SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EINDE TIJDPERK COR
CORRED
![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
De kans op een nieuwe variant is natuurlijk aanwezig. Het is juist van belang om voorbereid te zijn. Inclusief het klaar hebben liggen van de juiste instrumenten en maatregelen. Dat die klaarliggen moet dan niet meteen gezien worden als een langdurig complot. Dat heeft daar natuurlijk niks mee te maken.![]()
Er wordt in de bioscoopzaal geen 1,5 meter afstand gehanteerd. Er worden geen stoelen vrijgehouden.
Wel godverdomme @Zipportal![]()
Zie dat maar eens aan het verstand te brengen bij die specifieke mensen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:51 schreef Evenstar het volgende:
De kans op een nieuwe variant is natuurlijk aanwezig. Het is juist van belang om voorbereid te zijn. Inclusief het klaar hebben liggen van de juiste instrumenten en maatregelen. Dat die klaarliggen moet dan niet meteen gezien worden als een langdurig complot. Dat heeft daar natuurlijk niks mee te maken.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Paranoia of gezond verstand?quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:48 schreef Vasilevski het volgende:
Ik vond dit ook wel grappig:
[ twitter ]
In de ene peiling is 85% blij met de versoepelingen. In de andere peiling vreest 68% dat het in de herfst weer helemaal anders kan zijn.
Die twee dingen hoeven elkaar natuurlijk niet te bijten. Maar het zegt wel wat over de onzekerheid en misschien wel paranoia die er nog steeds is.![]()
Evenstar
![]()
Dat hoort zoquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:51 schreef Wereldgozer het volgende:
Mods die doorposten in volle topics![]()
Dit is wel een dingetje want je loopt nu dus nog met een mondkapje voor wat?quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe streng zouden de winkels nog op die mondkapjes toezien deze 1,5 week?
Misschien dat het over 1,5e week wel voelt dan alsof je een te strakke bh uittrekt aan het einde van de dag.
Ken je dat?Go hard or go home![]()
Jezus waar moet ik m'n jas nu laten dan.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:51 schreef Wereldgozer het volgende:
Er wordt in de bioscoopzaal geen 1,5 meter afstand gehanteerd. Er worden geen stoelen vrijgehouden.
Wel godverdomme @:zipportalTap tap tap![]()
Daar zijn ze al een poosje niet streng meer in.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe streng zouden de winkels nog op die mondkapjes toezien deze 1,5 week?![]()
Hier niet. Vanochtend al in de winkel geweest (supermarkt). Zelfs de caissière zat al zonder.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe streng zouden de winkels nog op die mondkapjes toezien deze 1,5 week?![]()
Ik dacht dat dat vanaf vrijdag al niet meer hoefde..quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe streng zouden de winkels nog op die mondkapjes toezien deze 1,5 week?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Rebels.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:56 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Hier niet. Vanochtend al in de winkel geweest (supermarkt). Zelfs de caissière zat al zonder.![]()
Volgens mij officieel nog tot 25-2 op plekken waar geen CTB is.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat vanaf vrijdag al niet meer hoefde..
Op CTB-plekken niet meer vanaf 18-2.![]()
Ik ga de anonimiteit van het kapje wel missen. Gewoon in de auto al opzetten zodat je op de parkeerplaats al onherkenbaar bent. Je bent een trotse FOK!ker of je bent het niet.Go hard or go home![]()
Hoe streng ze zijn weet ik niet maar ik kom net terug van de appie en letterlijk iedereen had het kapje nog op.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe streng zouden de winkels nog op die mondkapjes toezien deze 1,5 week?Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Ja joh. De 1 mei verzetsstrijdersquote:![]()
Al moet ik zeggen dat de plek waar ik woon mensen zich over het algemeen zeer matig aan de maatregelen hebben gehouden, over het algemeen.![]()
Evenstar
![]()
Men zit heel erg vast in bepaalde denkwijzen. Iedere situatie is weer anders en moet apart beoordeeld worden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zie dat maar eens aan het verstand te brengen bij die specifieke mensen.
Ik had bijvoorbeeld best begrip voor de maatregelen in december. Echter vind ik het wel te lang duren voordat ze weer afgeschaft worden. 1G vind ik, op dit moment, ook onzin. Voorbereid zijn op eventuele andere varianten, zodat wij heel snel heel effectief kunnen ingrijpen is een must. Dat je voor het ene bent hoeft niet te betekenen dat je voor het andere moet zijn.
Als ze niet voorbereid zijn dan staan wij hier straks weer (terecht) als eerste te zeiken.![]()
"Nederland was niet klaar voor een pandemie".
De stichtingen mosterd na de maaltijd en open deur hebben weer een factuurtje kunnen sturen
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Ik denk dat ik over 1.5 week buiten op straat met een mondkapje ga lopen en zo'n spatscherm op.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:58 schreef Noek het volgende:
Ik ga de anonimiteit van het kapje wel missen. Gewoon in de auto al opzetten zodat je op de parkeerplaats al onherkenbaar bent. Je bent een trotse FOK!ker of je bent het niet.
Zoiets:
Gewoon om te kijken hoeveel mensen de "Trump face" naar me zullen doen. Lachen man.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: