zou kunnenquote:
Ik denk meer metro.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:21 schreef spapaars het volgende:
Al die rare beweringen dat hij een homo zou zijn
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:24 schreef spapaars het volgende:
Ik ga in het BB huis, en neem mee een Nederlandse vlag
als Braziliaansequote:Op donderdag 17 februari 2022 10:24 schreef spapaars het volgende:
NIEUWE BEWONER!!!!quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:24 schreef spapaars het volgende:
Ik snap ook niet dat het van Nouchine wel gepikt wordt en van Leroy en Grace nietquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:11 schreef Ireth het volgende:
Discriminaasie zeg ik je!!!![]()
[ twitter ]
exact ditquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat het van Nouchine wel gepikt wordt en van Leroy en Grace niet
Sorry, val er ineens in, maar hier moet ik even op reageren.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik kreeg 'n oproep toen ik zwaar in de chemo en bestraling zat... en niks mee te maken dat ik
alleen nog maar kon verplaatsen in 'n rolstoel. Ik moest komen naar Haarlem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
Misschien omdat billengrapjes niet gezien worden als sexueel?quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat het van Nouchine wel gepikt wordt en van Leroy en Grace niet
Geloof mij, als iemand dat bij mij doet breek ik diegene zijn hand.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien omdat billengrapjes niet gezien worden als sexueel?
Ik roep maar wat he!
quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:28 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Geloof mij, als iemand dat bij mij doet breek ik diegene zijn hand.
Zou kunnen, maar Leroy keek alleen even en deed verder ook niets/ .quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien omdat billengrapjes niet gezien worden als sexueel?
Ik roep maar wat he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:29 schreef Hendrik83 het volgende:
@:Li0nHeartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
precies jaquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar Leroy keek alleen even en deed verder ook niets/ .
Maar zoals sommige al zeggen als je niet lekker bij bepaalde mensen ligt zullen ze er alles aan doen om iemand daar weg te krijgen
vind dat wielrenbroekje nu ook niet echt flatterend bij Tobiquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:32 schreef Blackprinces het volgende:
Dat witte sportbroekje wordt door die bretels zn reet in getrokken
Ik weet het van mijzelf.....Nu jij nogquote:
Heb hem in feedback gezet, misschien kunnen jullie daar ook reageren, dank daarvoorquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:42 schreef rinardo het volgende:
Kom net terug van ZH lees een halve topic over vragen van @:mario390 kan dat niet afgekapt worden? wat een onzin, zijn vragen waar niemand antw op weet en hij blijft maar door zagen. Op het eind ons ook nog uitschelden voor Idioten, kom op zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |