Op vrijdag 18 maart 2022 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende: Milaan tegen San Remo 1. Caleb Ewan 2. Wout van Aert 3. Mads Pedersen 4. Biniam Ghirmay 5. Tadej Pogacar
Milaan tegen San Remo 1. Mads Pedersen 2. Wout van Aert 3. Mathieu van der Poel 4. Biniam Ghirmay 5. Tadej Pogacar
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
1. Wout van Aert 2. Tadej Pogacar 3. Primoz Roglic 4. Mads Pedersen 5. Matej Mohoric
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw Sorry, mind closed until further notice🍷
1. Wout van Aert 2. Mads Pedersen 3. Mathieu van der Poel 4. Christophe Laporte 5. Tadej Pogacar
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
1. W. van Aert 2. T. Pogacar 3. M. Pedersen 4. S. Kragh Andersen 5. B. Girmay
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
MSR 1. Van Aert 2. Van der Poel 3. Pedersen 4. Roglic 5. Kristoff
You don't need a weatherman to know which way the wind blows. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Album top 100 2024