abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8252732
Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken naar een teken dat voor vrijheid staat om als tatoeage te gebruiken. Het enige dat ik tot nu toe heb kunnen vinden is een "feng shui" chinees teken, wat ik op zich wel een erg mooi teken vind:

Alleen zou ik graag wat meer keuze willen, maar kon ook met behulp van de zoekfunctie op fok niks van hetzelfde vinden. Wel veel tekens enzo, maar dan zonder betekenis. En ik wil dus echt een symbol met als teken "vrijheid". Hebben jullie nog enig idee?

Alvast bedankt!!!

The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
pi_8252962

geit als ontbijt - [url]http://fotoboek.fok.nl/geit[/url]
pi_8253007
een witte dijf met olijftak? of was dat iets anders.
  maandag 3 februari 2003 @ 13:38:36 #4
30321 TerrorThijs
TerrorThijs, als een griepje
pi_8253052
quote:
Op maandag 3 februari 2003 13:34 schreef geit het volgende:
[afbeelding]

Waarschijnlijk ben je dan wel een van de weinigen die dit getatoeerd heeft... Maar het vredesteken (V) wordt ook heel vaak gebruikt als teken voor vrijheid. Maar dat tatoeer je niet denk ik, beetje cliche
Moet dat nou?
pi_8253236
quote:
Op maandag 3 februari 2003 13:38 schreef TerrorThijs het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ben je dan wel een van de weinigen die dit getatoeerd heeft... Maar het vredesteken (V) wordt ook heel vaak gebruikt als teken voor vrijheid. Maar dat tatoeer je niet denk ik, beetje cliche

juist ja, wil wel iets speciaals, iets bijzonders. Het vredesteken vind ik te gewoon. En ja, het vrijheidsbeeld, toch iets te he
The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
  maandag 3 februari 2003 @ 13:50:11 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_8253767
Freedom:

Komt van http://www5.big.or.jp/~otake/hey/fude00.htm , met nog veeeeeeeeeel meer Kanji (=Japanse tekens).

Mooie kwaliteit ook, heb bij de tattoo-shop gewoon m'n printje ingeleverd en tattoo-man kon gelijk aan de slag.

Succes!

Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')