug in de uitzending want dit was gisteren.
Worden wij hier niet moe van ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:31 schreef engine het volgende:
Daar komt gedonder van, dat pikt die Dagobert van haar niet denk ik. Krijgen we het Michel/Julie scenario van vorig jaar.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:37 schreef engine het volgende:
Nouch en Salar zou wel geloofwaardiger zijn
Zou dom zijn van Nouche, ze heeft een vriend, en dan zal de kijker dat niet waarderen, en dat weet ze, want ze wil gewoon winnen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:37 schreef engine het volgende:
Nouch en Salar zou wel geloofwaardiger zijn
Alles kan kapotquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar komt gedonder van, dat pikt die Dagobert van haar niet denk ik. Krijgen we het Michel/Julie scenario van vorig jaar.
Hoe is dat daarmee afgelopen, want niet meer gevolgd... is ze nog bij haar vriend of was dit afgebroken door haar band met Michel de vriend/broer/friendswithbenefits/lover/mariage-material ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar komt gedonder van, dat pikt die Dagobert van haar niet denk ik. Krijgen we het Michel/Julie scenario van vorig jaar.
Zou het echt niet weten. Volgens mij is Michel nog steeds single en Julie nog steeds bij haar vriend. Ze zien elkaar nog regelmatig net zoals de andere van vorig jaar.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:42 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Hoe is dat daarmee afgelopen, want niet meer gevolgd... is ze nog bij haar vriend of was dit afgebroken door haar band met Michel de vriend/broer/friendswithbenefits/lover/mariagmaterial ?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, hebben ze dit gezegd?
Die weet verdomd goed dat hij exit isquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy is zijn zonden aan het overdenken
De ik pak in want ik ga naar huis actquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Die weet verdomd goed dat hij exit is
Ja maar moet je daarom huilen.....wees een man en neem je verlies Militair . Je laat niemand achter daar waar je verliefd op bent. Lekker naar je dochtertje.quote:
Hij had even een relatie met een Belgisch model, maar die heeft hem bedonderd wat ik er van begrijp. Was een vriendinnetje van Julie.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou het echt niet weten. Volgens mij is Michel nog steeds single en Julie nog steeds bij haar vriend. Ze zien elkaar nog regelmatig net zoals de andere van vorig jaar.
Fixed.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:53 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zes Valentijnskaartjes van zijn moeder de FEBO terig in de enveloppe en al ingepakt.Nu zielig..
True thatquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is misschien gemeen om te zeggen, maar vindt het echt mooi om Leroy zo te zien balen.
Leroy was geen little brother, leroy had alleen maar een pin gewonnen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:07 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
En kon ie in alle waarschijnlijk niemand vrijstellen omdat de situatie toen misschien niet voorhanden was, en dat het duidelijk genoeg was wie de drie genomineerden waren.
Het is ook wel gemeen dat Salar vanalles mag kiezen en hij zijn poten kapot lopen op lego.quote:
Dat laatste kunnen we denk ik wel als een zekerheidje gaan beschouwen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien krijg hij door zijn beslissing het gewoon terug in z'n gezicht als een boemerang
Hoe dan ook, ik weiger te geloven dat nummer 3, 4 en 5 (van de genomineerden) precies hetzelfde aantal stemmen hadden.
Het is dus een verzonnen script van BB.
geloof er geen nota van Militair waar ? op een boot tijden Gayparadequote:
Hij noemt zichzelf militair onder andere omdat hij goed kan observeren. Zijn eigen woordenquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
geloof er geen nota van Militair waar ? op een boot tijden Gayparade
Ja, het is wel een top talentje...we zullen hem nog gaan missen...quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij noemt zichzelf militair onder andere omdat hij goed kan observeren. Zijn eigen woorden
Legolandquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Als kiespijnquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, het is wel een top talentje...we zullen hem nog gaan missen...
Ik vind hem grappig, maar ik denk dat je de gays hiermee tekort doet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Niemand dwingt hem tot zaterdag te blijven.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:00 schreef ledn81 het volgende:
Ik vind Leroy een eikel (megool zou ie zelf zeggen), maar vind het wel sneu.
Die weet stiekem al dat ie zaterdag naar huis gaat en klikt niet geweldig in de groep.
Dan ben je wel behoorlijk eenzaam nu daar.![]()
Nawel moet haar tiktok volgertjes weer laten zien dat ze actief is in de keuken dus heeft ie niets aan.
BB: "Bewoners. Pak allemaal jullie koffers. Jullie vertrekken per direct. We hebben een leukere show. Doei."quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:01 schreef Joyce-43 het volgende:
ohhh volgende week donderdag 20.30 robinson dat ga ik zeker kijken![]()
maar hoe doen ze dat dan met BB beide op rtl 5 als ik het goed begrepen heb
Oh. Nu je het zegt!quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:01 schreef Joyce-43 het volgende:
BB live is op zaterdag en ER en op 4 donderdag.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:01 schreef Joyce-43 het volgende:
Dat is precies wat hij wilt. Deze reacties uitlokken. Het is gewoon een mietje, die eerst een grote bek had en zich nu gedraagt alsof hem het grootste onrecht van deze eeuw is aangedaan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:00 schreef ledn81 het volgende:
Ik vind Leroy een eikel (megool zou ie zelf zeggen), maar vind het wel sneu.
Die weet stiekem al dat ie zaterdag naar huis gaat en klikt niet geweldig in de groep.
Dan ben je wel behoorlijk eenzaam nu daar.![]()
Nawel moet haar tiktok volgertjes weer laten zien dat ze actief is in de keuken dus heeft ie niets aan.
zelf opstappen kost je denk ik een hoop centen. Dan zou ik ook die 2 dagen nog wel ff uitzingen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Niemand dwingt hem tot zaterdag te blijven.
Goed ideequote:Op donderdag 17 februari 2022 18:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
BB: "Bewoners. Pak allemaal jullie koffers. Jullie vertrekken per direct naar schiphol voor Expeditie Robinson. We hebben een leuke show. Doei."
staan ook hetero's op de boot he, doelde dat hij daar verkleed kan staan als Militairquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind hem grappig, maar ik denk dat je de gays hiermee tekort doet.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
staan ook hetero's op de boot he, doelde dat hij daar verkleed kan staan als Militair
Precies Koosquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:04 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus haal die lapzwans van de streams er zijn vast leukere mensen om naar te kijken
Zoals ik al een tijdje zeg.... De dochter komt pas ter sprake wanneer hij negatief in beeld staat, of genomineerd is, of nattigheid voelt; of als laatste faalt in het winnen van little brother en vrijstelling wat hij overigens nog steeds oneerlijk is gebeurd naar hem toe (al 3x in zijn voordeel, maar ziet dit niet in).quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:50 schreef Angelflush het volgende:
Wat een verknipt persoon is Leroy . Eerst Hanne de grond in trappen dat ze niet moet zeuren vanwege t gemis van haar dochter, daarna haar achter haar rug van alles en nog wat uitmaken en nu hij genomineerd is huilen en huilen en huilen.
En dan zeggen dat hij huilt omdat hij zn dochter mist.
Walgelijk persoon.
Ik wacht tot ie ontploftquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:04 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus haal die lapzwans van de streams er zijn vast leukere mensen om naar te kijken
Ik verwacht het niet. Er is niemand om op te ontploffen.quote:
Hij zou eens aan zijn dochter moeten denken als hij vunzige verhalen zit te vertellenquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:05 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Zoals ik al een tijdje zeg.... De dochter komt pas ter sprake wanneer hij negatief in beeld staat, of genomineerd is, of nattigheid voelt; of als laatste faalt in het winnen van little brother en vrijstelling wat hij overigens nog steeds oneerlijk is gebeurd naar hem toe (al 3x in zijn voordeel, maar ziet dit niet in).
Ja teleurgesteld inderdaad. En niks meer wat hij er nog aan kan doen. Geen pin meer te winnen of iets.quote:
Hebben ze weer zelf geld in moeten brengen dan?quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
zelf opstappen kost je denk ik een hoop centen. Dan zou ik ook die 2 dagen nog wel ff uitzingen.
Dacht van wel met die reukopdracht. Immuun en een überdomme regel met verhuis van kamers geregeld.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Leroy was geen little brother, leroy had alleen maar een pin gewonnen.
Ja. Da's toch een teken aan de wand?quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:07 schreef Krambo het volgende:
Zit hij daar al die tijd in z'n eentje te janken
Volgens mij krijg je de vergoedingen niet als je zelf opstapt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:08 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Hebben ze weer zelf geld in moeten brengen dan?
Zelfs Julio heeft het opgegeven.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. Da's toch een teken aan de wand?
Als er iemand anders jankt, staan er meteen 5 ramptoeristen omheen, om het hardst cliché's uit te braken. Maar als Leroy moet huilen komt er niemand
Oh ja zo was het, klopt!quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:09 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je de vergoedingen niet als je zelf opstapt.
Hij is alleen vergeten zichzelf te observeren.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij noemt zichzelf militair onder andere omdat hij goed kan observeren. Zijn eigen woorden
quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Maakte maar gein.
Serieus ding
quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. Da's toch een teken aan de wand?
Als er iemand anders jankt, staan er meteen 5 ramptoeristen omheen, om het hardst cliché's uit te braken. Maar als Leroy moet huilen komt er niemand
ongetwijfeld, ze zetten je niet in zo'n programma met alle voorbereiding eromheen zonder dat soort voorwaarden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:08 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Hebben ze weer zelf geld in moeten brengen dan?
Lego Soldier LeGoRoyquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:11 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Hij is alleen vergeten zichzelf te observeren.
Maar ik sluit niet uit dat hij militair is bij Marvell.
bedoelde het niet boos hoorquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Maakte maar gein.
Serieus ding
En daar heeft hij volgens mij geen moeite mee. De jongens hebben hem altijd goed opgevangen en geprobeerd mee te slepen.quote:
En dat tegen iemand die ook nooit een pin heeft gewonnen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:16 schreef JDB94 het volgende:
Weer ff het lijstje af:
- Challenge water
- Little Brother is ie mee genaaid
- LEGO
- Schokken waren sterker bij zijn challenge
- ...
nee echt ?? weer??quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:15 schreef Li0nHeart het volgende:
En Leroy voelt zich weer achtergesteld, omdat hij niks heeft mogen bepalen toen hij LB was.. en hij heeft maar mooi wel met z'n poten over de lego gelopen.
En ieder van hen heeft een contract moeten tekenen... misschien staat daar wel een regeltje in om niet zelfstandig op te stappen. Remember vorig jaar. Hebben ze gauw 3 nieuwelingen moeten ophoesten.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:09 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je de vergoedingen niet als je zelf opstapt.
Lijkt me niet echt een rechtsgeldige clausule, ze krijgen iig wel geld om familie te onderhouden volgens mij, een bedrag per dag/weekquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:18 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
En ieder van hen heeft een contract moeten tekenen... misschien staat daar wel een regeltje in om niet zelfstandig op te stappen. Remember vorig jaar. Hebben ze gauw 3 nieuwelingen moeten ophoesten.
Dan was ie op dag 1 al naar huis gegaanquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hadden tegen Leroy gezegd dat je gelijk naar huis gestuurd kon worden als je een challenge verliest .. hij had het zwaarder verwacht ... kaartenbakkandidaat.
Legoblokjes, daar zat ik al op te wachtenquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:15 schreef Li0nHeart het volgende:
En Leroy voelt zich weer achtergesteld, omdat hij niks heeft mogen bepalen toen hij LB was.. en hij heeft maar mooi wel met z'n poten over de lego gelopen.
Nog vergeten hoe hij verloor tegen Hanne met die waterfles dicht te houden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:19 schreef Koos1958 het volgende:
Ja hoor daar het bad en de legoblokjes weer. Hij is zo knap het die gozer.
Dan had hij er dag twee al uitgelegenquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hadden tegen Leroy gezegd dat je gelijk naar huis gestuurd kon worden als je een challenge verliest .. hij had het zwaarder verwacht ... kaartenbakkandidaat.
Ja en 50 rondjes draaien noemde hij ook nogquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:19 schreef Koos1958 het volgende:
Ja hoor daar het bad en de legoblokjes weer. Hij is zo knap het die gozer.
Ik had gewoon BB verwacht. Maar vorig jaar en dit jaar gewoon gezeik.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:21 schreef Lonneke1983 het volgende:
Volgens mij is hij vergeten dat dit een sociaal en psychologisch experiment is. Niet alleen spelletjes spelen.
Niet doen, want die doet dat ook gewoon. Zonder hersenen kan je veel hoor. Weetje wel.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:21 schreef Ptr67 het volgende:
BB : Leroy ik begrijp dat je nu plots terug denkt aan je dochtertje omdat je genomineerd bent, en omdat je slachtoffer bent in uw ogen. Daarom het volgende voorstel.
Loop 2u over LEGO blokjes, je krijgt sowieso de helft van de jackpot; en je mag dit doodleuk vertellen aan je medebewoners als je in de REVENGE ON THE LEGO BLOCKS challenge wint.
Ik geniet hier vanquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:23 schreef Koos1958 het volgende:
Ik heb weet je wel, snap je uitgezet kan hem echt niet meer aanhoren de smiegel
Ik stiekem ook welquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geniet hier vanJammer dat het na zaterdag klaar is.
ik ook koosquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:23 schreef Koos1958 het volgende:
Ik heb weet je wel, snap je uitgezet kan hem echt niet meer aanhoren de smiegel
Ach kop op... blijf sterk, hou vol ! Wij Cossers vinden altijd wel een slachtoffer. Echt waar ik beloof het u.quote:
En ligt niet aan BB, want de opdrachten zijn even flauw vind ik. De huidige bewoners zijn véél creatiever dan vorig jaar.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:27 schreef engine het volgende:
Salar komt tot de conclusie dat dit seizoen duizend keer beter is dan vorig jaar.
Helemaal mee eens
Vorig jaar kwam steeds de kermis langs .. nu hebben ze opdrachten van BB AU. De opdrachten zijn echt wel een paar niveau's beter.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
En ligt niet aan BB, want de opdrachten zijn even flauw vind ik. De huidige bewoners zijn véél creatiever dan vorig jaar.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:28 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ach kop op... blijf sterk, hou vol ! Wij Cossers vinden altijd wel een slachtoffer. Echt waar ik beloof het u.
Laat die zijn mond houden, leroy moet opzouten uit dat huis, Tobias de zalvende bewoner. Hij wilde op leroy stemmen dus praat nu niet zo pollitiek correctquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Coach Tobias : Welke doelen kun je nog voor jezelf stellen?
Vond er in het begin niets aan, maar keek nu wel uit naar hun aflevering met Peter.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:27 schreef Tourniquet het volgende:
De nieuwe No Biggie is er, met Peter te gast.
Tobias de slijmbalquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Laat die zijn mond houden, leroy moet opzouten uit dat huis, Tobias de zalvende bewoner. Hij wilde op leroy stemmen dus praat nu niet zo pollitiek correct
Beetje te kort door de bocht. Dat hij op hem wil stemmen wil niet zeggen dat hij een hekel aan hem heeft.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Laat die zijn mond houden, leroy moet opzouten uit dat huis, Tobias de zalvende bewoner. Hij wilde op leroy stemmen dus praat nu niet zo pollitiek correct
Ik denk dat daar wel financiele gevolgen aanzitten. Iets van een borg of zo.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Niemand dwingt hem tot zaterdag te blijven.
Die zijn ook wel aan het koken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Enigszins typerend ... groen laat nu Leroy vrij hard vallen .. en goud probeert hem op te beuren.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:36 schreef engine het volgende:
Het is echt duidelijk nu. Ze geven Leroy geeneens meer goede batterijen voor zijn zender.
Hij heeft ze achter hun rug om allemaal uitgemaakt voor idioot, hij verdient geen opbeurende woorden maar een schop onder zijn holquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:40 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Ik vind het wel mooi zoals die mannen nu met Leroy zitten. Ze proberen hem echt op te beuren en luisteren naar hem en zijn echt lief voor hem.
En iedereen maar afgeven op Kristof, zo jammer want de mannen hebben laten zien dat ze niet zo kinderlijk zijn als Leroyquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij heeft ze achter hun rug om allemaal uitgemaakt voor idioot, hij verdient geen opbeurende woorden maar een schop onder zijn hol![]()
De jongens hebben Leroy totaal niet doorquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:25 schreef ledn81 het volgende:
Vind Salar altijd wel heel meelevend hierin. Op een steunende manier, want hij wil eigenlijk weg![]()
Maar praat even zijn praatje mee.
Toby zit er wat 'oprechter'in maar Salar doet het wel even om Leroy te steunen en is er daarna weer klaar mee en wil nu gewoon weg. Maar die klapmegool blijft maar doorlullen
Straks staat hij ze toch weer af te kraken tegen Nawel /Julio. Wacht maar af.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:40 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Ik vind het wel mooi zoals die mannen nu met Leroy zitten. Ze proberen hem echt op te beuren en luisteren naar hem en zijn echt lief voor hem.
mijn 2 favoriete bewoners van vorig jaarquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:27 schreef Tourniquet het volgende:
De nieuwe No Biggie is er, met Peter te gast.
Leuk die lol dat die meiden nog steeds met elkaar hebben.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Vond er in het begin niets aan, maar keek nu wel uit naar hun aflevering met Peter.
En ook wel vorige week met Dimi.
Ze doen het wel leuk.
Vind ze wel erg vals in deze videosquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
mijn 2 favoriete bewoners van vorig jaar![]()
![]()
![]()
![]()
Die jongens hebben echt geen idee, want Leroy praat alleen maar slecht achter hun rug om....en beide jongens praten nooit slecht over de bewoners. Ze hebben het wel over andere maar dan met respect.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij heeft ze achter hun rug om allemaal uitgemaakt voor idioot, hij verdient geen opbeurende woorden maar een schop onder zijn hol![]()
Gewoon beleefdheid, het boeit hun vrij weinig gok ik, zien ook wel dat het een aflopende zaak is tegen Nawel/Veraquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die jongens hebben echt geen idee, want Leroy praat alleen maar slecht achter hun rug om....en beide jongens praten nooit slecht over de bewoners. Ze hebben het wel over andere maar dan met respect.
Zit er dik in.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:51 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Straks staat hij ze toch weer af te kraken tegen Nawel /Julio. Wacht maar af.
Het boeit hun juist wel.....quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:59 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Gewoon beleefdheid, het boeit hun vrij weinig gok ik, zien ook wel dat het een aflopende zaak is tegen Nawel/Vera
ja leuk toch, heb ze nog niet eens allemaal gezien, dus dat wordt nog leukquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:58 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Vind ze wel erg vals in deze videos
zijn er filmpjes van, was er weinig vandaagquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:08 schreef Ptr67 het volgende:
Voor al diegenen die morgen niet willen gaan werken. Sta om 4u op... en herbekijk opnames van Leroy... Je krijgt gegarandeerd wat braakneigingen; en je zit vanzelf dagje lekker thuis.
zum kotsen die gast
Blijf het een lekker ding vinden, maar veel te naief en te lief voor dit "harde" spel.quote:
Wat leuk, thanksquote:Op donderdag 17 februari 2022 18:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wiequote:Op donderdag 17 februari 2022 18:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nawelquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:26 schreef Koos1958 het volgende:
over wie hebben die twee snijbonen het nu buiten. Nawel
Heerlijk, ben benieuwd of hij nog koekwous enz enz gaat zeggen over haar.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:26 schreef ledn81 het volgende:
Julio en Leroy mopperen op Nawel![]()
Nawel naar huis
Zal mijn taalgebruik enigzins aanpassen in een wereld vol mooie waarhedenquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:11 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Blijf het een lekker ding mooie vrouw vinden, maar veel te naief en te lief voor dit "harde" spel.
en vind het overigens ook raar hoe die haar vork in de hand neemt voor het eten...
Nope enkel keukenkasten aanwezig dacht ik "back to basic"-geleuter of zoiets...quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:26 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Succes ermee.
Is er eigenlijk wel een vaatwasser in de keuken? In het begin dacht ik dat ze die misschien niet konden gebruiken maar op een gegeven moment wel "vrij" konden spelen o.i.d.
zullen ze de laatste weken wel mogen gebruikenquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:26 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Succes ermee.
Is er eigenlijk wel een vaatwasser in de keuken? In het begin dacht ik dat ze die misschien niet konden gebruiken maar op een gegeven moment wel "vrij" konden spelen o.i.d.
Lekker ding is niets mis mee hoor. Sommige vrouwen (mensen) hebben te lange tenen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:29 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Zal mijn taalgebruik enigzins aanpassen in een wereld vol mooie waarheden
Oeps, muitende onderdanen!quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:31 schreef engine het volgende:
Leroy en Julio gooien Nawel overboord haha.
Nope daar hoor een IQ van minstens 5 voor te hebben. Helaas pindakaas.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:31 schreef Koos1958 het volgende:
goh leroy herken je het gedrag van nawel dan niet van je eigen gedrag
Denkutnie hoor, ze hebben enkel Nawelquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:31 schreef engine het volgende:
Die 2 zijn zo naief dat ze niet eens doorhebben dat zij hen nu manipuleertquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:29 schreef juul. het volgende:
Nawel werd vanmiddag boos toen Leroy en Julio haar zeiden dat ze zich de eerste week door Salar liet manipuleren
Leroy heeft een IQ van 105quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:32 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Nope daar hoor een IQ van minstens 5 voor te hebben. Helaas pindakaas.
zegt hijquote:
Voor een peoplecoach heeft Julio weinig mensenkennis.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:31 schreef engine het volgende:
ah... tja je hebt iq testen en iq testen hé....quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
zegt hij
ze hebben blijkbaar allemaal een IQ test gedaan
Dan is die in de tussentijd 7 punten gezakt. Was eerst 112. Zal wel de IQtest voor peuters zijn.quote:
De couscous zal wel smerig geweest zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:34 schreef ledn81 het volgende:
had dit hele Nawel gedoe gemist en scroll even terug.
Nawel 25 min terug (19:05 ongeveer) : "Wil iemand nog couscous van mijn bord, ik heb genoeg"
Waarom ligt het dan op je bord muts![]()
10 min later was ze weg van haar plek en dus blijkbaar boos weggelopen. Waarom gebeurd dit weer buiten beeld?
Elke knipoog van een mogelijk stelletje word op ingezoomd
105 is niet bijzonderquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:34 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
ah... tja je hebt iq testen en iq testen hé....
Ja maaar, ze heeft haar maandstonde hèquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:34 schreef ledn81 het volgende:
had dit hele Nawel gedoe gemist en scroll even terug.
Nawel 25 min terug (19:05 ongeveer) : "Wil iemand nog couscous van mijn bord, ik heb genoeg"
Waarom ligt het dan op je bord muts![]()
10 min later was ze weg van haar plek en dus blijkbaar boos weggelopen. Waarom gebeurd dit weer buiten beeld?
Elke knipoog van een mogelijk stelletje word op ingezoomd
ow ik dacht dat hij 105 had gezegd toenquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:35 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dan is die in de tussentijd 7 punten gezakt. Was eerst 112. Zal wel de IQtest voor peuters zijn.
is dat de hele maandquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:35 schreef juul. het volgende:
[..]
Ja maaar, ze heeft haar maandstonde hè
wel 3 x in de maandquote:
Ze hadden chocolademelk en marshmallows gekregen toen die 4 in de woonkamer hebben gekampeerd en de rest in de gameroom zat.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:36 schreef greysbones het volgende:
hoe komt prinses op de erwt aan die marshmellows
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |