Alleen zou ik graag wat meer keuze willen, maar kon ook met behulp van de zoekfunctie op fok niks van hetzelfde vinden. Wel veel tekens enzo, maar dan zonder betekenis. En ik wil dus echt een symbol met als teken "vrijheid". Hebben jullie nog enig idee?
Alvast bedankt!!!
quote:Waarschijnlijk ben je dan wel een van de weinigen die dit getatoeerd heeft... Maar het vredesteken (V) wordt ook heel vaak gebruikt als teken voor vrijheid. Maar dat tatoeer je niet denk ik, beetje cliche
Op maandag 3 februari 2003 13:34 schreef geit het volgende:
[afbeelding]
quote:juist ja, wil wel iets speciaals, iets bijzonders. Het vredesteken vind ik te gewoon. En ja, het vrijheidsbeeld, toch iets te he
Op maandag 3 februari 2003 13:38 schreef TerrorThijs het volgende:[..]
Waarschijnlijk ben je dan wel een van de weinigen die dit getatoeerd heeft... Maar het vredesteken (V) wordt ook heel vaak gebruikt als teken voor vrijheid. Maar dat tatoeer je niet denk ik, beetje cliche
Zoek anders eens op Google op 'Chinese Characters'
100.000-en links.
Komt van http://www5.big.or.jp/~otake/hey/fude00.htm , met nog veeeeeeeeeel meer Kanji (=Japanse tekens).
Mooie kwaliteit ook, heb bij de tattoo-shop gewoon m'n printje ingeleverd en tattoo-man kon gelijk aan de slag.
Succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |