Dit jaquote:Op zaterdag 19 februari 2022 13:05 schreef Geerd het volgende:
Zorgverzekering hoogste eigenrisico(gokje natuurlijk) maar nu er al dik uit.
Gros van de medicijnen is generica, kost ook geen drolquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit jaVooral als je jong & gezond bent altijd doen. Het extra eigen risico is lang zoveel niet als mensen denken. Normaal had je toch al 385 eigen risico, vervolgens krijg je door het hoogste eigen risico te nemen ook zo'n 240 euro korting per jaar. Al met al ben je tussen de 200 en 300 euro meer kwijt als je onverhoopt tóch al je eigen risico kwijt bent. Maar dan moet er al echt iets gebeuren. Keertje lab of een foto oid haalt dat bedrag in Nederland nooit.
Nee, idd. Als ik al iets moet via de huisarts dan zit ik altijd nog onder die 385. En dat had ik hoe dan ook toch al moeten betalen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Gros van de medicijnen is generica, kost ook geen drol
spaar wat ik overhoud aan het einde van de maand, meestal rond de 400 euro.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Bouw jij geen kapitaal op?
Met dat argument kan je ook je brandverzekering opzeggen.....quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Geen tandarts verzekering, als 30 jaar niet, heb ik er ook al 3-4 keer uit.
neequote:Op zondag 27 februari 2022 01:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Met dat argument kan je ook je brandverzekering opzeggen.....
Nope. Die schade kan ik zelf niet dekken, een tandartsbehandeling wel, met gemak.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Met dat argument kan je ook je brandverzekering opzeggen.....
Of je werkt samen hard en deelt de kosten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:43 schreef Toine51 het volgende:
Gouden tip;
Vrijgezel blijven, nooit trouwen..
Yep, ebay is ook geweldig. Hele huis vol met designermeubels/kasten/slaapkamer, Interlübke, Leolux, allemaal tweedehands, geweldige staat en voor een Habbekrats. Vorige maand drie Interlübke garderobekasten gekocht voor 25 euro. Man zijn moeder was al jaren geleden overleden en vader in verzorgingstehuis. Huis moest leeg. Neem ze alsjeblieft mee. Perfecte staat, nieuwprijs leuke auto. Je moet alleen geen haast hebben, geduld. Ken ff duren voordat je wat vind.quote:Op zondag 27 februari 2022 08:26 schreef Chandler het volgende:
Ik shop veel bij de kringloop, hoef echt niet alles nieuw te hebben en kan zeggen dat het mij en mijn gezin al jaren duizenden euro's scheelt!
Of een vrouw zoeken die WEL normen en waarden heeft.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:43 schreef Toine51 het volgende:
Gouden tip;
Vrijgezel blijven, nooit trouwen..
Echt niet. Lekker doen wat je wil. Via tinder elke dag wat te neuqen.zonder gezeur naar het café.quote:Op maandag 27 juni 2022 00:49 schreef corehype het volgende:
[..]
Of een vrouw zoeken die WEL normen en waarden heeft.
Waar vinden jullie dit soort tuig?
En dan lees ik hier geen auto en geen kids nemen... ja lekker hoor daarvoor ben je op aarde geboren, om gewoon een loonslaaf te zijn en in de avond afhaamaaltijd voor netflix te kijken dag in en uit
De grootkapitalisten lachen zich rot.
Nee dan houd je juist tijd en geld over om iets voor jezelf te doen snap dat dan...quote:Op maandag 27 juni 2022 00:49 schreef corehype het volgende:
[..]
Of een vrouw zoeken die WEL normen en waarden heeft.
Waar vinden jullie dit soort tuig?
En dan lees ik hier geen auto en geen kids nemen... ja lekker hoor daarvoor ben je op aarde geboren, om gewoon een loonslaaf te zijn en in de avond afhaamaaltijd voor netflix te kijken dag in en uit
De grootkapitalisten lachen zich rot.
Je hebt toch een vrouw om voor die baby te zorgen? Dan kan je lekker zelf op pad gaan met de buurvrouw die kut heet.quote:Op maandag 27 juni 2022 14:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee dan houd je juist tijd en geld over om iets voor jezelf te doen snap dat dan...![]()
![]()
Of dacht je dat je met een vrouw en een baby ff 2 weken met de motor ofzo weg kan?
Je pik houdt ook een keer op met werken.quote:Op maandag 27 juni 2022 14:33 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Echt niet. Lekker doen wat je wil. Via tinder elke dag wat te neuqen.zonder gezeur naar het café.
Daarvoor ben je als vrijgezel geboren.
Ik ga met man en kind ook regelmatig de hort op, kan primaquote:Op maandag 27 juni 2022 14:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee dan houd je juist tijd en geld over om iets voor jezelf te doen snap dat dan...![]()
![]()
Of dacht je dat je met een vrouw en een baby ff 2 weken met de motor ofzo weg kan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |