Ja, ik vind ook dat hij daar een zwaardere sanctie voor moet krijgen van Justitie. Ik bedoelde alleen dat hij nog niet was betrapt op eigen gebruik.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe bedoel je alleen? Daar staat een zwaardere sanctie op dan het gebruiken van drugs. Onze vriend kan in de gevangenis eindigen als dit bewezen wordt. (lol)
Zie post 45, meer is er nog niet officieel bekend nee.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:13 schreef Faraday01 het volgende:
Nu ik dit topic op zie poppen: Heeft Toon het resultaat van zijn B-straal al binnen?
https://www-dn-pt.transla(...)hl=nl&_x_tr_pto=wappquote:"There has never been a doping process as complex and heavy as this one in Portugal. The tons of pills found - 99% of them banned -, the blood bags, the equipment for making blood transfusions, indicated massive doping operations unpunished for a long time" , a source familiar with the process explained to DN.
Maar die heeft dit jaar nog nergens de finish gehaald, als die al de lul is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Francisco Campos, niet geheel ontoevallig een voormalig coureur van W52, tegenwoordig actief voor het Efapel van Jos Azevedo (kennen we die nog?) is een van de personen die de lul is.
Ik hoop dat Mauri Moreira snel volgt.
Een losse kogel ga je niet dood aan.quote:
Portugal is een bijzonder land, en dat is het.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar die heeft dit jaar nog nergens de finish gehaald, als die al de lul is.
Campos is ook maar direct ontslagen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Francisco Campos, niet geheel ontoevallig een voormalig coureur van W52, tegenwoordig actief voor het Efapel van Jos Azevedo (kennen we die nog?) is een van de personen die de lul is.
Ik hoop dat Mauri Moreira snel volgt.
Zolang het Mauri maar niet is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Slechts n van de renners van Glassdrive lijkt de klos te zijn. Zeg het maar, jongens. Rafa Reis? Mauri Moreira? Barman Mendonca? Fredje Figueiredo?
Jinxquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zolang het Mauri maar niet is.
Taxichauffeur Mendonca die op zijn 36ste nog even zijn met afstand meest schroeiende seizoen ooit uit de mouw schudt. Schokkend.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Ach, barman Mendonsj. Ach, de al eerder geschorste Zjauw Benta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |