abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8252467
Ik plaats dit door de onderstaande link die ik voor mijn ogen kreeg:

http://www.soa.nl/artikelen.asp?catid=63&groepid=93&selcat=65&artid=&bgcolor=13DAA7&bgc2=20C1F7&bgc3=A85FDF

Hier staat dus eigenlijk dat je niet gewoon kan beffen en pijpen omdat dat onveilig zou zijn, maar hoe komt het dat volgens mij toch iedereen dat doet? Ik had nog nooit ergens gehoord dat het onveilig zou zijn, maar kan het wel veilig zijn? Ik heb het dan dus over beffen en pijpen.

Bovendien heb ik nu een paar maanden een nieuwe vriendin, en we gaan bijna iets verder. We zijn allebei nog maagd, en hebben waarschijnlijk dus geen soa. Kunnen we het dan zonder condoom doen, of moeten we het toch met doen?

pi_8252517
quote:
Op maandag 3 februari 2003 13:16 schreef JeroenV het volgende:
Bovendien heb ik nu een paar maanden een nieuwe vriendin, en we gaan bijna iets verder. We zijn allebei nog maagd, en hebben waarschijnlijk dus geen soa. Kunnen we het dan zonder condoom doen, of moeten we het toch met doen?
Op zich al heb je geen AIDS o.i.d. in de familie is de kans redelijk klein dat je geen Soa hebt.. als ik jou was zou ik het zonder doen.. maar met is natuurlijk extra veilig

~Des

As a rule, I never touch anything more sophisticated and delicate than myself.
pi_8252530
Orale seks kan SOA's overbrengen. In de meeste gevallen SOA's die te genezen zijn, in een enkel geval ook AIDS. De kans daarop is niet zo groot, dus nemen mensen graag dit risico.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_8252760
quote:
Op maandag 3 februari 2003 13:17 schreef Desdinova het volgende:

[..]

Op zich al heb je geen AIDS o.i.d. in de familie is de kans redelijk klein dat je geen Soa hebt.. als ik jou was zou ik het zonder doen.. maar met is natuurlijk extra veilig

~Des

euhhh, je bedoelt zeker kans klein dat je een soa hebt?
  maandag 3 februari 2003 @ 13:28:23 #5
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_8252798
Ik zou een test doen bij de GGD... Gratis, anoniem, en 100% zekerheid!
Action is the enemy of thoughts
pi_8253048
quote:
Op maandag 3 februari 2003 13:28 schreef Reintje het volgende:
Is dat gratis?
pi_8254010
Ik heb een tijd geleden een test bij de GGD gedaan, toen ik een nieuwe partner had, en zonder condoom wilde gaan vrijen. Was toen geheel gratis, en na een week de uitslag.

De kans om Aids te krijgen via orale sex is vrij klein, kennelijk verwaarloosbaar volgens mensen. Zelfs om Aids op te lopen in Nederland door sex zonder condoom is vrij klein statistisch, maar dat helpt niet als je het eenmaal hebt. Dan baal je toch nog redelijk.

Maar ik denk zelf ook dat orale sex geen echt probleem vormt. Vaginale en anale sex zou ik wel met een condoom doen. Bij anale sex is de kans nog vele malen groter dan met vaginale sex schijnt.

maandag 3 februari 2003 @ 14:30:47 #8
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_8254095
quote:
Op maandag 3 februari 2003 13:28 schreef Reintje het volgende:
20 of 25 euro....
The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
pi_8254796
quote:
Op maandag 3 februari 2003 14:30 schreef Trancemaster het volgende:

[..]

20 of 25 euro....

Bij mij was ie gratis

Trouwens het is gewoon altijd oppassen voor SOA's als je niet van iemand weet dat hij of zij 'clean' is..

Veel meer mensen zouden zich moeten laten testen voor ze gaan sexen in een relatie.. (of buiten een relatie natuurlijk)

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_8255146
Zjuust, altijd condooms gebruiken, is beter!
Kan wel zeggen dat die kans klein is maar ik zou ook raar staan te koekeloeren als ik ineens zoeits aan mn broek had hangen.
pi_8256798
quote:
Op maandag 3 februari 2003 13:27 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

euhhh, je bedoelt zeker kans klein dat je een soa hebt?

Hehe.. *schaam

~Des

As a rule, I never touch anything more sophisticated and delicate than myself.
  maandag 3 februari 2003 @ 20:01:01 #12
43415 SkippyTheKangaroo
I come from a land Down Unda..
pi_8259223
quote:
Op maandag 3 februari 2003 13:16 schreef JeroenV het volgende:
Ik plaats dit door de onderstaande link die ik voor mijn ogen kreeg:

http://www.soa.nl/artikelen.asp?catid=63&groepid=93&selcat=65&artid=&bgcolor=13DAA7&bgc2=20C1F7&bgc3=A85FDF

Maar volgens die site is alles onveilig, behalve zoenen en met je kleren aan tegen elkaar aan liggen te schuiven.
Mijn vriendin en ik waren voor elkaar ook de eerste, we hebben ons wat soa's betreft nooit zorgen gemaakt...
♥ ♥ 't Is altijd lente in de ogen van de tandarts... ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')