Meningen verschillen. No risk-no-gain zeg ik altijd maar. Dus sats stacken zie ik als een low risk investment.quote:
Eventjes los van het feit of je gelijk hebt of niet... BTC maximalisten hebben vaak al teveel meegemaakt om nog in altcoins te geloven en zijn ze BTC maxi omdat ze fundamenteel anders aankijken tegen waar een blockchain aan moet voldoen. Is het geen PoW? Prullenbak in. Is het niet decentraal? Prullenbak in. Kan je het ook met een database doen en heb je eigenlijk geen blockchain of munt nodig? Prullenbak in. Zo vallen alle altcoins af.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wij zijn in een crypto supercycle beland met altcoins met echte use cases. Dips en stijgingen zullen niet meer zo extreem zijn als 2013 en 2017. Mis de altcoin boot niet, anders zul je over een paar jaar eeuwig spijt krijgen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Meningen verschillen. No risk-no-gain zeg ik altijd maar. Dus sats stacken zie ik als een low risk investment.
Ik snap het, maarja, als je niet begrijpt wat het nut is van smartcontracts of het wilt erkennen, is het meer een emotionele beslissing dan een rationele en ben je een dief van je eigen portemonnee. Beetje alsof je het nut van Google Chrome negeert of anti-Apple bent terwijl er gigantisch veel Apple gebruikers zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Eventjes los van het feit of je gelijk hebt of niet... BTC maximalisten hebben vaak al teveel meegemaakt om nog in altcoins te geloven en zijn ze BTC maxi omdat ze fundamenteel anders aankijken tegen waar een blockchain aan moet voldoen. Is het geen PoW? Prullenbak in. Is het niet decentraal? Prullenbak in. Kan je het ook met een database doen en heb je eigenlijk geen blockchain of munt nodig? Prullenbak in. Zo vallen alle altcoins af.
Blij dat je toegeeftquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:51 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Je bent echt de enige ervaren belegger die bitcoin als low risk investment ziet![]()
Maar toegeven ik hoop dat bitcoin ooit naar $10,000,000 gaat. Want ik zou ook heel graag een keer willen gaan stappen en zou kapot graag eens in een restaurant willen eten. Die ramen noodles komen mijn neus uit!
Smart contracts op Bitcoin zie ik wel zitten hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik snap het, maarja, als je niet begrijpt wat het nut is van smartcontracts of het wilt erkennen, is het meer een emotionele beslissing dan een rationele en ben je een dief van je eigen portemonnee. Beetje alsof je het nut van Google Chrome negeert of anti-Apple bent terwijl er gigantisch veel Apple gebruikers zijn.
Maar sinds 2022 kan ik steeds vaker op restaurant gaan in de metaverse. Die blocksjain technologie is zo gek nog niet iddquote:
Technisch is dit nog lang niet handig. Ondertussen gebruikt men de komende 20 jaar Solana en Ethereum etc. Of je kunt "hopen" dat het alleen Bitcoin gaat worden, maar ik zou niet op 1 paard wedden, en vooral niet een langzaam paard.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Smart contracts op Bitcoin zie ik wel zitten hoor. Juist smart contracts moet je op een goed fundament bouwen.
Solana en ethereum zijn allebei onbruikbaar voor massa-adoptiequote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Technisch is dit nog lang niet handig. Ondertussen gebruikt men de komende 20 jaar Solana en Ethereum etc. Of je kunt "hopen" dat het alleen Bitcoin gaat worden, maar ik zou niet op 1 paard wedden, en vooral niet een langzaam paard.
Smart contracts op LN zijn geen langzaam paard, het staat alleen nog in de kinderschoenen qua ontwikkeling. En verder wat fathank zegt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Technisch is dit nog lang niet handig. Ondertussen gebruikt men de komende 20 jaar Solana en Ethereum etc. Of je kunt "hopen" dat het alleen Bitcoin gaat worden, maar ik zou niet op 1 paard wedden, en vooral niet een langzaam paard.
Zeg dat maar tegen alle gebruikers. Niet iedereen boeit het dat alles zo decentraal mogelijk is. De gemiddelde tiktok gebruiker al helemaal niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Solana en ethereum zijn allebei onbruikbaar voor massa-adoptie
Die verdwijnen vanzelf van het toneel.
Centralised shitshows. Als je dan toch iets centralised wil regelen doe het dan goed of doe het niet.
Met langzaam paard bedoel ik dat het langzaam geld opbrengt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Smart contracts op LN zijn geen langzaam paard, het staat alleen nog in de kinderschoenen. En verder wat fathank zegt.
edit: of je bedoelt dat BTC/LN een langzaam paard is qua ontwikkeling?
Ah oke. Ja voor Bitcoin heb je geduld nodig.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Met langzaam paard bedoel ik dat het langzaam geld opbrengt.
Ik ook. Maar als je geld nog meer voor je kunt werken, why not?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:33 schreef potjecreme het volgende:
Ken toch genoeg mensen zonder crypto die lekker leven.
Ja, leuk voor erbij. het kan zijn dat je over 8 jaar of 4 jaar niet meer leeft of niet meer kunt genieten. Daarom óók een korte-termijn strategie hanteren naast je lange termijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ah oke. Ja voor Bitcoin heb je geduld nodig.
Alle gebruikers van eth zouden graag minder fees willen betalen en de gebruikers van solana zouden graag 24/7/365 uptime zienquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen alle gebruikers. Niet iedereen boeit het dat alles zo decentraal mogelijk is. De gemiddelde tiktok gebruiker al helemaal niet.
Hoe bedoel je? Wil je een huis kopen met crypto? Of wil je gewoon zo goedkoop mogelijk uitcashen zodat je op restaurant kan gaan vanavond?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:43 schreef Gunnter het volgende:
Bestaan er makelaars die direkt crypto willen aannemen zodat je geen extra belasting hoeft te betalen (Conversie crypto naar privé rekening). Of werkt dit niet zo.
Maar desondanks gebruiken mensen alsnog Eth en Solanaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Alle gebruikers van eth zouden graag minder fees willen betalen en de gebruikers van solana zouden graag 24/7/365 uptime zien
Allemaal geneuzel in de marge. Spielerei, meer niet.
Mensen gebruiken ook heroïne ondanks dat het niet zo goed voor je is plus dat ketamine veel lekkerder en minder verslavingsgevoelig is.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Maar desondanks gebruiken mensen alsnog Eth en Solananet zoals Apple gebruikers Apple blijven gebruiken ondanks dat het duurder is, en dat Windows gebruikers Windows blijven gebruiken ondanks dat je er minder kan dan Unix systemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |