SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Met de 2 paar die er nu in zit heb i het eerder gedaan met tips van @Modus en dat is goed gegaan. Maar met die laatste nikes zou ik het niet doenquote:
Ga je in Thailand ook een beetje wiebeldansen?quote:
ja geloof dat alles nu om 2300 dicht moet maar anders misschien wel jaquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je in Thailand ook een beetje wiebeldansen?
Springtouwen met een brandend touw op de full moon parties natuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je in Thailand ook een beetje wiebeldansen?
nat dat zijn echt idioten. Gaat ook vaak misquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Springtouwen met een brandend touw op de full moon parties natuurlijk
Ik krijg wel eens een springtouw tegen m'n oor, dit klinkt als horror.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Springtouwen met een brandend touw op de full moon parties natuurlijk
Dat zijn toch van die rape parties voor vage vieze mensen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nat dat zijn echt idioten. Gaat ook vaak mis
quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die rape parties voor vage vieze mensen?
Voor sportschoenen (aka echt bedoeld voor het sporten) gaat het in ieder geval prima.quote:
Gewoon doen joh.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nat dat zijn echt idioten. Gaat ook vaak mis
Een van de redenen om naar Thailand te gaan toch? "Jezelf ontdekken"quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die rape parties voor vage vieze mensen?
Oftewel ongeschikt voor welk baantje dan ook.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van de redenen om naar Thailand te gaan toch? "Jezelf ontdekken"
Smakelijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:31 schreef FranticDJ het volgende:
Corrie begint los te komenlekkere taaie gele en groene klodders op aan het hoesten
Heppie corrie?quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:31 schreef FranticDJ het volgende:
Corrie begint los te komenlekkere taaie gele en groene klodders op aan het hoesten
Klinkt wel als progressie, da's mooi.quote:
zeker!quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt wel als progressie, da's mooi.
Laatste keer dat ik schoenen heb gewassen waren de veters kapot en zaten de schoenen niet meer lekkerquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor sportschoenen (aka echt bedoeld voor het sporten) gaat het in ieder geval prima.
Tijdens bootcamp éven niet opletten en vol in de stront gaan staan.Schoenen eerst een nachtje buiten in een sopje laten weken en daarna de wasmachine in, ideaal.
dinsdag was tot nu toe mn slechtste dag..quote:
veters er uithalen, zooltjes ook en de schoen in een kussensloop wassenquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik schoenen heb gewassen waren de veters kapot en zaten de schoenen niet meer lekker
Ik heb wel een speciaal schoenenprogramma en het waren hardloopschoenen, misschien kunnen die wat meer hebben?quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik schoenen heb gewassen waren de veters kapot en zaten de schoenen niet meer lekker
Gewoon er zo ingeflikkerd, ging prima.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
veters er uithalen, zooltjes ook en de schoen in een kussensloop wassen
schoenenprogrammaquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wel een speciaal schoenenprogramma en het waren hardloopschoenen, misschien kunnen die wat meer hebben?
Veters eruit enz is helemaal niet nodig.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zooltjes er uit en in een kussensloop had ik ook gedaan, maar toch zaten ze daarna niet meer lekkerquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:
Bij mij gingen ze dus kapotquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:59 schreef Ama het volgende:
Zooltjes mss wel maar veters zou ik juist in de schoen laten, worden ze schoon.
die gebruik ik om de kussensloop dicht te bindenquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:59 schreef Ama het volgende:
Zooltjes mss wel maar veters zou ik juist in de schoen laten, worden ze schoon.
Daar heb ik haarelastiekjes voor.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die gebruik ik om de kussensloop dicht te binden
Zeg dat je het opwindend vond!quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme die tijgers lusten er wel pap van he. Na 2 uur nog even uitgrebreid "Wat vonden we er allemaal van"cut it. Now.
Naja, ik dus alleen in extreme gevallen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:02 schreef Ama het volgende:
Maar doe het bijna niet meer, heb nooit idee gehad dat het heel goed voor de wasmachine is.
Die physics zijn leuk om mee te spelen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga deze denk ik zo proberen
ja vind het alleen wat vreemde animatie. Waar die zo tegen die spiegel aanschietquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Die physics zijn leuk om mee te spelen.
Ik ga vergaderverzoeken langer dan een uur gewoon categorisch weigeren denk ikquote:
Ja, het lijkt alsof dat balletje opeens extra snelheid krijgt. Dat zal wel een perspectiefkwestie zijn. Maar ik denk ook dat de instellingen niet helemaal goed zijn. Het balletje blijft te lang hangen aan die spiegel.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind het alleen wat vreemde animatie. Waar die zo tegen die spiegel aanschiet
Zoveel al?quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:08 schreef bitterbal het volgende:
spaart er hier iemand voor de efteling actie bij de ah? ik heb 3 spaarkaarten
Misschien moet je juist de andere kant op proberen te gaan. De vergaderingen proberen te rekken tot vier uur, zodat ze in het vervolg wel twee keer nadenken voordat ze een vergadering met je inplannen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga vergaderverzoeken langer dan een uur gewoon categorisch weigeren denk ik
ja zie wat je bedoeldquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het lijkt alsof dat balletje opeens extra snelheid krijgt. Dat zal wel een perspectiefkwestie zijn. Maar ik denk ook dat de instellingen niet helemaal goed zijn. Het balletje blijft te lang hangen aan die spiegel.
Ja nee. Nee.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je juist de andere kant op proberen te gaan. De vergaderingen proberen te rekken tot vier uur, zodat ze in het vervolg wel twee keer nadenken voordat ze een vergadering met je inplannen.
Ja denk het wel, weet nog niet of we er ook wat mee gaan doenquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja keek net. Wil je ze hebben?
Je mag ze zo hebben hoorquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja denk het wel, weet nog niet of we er ook wat mee gaan doen
KSC-meet in de Efteling.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja denk het wel, weet nog niet of we er ook wat mee gaan doen
Ik ga wel in dat sprookjesbos zitten. Bij gebrek aan dat spookslotgeval.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
KSC-meet in de Efteling.![]()
Al denken jullie dan allemaal dat ik uit een raar sprookje ben ontsnapt
de GVR ofzo?quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je loopt een uur achter.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:23 schreef bitterbal het volgende:
pas half 12 en lust alweer een paard
verkeerde tijdzone balliequote:Op donderdag 17 februari 2022 12:23 schreef bitterbal het volgende:
pas half 12 en lust alweer een paard
Ik zou daar best een huisje willen hebbenquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga wel in dat sprookjesbos zitten. Bij gebrek aan dat spookslotgeval.
Ik vind het wel een fijn idee dat m'n idee van een volgend huis daadwerkelijk een optie lijkt te zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou daar best een huisje willen hebben
quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het rare broertje van langnek
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
dus moet je het ten uitvoer brengenquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:28 schreef Ama het volgende:
Ik heb een vet goed idee maar volgens mij is het een slecht idee.
Ja mijn vader haha.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dus moet je het ten uitvoer brengen
Ik ben op zoek naar nieuw onderkomen voor als het Spookslot weg isquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Realisme.quote:
Ja iets met plinten enz. Heb ineens een stuk plint over en heb 2 stukjes hier wat kapot is gegaan door vocht enz dus mijn vader wil dat wel even netjes fiksen voor mij nu maar volgens mij ga ik het net niet redden.quote:
Nee joh het boeit me gewoon geen ene klap, alles gaat er hier in en daar weer eruitquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon tegengas geven nu je tot de incrowd behoort
@dud0rquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:08 schreef bitterbal het volgende:
spaart er hier iemand voor de efteling actie bij de ah? ik heb 3 spaarkaarten
Ik heb een abonnement op de Efteling.quote:
Keiharde woei!quote:
Ja jij kan zon qr code maken zie ik nu. misschien via imgur uploaden ofzo?quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:33 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij kun je weer zo'n verzoek om zegels sturen via de app?
Hoe had jij dat gedaan met die bestekzegels?quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja jij kan zon qr code maken zie ik nu. misschien via imgur uploaden ofzo?
als ik goed herinner qr code gemaakt, geupload naar imgur en dan kan de gever die scannen geloof ikquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe had jij dat gedaan met die bestekzegels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:38 schreef CherryLips het volgende:
je moet ze nu hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, best wel! Kan CherryLips nu gratis naar de Efteling straks? Of moet ze daar nog driehonderd keer voor naar de AH?quote:
nee je krijgt met een volle kaart dacht ik 12,50 korting op een toegangsticket?quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, best wel! Kan CherryLips nu gratis naar de Efteling straks? Of moet ze daar nog driehonderd keer voor naar de AH?
Plus 8 zegels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
plus 60 zegelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
+30 zegelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor hoeveel personen heeft CL nu korting? Vijf al?quote:Met 4 Efteling-zegels is de spaarkaart al vol en krijg je tot ¤ 12,50 korting op een Efteling-ticket.
ik had 3 kaartenquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor hoeveel personen heeft CL nu korting? Vijf al?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Faaaaaaancyquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
@:IJsdraakje koop!
[ afbeelding ]
It gloeis in le donker![]()
[ afbeelding ]
25 personenquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Lol voor een heleboel volgens mij.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Kunnen we er echt een meet van maken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, fijn!quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Afgezegd en ga gewoon werken.
dat dacht ik ookquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:50 schreef Recce het volgende:
Ik ben vandaag wat aan het sniffen, maar volgens mij heeft dat meer met pollen of zoiets te maken. Voelt niet als verkoudheid/ziekte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Kan nu met de hele familie.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu moet je echt heel vaak gaan ger
Had je ook je keel meegeswabt? Het schijnt dat vooral bij omikron daar de test het eerst positief wordt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ik had al 2-3 dagen 'klachten' voordat mn zelftest positief was
quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, lolligheidje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien word je de volgende keer wel helemaal niet meer uitgenodigd.
mn zelftest was zondag zķ positief..quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Had je ook je keel meegeswabt? Het schijnt dat vooral bij omikron daar de test het eerst positief wordt.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mn zelftest was zondag zķ positief..binnen 3 seconden was het T streepje rood.. de C moest nog volgen
Maar had zaterdag idd keel ook gedaan
Mwah, dat hoeft ook weer niet, het is niet dat ik ze verder niet mag ofzo. Ik zit vooral niet te wachten op een krap hok vol.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:55 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien word je de volgende keer wel helemaal niet meer uitgenodigd.
scheelde niet veel..quote:
Hoe was je contact met die besmette persoon?quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:56 schreef FranticDJ het volgende:
En vrijdag/zaterdag waren mn zelftests negatief.. Was woensdag in contact met een besmet persoon. Daar kreeg ik vrijdag bericht van.
Professioneelquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe was je contact met die besmette persoon?
+4 zegelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar zij hebben dat nu als smoes geīnterpreteerd natuurlijk. Van de regering mag alles weer en dan gaat IJs nog een beetje moeilijk zitten doen. Die mot ons gewoon niet!quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, dat hoeft ook weer niet, het is niet dat ik ze verder niet mag ofzo. Ik zit vooral niet te wachten op een krap hok vol.
Bij de GGD zitten alle wetenschappers nu naar jouw snotjes te kijken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
scheelde niet veel..
Vervolgens kon ik binnen het uur terecht bij de GGD en had ik binnen 6u een positieve uitslag van hen
Superstrain ofzo
Begrijpelijkquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij de GGD zitten alle wetenschappers nu naar jouw snotjes te kijken.
Goede boodschappen. Veel chocola.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wasn't lying toen ik zei dat ik er 16 had
mja.. 2 weken isolatie boodschappenquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goede boodschappen. Veel chocola.
Dat wisten ze toen nog niet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar zij hebben dat nu als smoes geīnterpreteerd natuurlijk. Van de regering mag alles weer en dan gaat IJs nog een beetje moeilijk zitten doen. Die mot ons gewoon niet!
Dat maakt niet uit! Zo redeneren ze nu wel.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wisten ze toen nog niet.
3 dagen smurfenquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog even en dan is het alweer weekend
Jij hebt ook premium toch?quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja.. 2 weken isolatie boodschappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil honderd dollar hebben voor mijn object en ik presenteer het ZO
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:31 schreef Ama het volgende:
Wie heeft er hier verstand van planten? Of een beetje.Al een beestjescheck gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Hmm nee maar zag niks voorbij vliegen ofzo net bij de plant.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al een beestjescheck gedaan?
quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:31 schreef Ama het volgende:
Wie heeft er hier verstand van planten? Of een beetje.Meer water?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige kunnen echt mini zijn, dus niets zien vliegen zegt niet alles helaas.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm nee maar zag niks voorbij vliegen ofzo net bij de plant.
Ja als mijn andere plant raar doet krijgt hij juist teveel water maar misschien dat deze toch wat meer mag.quote:
Misschien krijgt hij dan toch te weinig.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het lijkt op een lepel? Die gaan hangen als ze dorst hebben.
Oh dat is wel een goeie.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor meer of juist minder water zou ik eerst even checken hoe de grond is, even vinger erin en checken. Kurkdroog -> even met de voeten in het water en even laten staan. Nat -> negeren.
Ik heb een lepel die constant met zijn wortels in het water staat en die doet het goed.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien krijgt hij dan toch te weinig.
Naja ik weet dat deze plant sowieso niet constant een plens water hoeft te hebben maar grote kans dat ik iets te zuinig doe nu.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb een lepel die constant met zijn wortels in het water staat en die doet het goed.
nel veerkamp allergiequote:Op donderdag 17 februari 2022 13:37 schreef Ama het volgende:
Of misschien is hij allergisch voor panterprint dingen.
Zit nog een kweekpot om.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Staat 'ie direct in de pot of zit er nog een kweekpot omheen?
Ah nice. Dan zou ik 'm even in een laagje water in de gootsteen zetten ofzo, als 'ie inderdaad wat droog aanvoelt.quote:
Ik zal straks even checken, bedankt voor de tips.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah nice. Dan zou ik 'm even in een laagje water in de gootsteen zetten ofzo, als 'ie inderdaad wat droog aanvoelt.
Het is ook altijd even zoeken wat een plant wil.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:44 schreef Ama het volgende:
Ben gewoon voorzichtig sinds ik mijn Monstera laatst aan het verzuipen was ofzo.Gelukkig is hij nu weer gezond en happy maar toch best veel blad kwijt helaas.
Dat is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook altijd even zoeken wat een plant wil.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil zo'n klein vergrootglaasje waarmee je de beestjes op je planten beter kunt bekijken. M'n opa had er vroeger een, even kijken of m'n vader die nu heeft. Dan weet ik een beetje wat wat is nu.
Kan je hem niet binnen neerzetten?quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:52 schreef bitterbal het volgende:
Scooter omgewaaid. Buurman belde aan maar denk dat ik em laat liggen
Ah matigquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee denk niet dat ze dat op prijs stellen in de flat
Ze snappen toch wel dat dat eenmalig is.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dan gewoon laten liggen denk ik.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:57 schreef bitterbal het volgende:
Buren wilde em rechtzetten maar andere buurman zei dat ze hem beter konden laten liggen omdat die waarschijnlijk weer omwaait :p
ik heb een berging beneden maar kan met die scooter die bochten niet maken in dat gangenstelsel helaasquote:
Alsof dit de laatste storm is in NL.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze snappen toch wel dat dat eenmalig is.
ja dat weet ik nietquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze snappen toch wel dat dat eenmalig is.
Ja. Hierna nooit meerquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Alsof dit de laatste storm is in NL.
quote:
waait morgen misschien wel wegquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:58 schreef Ama het volgende:
Mijn bovenbuurvrouw heeft plastic zeil om haar balkon heen (tegen de zon ofzo?) maar maakt echt een teringherrie nu.
Hopelijk waait het zo al weg, morgen ben ik toch bijna niet thuis.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waait morgen misschien wel weg
Hier staan de scooters ook binnenquote:Op donderdag 17 februari 2022 13:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:08 schreef bitterbal het volgende:
meer schade als gedacht. scherm voor 3 kwart afgebroken en linker rem is dubbel gevouwen
De zigeuners jatten hem wel.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:52 schreef bitterbal het volgende:
Scooter omgewaaid. Buurman belde aan maar denk dat ik em laat liggen
Valt er straks een boom opquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:12 schreef bitterbal het volgende:
of ik laat em liggen. hij kan zo denk niet verplaatsen ook
die staat er niet gelukkigquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt er straks een boom op
ben tegen stormschade verzekerdquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zag laatst een item dat je veelal niet tegen klimaatschade verzekerd bent.
Ja die toen mijn sleutel hebben gejatquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Normaliter die uit Roemenië. Dus ja.
helm een optie?quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:16 schreef bitterbal het volgende:
zonder scherm kan ik misschien wel al vliegen happend de brug over
pak gewoon op mens. Even met een ketting aan een boom of een regenpijp of zo. Zo'n drama zal het niet zijn allemaalquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:18 schreef bitterbal het volgende:
ik laat em wel liggen. Zat kijken wat de schade is en dan melding maken
is het misschiena llemaal niet eens meer waard ook
quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pak gewoon op mens. Even met een ketting aan een boom of een regenpijp of zo. Zo'n drama zal het niet zijn allemaal
Waait de boom weg samen met de scooter.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:22 schreef bitterbal het volgende:
Ketting aan een boom of een regenpijp en dan valt die vast niet om. uhuh
ja echt totaal onzinnige reactie ookquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waait de boom weg samen met de scooter.
Hoe denk je uberhaubt dat je een scooter op slot zet dan? driedubbel om die scooter heen gewikkeld ofzo?quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee als je het slot door een wiel doet zal het niet helpen neeMaar om het stuur gewoon wel he. Maar zoek het anders uit met je stinkskoeter joh smartass met je man man man
nee moet lachenquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:26 schreef CherryLips het volgende:
Weleens een Bitterbal op een kast gezien?
Goed hoor schat.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee moet lachen![]()
het is gewoon echt een totaal onzinnige opmerking
quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe denk je uberhaubt dat je een scooter op slot zet dan? driedubbel om die scooter heen gewikkeld ofzo?
Of nog beter, zet de scooter op zijn achterwiel recht op tegen die boom en dan vastzetten met 5 sloten.
Waar heb je het over fles? ! Die toon ookl van je opmerking? Drama? Hij is omgevallen door de wind.... wat heefteen regenpijn of boom dan voor een nut MENS?
quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee echt fles.
Als ik em helemaal met ductape vast tegen aan boom zou dat misschien werken ja
Rustig nouquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
"Die toon ook"![]()
Nou, tabee maar weer allen
ja zit hier vlakbij een scooterzaak maar daar wacht ii nog maar even meequote:Op donderdag 17 februari 2022 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even met je scooter naar de winkel waaien.
O wacht…
Onder de flamingoroze handboeien, bedoel je?quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt dat niet naast de pretballen, ganzenveren en doorzichtige neutrale gel?
heb die 3 dingenook nietquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt dat niet naast de pretballen, ganzenveren en doorzichtige neutrale gel?
oh daar?quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onder de flamingoroze handboeien, bedoel je?
Dit is toch geen klimaatschade.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zag laatst een item dat je veelal niet tegen klimaatschade verzekerd bent.
Of je zegt dat hij afgelopen zondag is omgeschopt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is toch geen klimaatschade.
Is gewoon stormschade.
fraudeurquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of je zegt dat hij afgelopen zondag is omgeschopt.
misschien zie je de bitterbrommert voorbij vliegenquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)nje-in-het-hele-land
Ik neem een pint op elk langswaaiend scooteronderdeel dat ik zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |