Hier staat dus eigenlijk dat je niet gewoon kan beffen en pijpen omdat dat onveilig zou zijn, maar hoe komt het dat volgens mij toch iedereen dat doet? Ik had nog nooit ergens gehoord dat het onveilig zou zijn, maar kan het wel veilig zijn? Ik heb het dan dus over beffen en pijpen.
Bovendien heb ik nu een paar maanden een nieuwe vriendin, en we gaan bijna iets verder. We zijn allebei nog maagd, en hebben waarschijnlijk dus geen soa. Kunnen we het dan zonder condoom doen, of moeten we het toch met doen?
quote:Op zich al heb je geen AIDS o.i.d. in de familie is de kans redelijk klein dat je geen Soa hebt.. als ik jou was zou ik het zonder doen.. maar met is natuurlijk extra veilig
Op maandag 3 februari 2003 13:16 schreef JeroenV het volgende:
Bovendien heb ik nu een paar maanden een nieuwe vriendin, en we gaan bijna iets verder. We zijn allebei nog maagd, en hebben waarschijnlijk dus geen soa. Kunnen we het dan zonder condoom doen, of moeten we het toch met doen?
~Des
quote:euhhh, je bedoelt zeker kans klein dat je een soa hebt?
Op maandag 3 februari 2003 13:17 schreef Desdinova het volgende:[..]
Op zich al heb je geen AIDS o.i.d. in de familie is de kans redelijk klein dat je geen Soa hebt.. als ik jou was zou ik het zonder doen.. maar met is natuurlijk extra veilig
~Des
quote:Is dat gratis?
Op maandag 3 februari 2003 13:28 schreef Reintje het volgende:
Ik zou een test doen bij de GGD... Gratis, anoniem, en 100% zekerheid!
De kans om Aids te krijgen via orale sex is vrij klein, kennelijk verwaarloosbaar volgens mensen. Zelfs om Aids op te lopen in Nederland door sex zonder condoom is vrij klein statistisch, maar dat helpt niet als je het eenmaal hebt. Dan baal je toch nog redelijk.
Maar ik denk zelf ook dat orale sex geen echt probleem vormt. Vaginale en anale sex zou ik wel met een condoom doen. Bij anale sex is de kans nog vele malen groter dan met vaginale sex schijnt.
quote:20 of 25 euro....
Op maandag 3 februari 2003 13:28 schreef Reintje het volgende:
Ik zou een test doen bij de GGD... Gratis, anoniem, en 100% zekerheid!
quote:Bij mij was ie gratis
Op maandag 3 februari 2003 14:30 schreef Trancemaster het volgende:[..]
20 of 25 euro....
Trouwens het is gewoon altijd oppassen voor SOA's als je niet van iemand weet dat hij of zij 'clean' is..
Veel meer mensen zouden zich moeten laten testen voor ze gaan sexen in een relatie.. (of buiten een relatie natuurlijk)
quote:Hehe.. *schaam
Op maandag 3 februari 2003 13:27 schreef Byte_Me het volgende:[..]
euhhh, je bedoelt zeker kans klein dat je een soa hebt?
~Des
quote:Maar volgens die site is alles onveilig, behalve zoenen en met je kleren aan tegen elkaar aan liggen te schuiven.
Op maandag 3 februari 2003 13:16 schreef JeroenV het volgende:
Ik plaats dit door de onderstaande link die ik voor mijn ogen kreeg:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |