quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Die heb ik niet gezien vandaag. @Lenny_Leonard ook niet. Die heeft zich bij mijn weten niet afgemeldquote:
Oh ik bedoelde die budget Chantal Janzen en die man. Kwamen over als zo'n enorm standaard Nederlands stelletje. Reizen, racefiets, gekke kersttrui.quote:
Nee voice-over maakt het een topshow!quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:19 schreef Fosive het volgende:
[..]
Boer zoekt Vrouw wel
Meiden die rijden lijkt me vreselijk
Laatstgenoemde krast graag buiten de lijntjesquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:23 schreef alpeko het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien vandaag. @:Lenny_leonard ook niet. Die heeft zich bij mijn weten niet afgemeld
Sky radio. Zondag op de koffie bij beide moeders. Genot.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde die budget Chantal Janzen en die man. Kwamen over als zo'n enorm standaard Nederlands stelletje. Reizen, racefiets, gekke kersttrui.
Ik dacht dat het over het donkere koppel ging, vandaar.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde die budget Chantal Janzen en die man. Kwamen over als zo'n enorm standaard Nederlands stelletje. Reizen, racefiets, gekke kersttrui.
Ah er waren twee matches? Ik stopte met opletten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over het donkere koppel ging, vandaar.
2, ja.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah er waren twee matches? Ik stopte met opletten.
Ciao!quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:34 schreef DKUp het volgende:
Nou succes en een fijne avond. De inclusieve avond was het succes maar niet voor ons….
Gegroet en tot morgen
Ik was tennissen. Excuses.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:23 schreef alpeko het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien vandaag. @:Lenny_leonard ook niet. Die heeft zich bij mijn weten niet afgemeld
Zijn dat al gekke dingen tegenwoordig?quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee juist nietquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:03 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Zijn dat al gekke dingen tegenwoordig?
Als je reist en een racefiets hebt?
Lekker bezig.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik was tennissen. Excuses.
Lekker weer om te tennissen, nog een onderhandse service geslagen?quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was in de zaal. En nee.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lekker weer om te tennissen, nog een onderhandse service geslagen?
Daar hoort een gifje bijquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En naderhandquote:Op donderdag 17 februari 2022 07:57 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dank. Nu heb ik er een beeld bij. Geldig excuus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |