Nee, uit Zwitserland. De winkel die hem aan ons verkocht heeft is wel in Medemblik.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Komt de koffiemachine ook uit Medemblik?
Wat voor machine is het? Zo'n ding dat alles kan maken?quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, uit Zwitserland. De winkel die hem aan ons verkocht heeft is wel in Medemblik.
Een volautomaat, maar speciaal voor zwarte koffie/espresso. We houden niet van die koffiefantasie-smaken als cappuccino, latte en zo. Ook geen melkopschuimer, gewoon een goede koffiemachine zonder toeters of bellen. Bonen en water er in en op een knop drukken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat voor machine is het? Zo'n ding dat alles kan maken?
Ah, dat klinkt goed. Zit-ie ook op de waterleiding aangesloten? Mijn zwager heeft af en toe een periode dat-ie zich helemaal ergens in verdiept en die heeft echt zo'n supersonisch ding.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een volautomaat, maar speciaal voor zwarte koffie/espresso. We houden niet van die koffiefantasie-smaken als cappuccino, latte en zo. Ook geen melkopschuimer, gewoon een goede koffiemachine zonder toeters of bellen. Bonen en water er in en op een knop drukken.
Nee, deze heeft gewoon een waterreservoirquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt goed. Zit-ie ook op de waterleiding aangesloten? Mijn zwager heeft af en toe een periode dat-ie zich helemaal ergens in verdiept en die heeft echt zo'n supersonisch ding.
Wel een rare winkel die daar dan bier bij levert!quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, deze heeft gewoon een waterreservoir![]()
Overigens gaat @:sacha hier over de koffie. Zij drinkt het het meest en weet wat ze wil. Heeft dus ook een hele goede machine uitgezocht. Heerlijk bakkie koffie
En drie kilo koffiebonen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel een rare winkel die daar dan bier bij levert!
Dat is geen koffie maar een koffiedrank.quote:Ik heb een Senseo!
Koffiefantasie-smakenshamingquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een volautomaat, maar speciaal voor zwarte koffie/espresso. We houden niet van die koffiefantasie-smaken als cappuccino, latte en zo. Ook geen melkopschuimer, gewoon een goede koffiemachine zonder toeters of bellen. Bonen en water er in en op een knop drukken.
Latte, zonder de machiato. Maar eigenlijk gewoon filterkoffie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ha, daar hebben we Lyzalattemachiato
quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is geen koffie maar een koffiedrank.
Ja, filterkoffie is heel hip in jouw branche natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Latte, zonder de machiato. Maar eigenlijk gewoon filterkoffie.
Nah, geen toeters en bellenquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:45 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Heeft jullie apparaat wel een drukmetertje?
Helaas niet meer. Vergane glorie die potten oude, enigszins aangebrande koffie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, filterkoffie is heel hip in jouw branche natuurlijk.
Gewoon verwisselenquote:Op donderdag 3 maart 2022 00:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat Scrut niet van flauwekulletjes houdt.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat Scrut niet van flauwekulletjes houdt.
Voilà.quote:
Dat je 's ochtends gewoon het warmhoudplaatje weer aanzet onder de rest van de koffie van de dag ervoor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Helaas niet meer. Vergane glorie die potten oude, enigszins aangebrande koffie.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat je 's ochtends gewoon het warmhoudplaatje weer aanzet onder de rest van de koffie van de dag ervoor.
De koffie in het gebouw waar ik meestal college in had was echt een soort slootwater. Volgens mij dampte die gedurende de dag altijd een beetje in en voegden ze er steeds wat nieuwe koffie aan toe.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat je 's ochtends gewoon het warmhoudplaatje weer aanzet onder de rest van de koffie van de dag ervoor.
't Is vreselijk met PEC.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe gaat het met je, Lyza? PEC is bijna van de laatste plek, hè?
Dan ben je behoorlijk desperate!quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:52 schreef Lyza666 het volgende:
[..]gelukkig ging 't nog net niet zó ver. Maar ik ken ze wel die het dan nog even in de magnetron deden. Genieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |