SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hoe zie je dat precies voor je?quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kan ik jullie als referentie opgeven als ik ga solliciteren?
quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe zie je dat precies voor je?
"Zijn skills? Hij is bovengemiddeld goed in Mario kart en een echte ondernemer, hij is een datingbureau gestart".quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende: Kan ik jullie als referentie opgeven als ik ga solliciteren?
Dat jullie even goed woordje voor me doen en vertellen hoe goed ik functioneer.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor mij zou het een optelsom worden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal jou wel opgeven als referentie. Dat is ook gokken hoe het uitpakt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:14 schreef UitStraling het volgende:
Zekerheden zijn vaak inslapers, op elk gebied.
Als er ieder moment een bosleeuw in je nek kan springen loop je veel alerter door het woud
Samen met mijquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
"Zijn skills? Hij is bovengemiddeld goed in Mario kart en een echte ondernemer, hij is een datingbureau gestart".
Ja en nu werken we 80 uur per week, op werk, thuis en onderweg zodat we 1 of 2 keer per jaar in een hutje kunnen zitten niks doen en jagen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beter dan iedere dag moeten jagen voor voedsel.
De kunst is dat je voldoende “fuckyou money” hebt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:14 schreef UitStraling het volgende:
Als er ieder moment een bosleeuw in je nek kan springen loop je veel alerter door het woud
Als luie mariokartende pooier? Okeequote:Op woensdag 16 februari 2022 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat jullie even goed woordje voor me doen en vertellen hoe goed ik functioneer.
Bosleeuwen bestaan nietquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:14 schreef UitStraling het volgende:
Was laatst iemand vertrokken bij ons, dat was zo'n priegelnerd, extreem lui, niet om aan te gluren, muissaai, irritant, niet collegiaal, belde zijn nieuwe bedrijf op, ja we hebben Priegeltje net aangenomen als manager, mogen we u wat vragen stellen want hij heeft u als referentie opgegeven?quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zal jou wel opgeven als referentie. Dat is ook gokken hoe het uitpakt.
Dat doen ze voordat ze iemand aannemen piemelhoofdquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was laatst iemand vertrokken bij ons, dat was zo'n priegelnerd, extreem lui, niet om aan te gluren, muissaai, irritant, niet collegiaal, belde zijn nieuwe bedrijf op, ja we hebben Priegeltje net aangenomen als manager, mogen we u wat vragen stellen want hij heeft u als referentie opgegeven?
HAHAHAHA nee en een fijne dag verder
Oooooh, echt nooit geweten johquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat doen ze voordat ze iemand aannemen piemelhoofd
Ik zet je even op de lijst erbij dan.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:18 schreef UitStraling het volgende:
Was laatst iemand vertrokken bij ons, dat was zo'n priegelnerd, extreem lui, niet om aan te gluren, muissaai, irritant, niet collegiaal, belde zijn nieuwe bedrijf op, ja we hebben Priegeltje net aangenomen als manager, mogen we u wat vragen stellen want hij heeft u als referentie opgegeven?
HAHAHAHA nee en een fijne dag verder
En dan te bedenken dat de 40-urige werkweek is ingesteld in de tijd dat enkel de man maar werkte en automatisering niks voorsteldequote:Op woensdag 16 februari 2022 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja en nu werken we 80 uur per week, op werk, thuis en onderweg zodat we 1 of 2 keer per jaar in een hutje kunnen zitten niks doen en jagen.
maar waarom nog nooit gezien bij een van de Mario kart avondenquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
"Zijn skills? Hij is bovengemiddeld goed in Mario kart en een echte ondernemer, hij is een datingbureau gestart".
Ik reed altijd vooropquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar waarom nog nooit gezien bij een van de Mario kart avonden
Nou ja moest wel gniffelen om Priegeltje zijn onverwachte vermogen om zich ergens binnen te lullen, maar helaas totaal ongeschikt voor tal van zaken in het leven.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zet je even op de lijst erbij dan.
Wat kan er nou helemaal mis gaanquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zet je even op de lijst erbij dan.
Er komen behoorlijk wat nieuwe tracks aan trouwens bij Mario kart.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar waarom nog nooit gezien bij een van de Mario kart avonden
Ik ben echt nergens bang voorquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat jij voor ALLES bang was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |