SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
hij vliegt nu ook niet wegquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:44 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja hij zal aan de ketting misschien wel omvallen, maar niet wegvliegen.
Je doet het er maar meequote:Op donderdag 17 februari 2022 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dit nu weer voor een kut TT![]()
"skoeterzadels door de lucht" moeten wezen of zo
Nee, het viel wel mee eigenlijk.quote:
Ja is drukquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk nou uit op die kast.
Straks zit hij in de kast.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk nou uit op die kast.
In Narniaquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks zit hij in de kast.
Welke vrije dag?quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:55 schreef bitterbal het volgende:
hebbben jullie dat ook dat de eerste vrije dag eigenlijk te verwaarlozen is omdat je zo moe bent?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klonk een beetje als check mijn onderkin
Komt hij in zijn Village People-outfit uit die kast.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks zit hij in de kast.
Ik gok op de indiaan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt hij in zijn Village People-outfit uit die kast.
Ja joh, briesje.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:13 schreef FranticDJ het volgende:
Viel toch allemaal wel mee, die stormen?
Morgen moet nog he.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:13 schreef FranticDJ het volgende:
Scooters vliegen je om de oren.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:13 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Scooters vliegen je om de oren.
Ik werk de hele week al overquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:15 schreef gianni61 het volgende:
het wordt overwerken vandaag.
Ik neig naar chinees halen
ik ga nog even in beraad wat ik hier op ga reageren..quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Scooters vliegen je om de oren.
jij werkt je hele leven al over als we je posts moeten gelovenquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werk de hele week al over
Eet je Chinees mee dan?quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werk de hele week al over
Klinkt best plausibel.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:18 schreef Karzai het volgende:
Benzine kan eruit lopen als je die scooter laat liggen
lucifer erbij en probleem opgelostquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:18 schreef Karzai het volgende:
hmmquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:18 schreef Karzai het volgende:
Vuurwerkquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lucifer erbij en probleem opgelostmooi, gaan we door.
Nice.quote:
Ik zou gniffelend achter mijn raam zitten.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:20 schreef CherryLips het volgende:
Woon je daar en dan zie je om de twee uur ofzo een meisje naar een omgevallen scooter lopen die er wat naar kijkt en een beetje aan friemelt en dan weer wegloopt.
ligt dat ding nog steeds op straat?quote:
ja denk niet dat die lang rechtop blijft staan maar misschien nu zonder scherm welquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt dat ding nog steeds op straat?
nee dan staat die aan het waterquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:22 schreef CherryLips het volgende:
Kun je hem niet aan de andere kant van het gebouw zetten zodat de wind er niet direct op staat?
Veel te logisch.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:26 schreef Ama het volgende:
Doe je een briefje met je huisnr ofzo erbij en als mensen het echt vreselijk vinden bellen ze wel aan en donder je ding alsnog weer naar buiten.
Opgelost slotje.
Nee we denken gewoon logisch na.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:27 schreef bitterbal het volgende:
man man man wat zijn jullie vervelend zeg
quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Misschien wil ze gewoon even zeiken zonder steeds oplossingen aangedragen te krijgen.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:27 schreef bitterbal het volgende:
man man man wat zijn jullie vervelend zeg
Ware het niet dat het dan gelijk een continue klaag en huil waterval is..quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Misschien wil ze gewoon even zeiken zonder steeds oplossingen aangedragen te krijgen.
is ook soms lekker.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Welk liedje?quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Nu ik even zeiken: ik heb Celine Dion in m'n hoofd.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:29 schreef CherryLips het volgende:
jeetje, dan is zo'n omgevallen scooter opeens maar een klein ongemakquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:29 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, dan is zo'n omgevallen scooter opeens maar een klein ongemak
quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Noem je mij nu vervelend terwijl ik je een beetje probeer te verdedigen?
quote:
Terechte klacht.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Omg.. ik zou zo hard gillen en janken he.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://9gag.com/gag/aBnnNZZ
toch een extra pint in de pubquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, fuck alles. Dat weekendje Hull van 2 jaar geleden?
Morgen over een week. De eerste minicruise die weer uitgevoerd wordtEn nog 7 euro goedkoper ook
Helaas niet morgen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen over een week. De eerste minicruise die weer uitgevoerd wordtEn nog 7 euro goedkoper ook
Tofquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik nooit helemaalquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:39 schreef Ama het volgende:
Gelukkig heb ik pas 20x ofzo Titanic gezien.
Neequote:Op donderdag 17 februari 2022 15:39 schreef datismijnmening het volgende:
Ama en ik gaan samen naar een Celine Dion concert zo te zien
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Your beauty never ever scared me.
Ja kan mij Celine Dion verder boeien maar ik ken My Heart Will Go On wel helemaal.quote:
Ik heb de naaktscenes met Keet wel gezien hoorquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon alleen de tweede helft kijken.
Als ze uit dat reddingsbootje springtquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:43 schreef Ama het volgende:
Ik ga gewoon binnenkort weer kijken. Eindelijk zonder reclame.
Ik vind dit sad:quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze uit dat reddingsbootje springt
Dat deed je zelf.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Joop ook. Komt dichtbij zo.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zag ‘m voor het eerst in Tuschinski. Bioscoop kraakte lekker mee met het zinkende schip
Ja. Reken op een uurtje wachtrij en laat je niet afschrikken door "Alleen bellen voor noodgevallen"quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof![]()
Hoe heb je dat geboekt? Telefonisch?
Wegwaaien jongens.quote:Een aantal test- en prikstraten is gesloten vanwege stormen Dudley en Eunice. In Noord-Holland is de vaccinatielocatie in Middenmeer vandaag gesloten; de locatie in Alkmaar sluit morgen en zaterdag.
Ik heb het na 25 minuten opgegevenquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Reken op een uurtje wachtrij en laat je niet afschrikken door "Alleen bellen voor noodgevallen"
quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het na 25 minuten opgegeven
Dan toch maar even laten liggen tot het niet meer waaitquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:50 schreef bitterbal het volgende:
heb bestuur gebeld. hij mag niet binnen vanwege benzine. Kan er ook niet mee rijden omdat die gas blijft geven
Heb em weer rechtopgezet. kijken hoe lang het goed gaatquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan toch maar even laten liggen tot het niet meer waait
Ja doordat jij het opgaf kwam mijn maat uiteindelijk wel aan de beurtquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anders hadden we op dezelfde boot gezeten trouwens
Was er naast gaan liggen. Beetje solidariteit tussen mens en machine tonen. Heeft zo'n trouw beestje hard nodig in deze barre tijden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb em weer rechtopgezet. kijken hoe lang het goed gaat
ik denk dat die geen gevoelens heeft hoorquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was er naast gaan liggen. Beetje solidariteit tussen mens en machine tonen. Heeft zo'n trouw beestje hard nodig in deze barre tijden.
Kussentjes onder gelegd?quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik voel op mijn klompen een @UitStraling Nieuwsbulletin aankomen waaruit het tegendeel blijktquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat die geen gevoelens heeft hoor
ja stootkussensquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kussentjes onder gelegd?
Boeink.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
BURN IT DOWNquote:
www.becam.nlquote:Op donderdag 17 februari 2022 16:27 schreef Ama het volgende:
Van wie kan ik een paar euro lenen om dit huis te kopen?
Laatste uurtje even dansen op de barquote:Op donderdag 17 februari 2022 16:28 schreef bitterbal het volgende:
ze veranderen ineens de openingstijden op werk.
vrijdag en zaterdag zijn we ineens open tot 0100
Was te verwachten toch sinds de persconferentie?quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:28 schreef bitterbal het volgende:
ze veranderen ineens de openingstijden op werk.
vrijdag en zaterdag zijn we ineens open tot 0100
ik kan je 1 euro lenen!quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:27 schreef Ama het volgende:
Van wie kan ik een paar euro lenen om dit huis te kopen?
Ja leek mij ook, maar ik denk ik zeg maar even niksquote:Op donderdag 17 februari 2022 16:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Was te verwachten toch sinds de persconferentie?
zolang ik werk zijn we nog niet tot 0100 open geweest dus nee was niet te verwachtenquote:Op donderdag 17 februari 2022 16:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Was te verwachten toch sinds de persconferentie?
Jullie weten de openingstijden dan?quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja leek mij ook, maar ik denk ik zeg maar even niks
Oh ik snap wel dat ze zoveel mogelijk gasten willen ontvangen zodra dat kan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zolang ik werk zijn we nog niet tot 0100 open geweest dus nee was niet te verwachten
Nee, maar het lijkt mij logisch dat zodra de horeca weer tot 0200 open mag, dat dat ook gebeurt. Jou niet?quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jullie weten de openingstijden dan?
Het begin is er!quote:
nee want horeca is niet per definitie altijd tot 0100 openquote:Op donderdag 17 februari 2022 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt mij logisch dat zodra de horeca weer tot 0200 open mag, dat dat ook gebeurt. Jou niet?
Oh, misschien willen ze wat inhalen of zoquote:Op donderdag 17 februari 2022 16:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want horeca is niet per definitie altijd tot 0100 open
![]()
![]()
![]()
Ja ga ik wel vanuit.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, misschien willen ze wat inhalen of zo
Weeniet of het een soort tent is waar na een uur of elf nog klanten heen gaan?quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:34 schreef Ama het volgende:
Maar vrijdag en zaterdag tot 01:00 is toch best te doen? Neem aan dat je niet vroeg op de dag al begint dan.
ja afhankelijk van schoonmaak als je om 0100 dicht zou gaan misschien tot 0200 ofzo of half 3 met pech. En als dan helemaal pech hebt sta je zondag om 12 weer op het roosterquote:Op donderdag 17 februari 2022 16:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tot hoe laat moet je dan werken ballie?
True true maar goed als je moet werken moet je werken he.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weeniet of het een soort tent is waar na een uur of elf nog klanten heen gaan?Als dat niet zo is heeft het niet veel zin natuurlijk.
maar hetw as toch allemaal heel logisch volgens jullie?quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weeniet of het een soort tent is waar na een uur of elf nog klanten heen gaan?Als dat niet zo is heeft het niet veel zin natuurlijk.
Open deuren amaquote:Op donderdag 17 februari 2022 16:35 schreef Ama het volgende:
[..]
True true maar goed als je moet werken moet je werken he.
Ben je goed in. Kan jij welquote:
nee maar je begint zelf dat heel logisch is allemaal en later krabbel je terug dat er misschien toch geen mensen meer komen en dat het dan geen nut heeftquote:Op donderdag 17 februari 2022 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Ik ga nog even een gevulde koek eten.
Mijn reactie was dan ook tegen Flash en niet tegen jou maar oke.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar je begint zelf dat heel logisch is allemaal en later krabbel je terug dat er misschien toch geen mensen meer komen en dat het dan geen nut heeft
Moet je dan nog door de tunnelquote:Op donderdag 17 februari 2022 16:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja afhankelijk van schoonmaak als je om 0100 dicht zou gaan misschien tot 0200 ofzo of half 3 met pech. En als dan helemaal pech hebt sta je zondag om 12 weer op het rooster
mijn reactie was OOK tegen flash en niet tegen jouquote:Op donderdag 17 februari 2022 16:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn reactie was dan ook tegen Flash en niet tegen jou maar oke.
zonder scooter wel jaquote:Op donderdag 17 februari 2022 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je dan nog door de tunnel
nee dat wijsneuzerige gedrag trek ik zo slechtquote:Op donderdag 17 februari 2022 16:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is wel discussie-donderdag zo te lezen.
IK GA EEN GEVULDE KOEK ETENquote:Op donderdag 17 februari 2022 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar je begint zelf dat heel logisch is allemaal en later krabbel je terug dat er misschien toch geen mensen meer komen en dat het dan geen nut heeft
quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IK GA EEN GEVULDE KOEK ETEN
NA NA NANA NAAAAAAAAAAAA
CANT HEAR YOU
Je moet gewoon eens niet zo gestoken reageren als iemand gewoon een vraag stelt. JIJ gaat er vanuit dat iedereen alles maar moet weten en als dat niet zo is en er wordt een vraag gesteld heet het meteen wijsneuzerig gedragquote:Op donderdag 17 februari 2022 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat wijsneuzerige gedrag trek ik zo slecht
Fles je brengt het zelf alsof je er kaas van hebt gegeten. Moet je de boel nu niet gaan omdraaien hoorquote:Op donderdag 17 februari 2022 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens niet zo gestoken reageren als iemand gewoon een vraag stelt. JIJ gaat er vanuit dat iedereen alles maar moet weten en als dat niet zo is en er wordt een vraag gesteld heet het meteen wijsneuzerig gedragVermoeiend mens ben je af en toe
quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt mij logisch dat zodra de horeca weer tot 0200 open mag, dat dat ook gebeurt. Jou niet?
Ik stel daar gewoon een vraag. Blijkbaar weet ik er niks van. Dat kan. Dan kun je gewoon die vraag beantwoorden dat dat niet logisch is en waarom niet. Daar is niks mis mee.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Fles je brengt het zelf alsof je er kaas van hebt gegeten. Moet je de boel nu niet gaan omdraaien hoor
[..]
ik zie eerder een aanname dan een vraag :pquote:Op donderdag 17 februari 2022 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik stel daar gewoon een vraag. Blijkbaar weet ik er niks van. Dat kan. Dan kun je gewoon die vraag beantwoorden dat dat niet logisch is en waarom niet. Daar is niks mis mee.
Maar nee jij moet weer doen alsof alle ellende in de wereld mijn schuld is
Nou dan weerleg je die toch, noem het hoe je wilt. Sjonge.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zie eerder een aanname dan een vraag :p
En dat het zo waait is ook jouw schuld ja
Klopt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:48 schreef bitterbal het volgende:
maar ama is eigenlijk de grootse wijsneus
Gelukkig ben je verder wel een schatjequote:
Ik heb vanmiddag 10 kilometer gelopen. Toen ik thuis kwam, barstte er een enorm noodweer los, dus helemaal veilig is het niet!quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga zo maar even lopen. Het is droog en het waait ook niet meer zo nu
Aan koffiebonen ruiken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:52 schreef bitterbal het volgende:
net gedoucht maar ruik nog steeds benzine.
Misschien komt het van buiten? Dat er nu een hele plas onderaan de flat ligt?quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:52 schreef bitterbal het volgende:
Even een aansteker erbij houden om zeker te weten dat het weg isquote:Op donderdag 17 februari 2022 16:52 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien komt het van buiten? Dat er nu een hele plas onderaan de flat ligt?
vind je dat gek als je hier meerdere keren dat lopen rond te bazuinen.. + dat je herhaaldelijk linkt naar de website van je werk..quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jullie weten de openingstijden dan?
Ambtenarenleefquote:Op donderdag 17 februari 2022 16:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe de hele dag niks anders. Nou ja, gemalen en opgelost in water dan
Ik heb nog even de voorwaarden voor het tafeltje vol concept opgezocht.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vind je dat gek als je hier meerdere keren dat lopen rond te bazuinen.. + dat je herhaaldelijk linkt naar de website van je werk..
Vergeet de stopcontacten nietquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog even de voorwaarden voor het tafeltje vol concept opgezocht.
begrijp jij het wel? :pquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog even de voorwaarden voor het tafeltje vol concept opgezocht.
laatst was er een stelletje die wilde 2 keer het hoofdgerecht tafeltje vol en 1 keer het voorgerecht tafeltje vol.quote:
ja dat kanquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
laatst was er een stelletje die wilde 2 keer het hoofdgerecht tafeltje vol en 1 keer het voorgerecht tafeltje vol.
Kan dat?!
ik weet niet waar het over gaat dus ik vind van welquote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
God besef nu pas dat het al vijf uur is geweest.
Heb je daar genoeg aan?quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:11 schreef dud0r het volgende:
ik heb nul zin om te koken. denk dat ik maar een boterham neem met wat erop. misschien een gebakken eitje
vast niet. maar is wel goed voor de lijnquote:
Zou uur later weer honger hebben.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:11 schreef dud0r het volgende:
ik heb nul zin om te koken. denk dat ik maar een boterham neem met wat erop. misschien een gebakken eitje
ach het voelt toch al als 2100 aan voor me dus kan ik daarna lekker naar bedquote:
kan je weer de halve nacht wakker liggenquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
ach het voelt toch al als 2100 aan voor me dus kan ik daarna lekker naar bed
quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je weer de halve nacht wakker liggen
En je kind dan?quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:11 schreef dud0r het volgende:
Ik zou iets anders maken als ik jou was.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat eet ik vanavond. Kom wel dichtbij zo.
Stamppot witlos.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou iets anders maken als ik jou was.
niet als het echt een lekkere isquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje saai als signature dish
Ik had wel een biefstukje van 3 kilo verwacht, valt tegen dit.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje saai als signature dish
ja als echte alpha man wel hequote:Op donderdag 17 februari 2022 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had wel een biefstukje van 3 kilo verwacht, valt tegen dit.
Idd. Valt tegen van de grillmeister.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had wel een biefstukje van 3 kilo verwacht, valt tegen dit.
Ja en dan levend een hap uit de kont van de koe nemen, lekker rauw runderbloed door de baard.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als echte alpha man wel he
quote:
DAAAAAARquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IN!
-XOXO-
hmm das weer wat psychotischquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan levend een hap uit de kont van de koe nemen, lekker rauw runderbloed door de baard.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
DAAAAAAR
MOOOOEET
EENJe bent weer wat vrolijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IN!
![]()
Je kunt toch fietsen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:57 schreef Ama het volgende:
Moet ik jullie morgenavond maar vervelen.
Als je een geslachtsveranderende operatie blieft wel jaquote:
Na 120 km door een dikke storm fietsen heb ik voor niemand over eigenlijk.quote:
Echte liefde ditquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Na 120 km door een dikke storm fietsen heb ik voor niemand over eigenlijk.
Denk ook niet dat hij dat voor mij zou doen hoor en terecht wel.quote:
Morgenochtend naar duotovski gaan danquote:
Nee want heb morgen tot 14:00 gewoon verplichtingen. Winkel zonder klanten etc.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Morgenochtend naar duotovski gaan dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |