Ondertussen weer betrapt en verlengd naar levenslang: https://sporza.be/nl/2020(...)e-dopingovertreding/quote:Op donderdag 27 juli 2023 04:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Op 19 april 2012 werd bekend dat hij door het Italiaanse anti-dopingtribunaal geschorst werd voor 12 jaar. Dit betekent een definitief einde van zijn carrière
denk dat hij nu ook te oud is

Benieuwd of hij dezelfde behandeling krijgt als Quintana.quote:

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Omdat de UCI.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 15:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als dat klopt, waarom duurt dat 5 jaar??

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Dat is nooit weg geweest..quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vermoed dat doping weer helemaal terug is.

Dat lijkt me duidelijk. Zolang er iets serieus op het spel staat spelen mensen vals. Grenzen worden opgezocht en dus ook overschreden.quote:

quote:Op donderdag 27 juli 2023 04:25 schreef Toby56 het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)e96ad609cd26ef&ei=14
https://www.msn.com/nl-nl(...)a259ef6935dec0&ei=11
Want dan is het echt afgelopen, vrees ik.
 aan het hoeveelste 'nieuwe wielrennen' zitten we tegenwoordig?
  aan het hoeveelste 'nieuwe wielrennen' zitten we tegenwoordig?

Ik denk echt dat het een tijdje bijna 0 is geweest ja, en er nu weer iets nieuws is.quote:

In het wielrennen (of eigenlijk in de sport in het algemeen) denk ik dat bijna 0 onmogelijk is. De grens wordt altijd opgezocht en altijd zullen er sporters zijn die hier (ver) voorbij gaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het een tijdje bijna 0 is geweest ja, en er nu weer iets nieuws is.
Maar dat kan ik niet hard maken natuurlijk.

Ja dat bedoel ik ook. Je ziet het aan de cijfers, ineens sneuvelen er weer allerlei records op strava ook.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In het wielrennen (of eigenlijk in de sport in het algemeen) denk ik dat bijna 0 onmogelijk is. De grens wordt altijd opgezocht en altijd zullen er sporters zijn die hier (ver) voorbij gaan.
Het kan zijn dat het een periode iets minder is geweest omdat ze er qua controles dichter op zaten, maar zeker sinds de Coronaperiode gaat het wel weer redelijk los

Denk niet dat er iets gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:07 schreef -XOR- het volgende:
Even nog posten voordat de shit de fan raakt. Begin tijdperk ontmaskering British Cycling.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |