SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerstvolgende grote(re) release voor Nintendo Switch is Pokémon Legends: Arceus - 28th January
[ afbeelding ]
Lijst met User Id-sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
"Console uit 2017 heeft betere graphics dan console uit 2000"quote:
Als ik de playstation 1 aansluit op mijn tv uit 2014, dan zijn de kleuren ook veel helderder dan op zo'n ouwe bak van een tv uit 1996quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
"Console uit 2017 heeft betere graphics dan console uit 2000"
PS1, tv uit 1996. Damn, you oldquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik de playstation 1 aansluit op mijn tv uit 2014, dan zijn de kleuren ook veel helderder dan op zijn ouwe bak van en tv uit 1996
Playstation 1 aansluiten op tv uit 2014quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PS1, tv uit 1996. Damn, you old
Maar klopt. Dat vertekent het beeld soms ook hoor. Tv's van tegenwoordig zijn snel te fel gekleurd. Toen ik voor het eerst voetbal ging kijken op mn nieuwe tv leek het wel of het gras appeltjes groen was![]()
Heb toen snel alle instellingen aangepast.
• BOX BOY!quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:35 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nog een jaar de tijd om games te kopen.
Op zich wel zonde, ik heb pas vorig jaar een New 2DS XL (pracht apparaat) gekocht, heb nooit een 3DS gehad dus heb nog wel een handjevol games die ik nog wil spelen. Binnenkort maar even kijken op de Store.
Dat zal steeds minder gebeuren omdat je nu (volgens mij) veel meer opkopers (aasgieren) hebt. Mooie vondst wel.quote:
Daar zitten wel wat pareltjes tussen ja. Nintendo Pocket Football Club heb ik veel gespeeld. Erg leuk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:44 schreef Aether het volgende:
Feature: 23 Best Wii U eShop Games You Should Get Before They're Gone Forever
Yes, Wii U had games that didn't get Switch ports!
https://www.nintendolife.(...)-theyre-gone-forever
Feature: 29 Best 3DS eShop Games You Should Get Before They're Gone Forever
3DS eShop-only titles worth picking up pronto
https://www.nintendolife.(...)-theyre-gone-forever
NES Remix is ook leuk. Op de Wii U ¤ 9,99 en 3DS nog steeds ¤ 39,99…quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar zitten wel wat pareltjes tussen ja. Nintendo Pocket Football Club heb ik veel gespeeld. Erg leuk.
Mehh… ik had ze op beide consoles. Vond het maar een zwak aftreksel van Wario Ware.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:49 schreef Aether het volgende:
[..]
NES Remix is ook leuk. Op de Wii U ¤ 9,99 en 3DS nog steeds ¤ 39,99…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |