Juicekanalen zijn roddelkanalen.....die hebben ook al 'voorspeld' wie expeditie robinson gaat winnenquote:Op woensdag 20 april 2022 16:24 schreef freaky40 het volgende:
Merel is volgens Juice kanalen al gespot samen met Thomas na afloop van de opnames. Dacht dat net als bij BZV verboden was dat kandidaten met hun uiteindelijke keuze geen contact mochten hebben lopende het seizoen.
Maureen zou volgens geruchten ook al iemand anders hebben.
Maar ff serieus....je kan toch niet verwachten dat mensen die verliefd zijn even een half jaar geen contact hebben om het programma aantrekkelijker te maken?quote:Op woensdag 20 april 2022 16:24 schreef freaky40 het volgende:
Merel is volgens Juice kanalen al gespot samen met Thomas na afloop van de opnames. Dacht dat net als bij BZV verboden was dat kandidaten met hun uiteindelijke keuze geen contact mochten hebben lopende het seizoen.
Dat hoeft toch ook niet?? Zolang ze het maar geheim houden......quote:Op woensdag 20 april 2022 18:19 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Maar ff serieus....je kan toch niet verwachten dat mensen die verliefd zijn even een half jaar geen contact hebben om het programma aantrekkelijker te maken?
Daar tekenen ze een contract voor, dus ja…quote:Op woensdag 20 april 2022 18:19 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Maar ff serieus....je kan toch niet verwachten dat mensen die verliefd zijn even een half jaar geen contact hebben om het programma aantrekkelijker te maken?
Nee.......quote:Op woensdag 20 april 2022 18:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar tekenen ze een contract voor, dus ja…
Nee, want hoe kunnen ze anders bij de reünieaflevering vertellen hoe het afgelopen weken/maanden gegaan is?quote:
Dat wordt toch ook allemaal geheim gehouden.quote:Op woensdag 20 april 2022 20:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee, want hoe kunnen ze anders bij de reünieaflevering vertellen hoe het afgelopen weken/maanden gegaan is?
Precies, maar dat betekent dus niet dat ze al die tijd géén contact hebben gehad....quote:Op woensdag 20 april 2022 20:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat wordt toch ook allemaal geheim gehouden.
Waarom zet je dit niet onder spoiler 😡🤬😡quote:Op woensdag 20 april 2022 16:24 schreef freaky40 het volgende:
Waarom zou ik, is niet in het programma geweest. En in dit topic zijn geen spoilers nodig zo te zien dus maak je niet druk.quote:Op woensdag 20 april 2022 23:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom zet je dit niet onder spoiler 😡🤬😡
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat idee heb ik ook inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2022 15:31 schreef YT123 het volgende:
Thomas die maar blijft praten over zijn "extreme" levensstijl.Hij heeft geen standaard kantoorbaan, maar verder..? Volgens mij is het gewoon een hele burgerlijke jongen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2022 16:07:57 ]
quote:Op donderdag 21 april 2022 07:56 schreef ThijsTH het volgende:
OMG WTF Fabrizio!Whahahaha jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zelfs met die vriendinnen/vriend die kwamen opdagenquote:Op donderdag 21 april 2022 19:15 schreef Paul het volgende:
Het was weer een redelijk seizoen, al heb ik bij elke aflevering dat het op elkaar lijkt. Zelfde vragen van Thomas aan de vrouwen en weer terug en dat elke aflevering weer
Ik denk dat ie wel gaat seksen met Maureen.quote:Op woensdag 20 april 2022 15:34 schreef Dazalbest het volgende:
Heb beetje het idee dat Thomas al ff een behoorlijke voorkeur heeft naar Merel, sinds het 1e keer tongen ofzo....
Denk ook dat Maureen voor spek en bonen over is, en dat Thomas weet dat het voor Inge pijnlijker zou zijn als laatste te stranden dan voor Merel.
Ik verwacht niet zoveelquote:Op donderdag 21 april 2022 19:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zelfs met die vriendinnen/vriend die kwamen opdagen![]()
Maar wie weet wat er bij de laatste dates gaat gebeuren??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |