Wat zegt die lul in de grafiek ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:17 schreef SuperNeger het volgende:
Denk dat we richting de $38.5k gaan
[ afbeelding ]
We hadden een kleine double top dus dat zegt hetzelfde als de grote double top
Lul? Twee cirkels om die double top en dat andere is de richting waar we op gaan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:27 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat zegt die lul in de grafiek ?
Oh ik dacht 2 ballen en een slappe 30cm.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:28 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Lul? Twee cirkels om die double top en dat andere is de richting waar we op gaan.
Zucht, dat eindeloze gezever van je...Het is dat ik even tijd heb..quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:33 schreef SuperNeger het volgende:
Is wel de dikste rode druiper in tijden volgens mij?
Geen idee, net zoals jijquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:54 schreef SuperNeger het volgende:
Wat is het stil hier. Ben ik de enige die dit zo spannend vind?
Damn ETH ook weer onder de 3k.
@:dimmak @:Rossdale @:fathank @:Roellie80
wat denken jullie dat er gaat gebeuren?
Genoeg geld afgetroggeld van zijn subscribers om een dagje een Ferrari te hurenquote:
Schattig groentjequote:Op donderdag 17 februari 2022 14:54 schreef SuperNeger het volgende:
Wat is het stil hier. Ben ik de enige die dit zo spannend vind?
Damn ETH ook weer onder de 3k.
@:dimmak @:Rossdale @:fathank @:Roellie80
wat denken jullie dat er gaat gebeuren?
Deze posts hebben nul komma nul waardequote:Op donderdag 17 februari 2022 15:17 schreef SuperNeger het volgende:
[ afbeelding ]
Ben onder de indruk , heb je een eigen telegram groep toevallig ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:17 schreef SuperNeger het volgende:
[ afbeelding ]
En dit vlak na het goede nieuws uit Rusland, nu zullen ze ongetwijfeld cryptobroeders worden. Vrede op aarde door cryptoquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:11 schreef Ali_boo het volgende:
En dan nog een beetje goed nieuws
[ twitter ]
Ruk.quote:
Met Bitcoin, zonder met leverage te klooien, kom je misschien een 2x tegen de komende jaren. Dat is niet veel vergeleken met bijvoorbeeld staking van andere coins en daar bovenop nog eens price performance van de coin zelf. Het geeft heel wat rust door gewoon elke dag je portfolio te zien groeien. Tuurlijk heb je overal prijzen die af en toe flink zakken maar als je automatisch meer coins erbij krijgt zit je op de lange termijn gewoon goed. Herkenbaarquote:Op donderdag 17 februari 2022 19:13 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb medelijden met de mensen die vol overtuiging alleen in Bitcoin zitten en sats hebben.. Mijn volledige levensonderhoud als inkomen wordt door farms verzorgt bij deze zijwaartse Bitcoin beweging terwijl ik een deel compound zodat ik iedere maand een "loonsverhoging" krijg..
Het lijkt idd iets psychisch. Mensen zijn bang om risico te nemen en werken liever tientallen jaren door en stoppen alles in Bitcoin, dan dat zij dat risico nemen. Als je je vermogen in verschillende farms stopt en van de opbrengsten weer Bitcoin koopt en andere munten, hoeven mensen niet tot hun pensioensleeftijd te werken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:39 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Met Bitcoin, zonder met leverage te klooien, kom je misschien een 2x tegen de komende jaren. Dat is niet veel vergeleken met bijvoorbeeld staking van andere coins en daar bovenop nog eens price performance van de coin zelf. Het geeft heel wat rust door gewoon elke dag je portfolio te zien groeien. Tuurlijk heb je overal prijzen die af en toe flink zakken maar als je automatisch meer coins erbij krijgt zit je op de lange termijn gewoon goed. Herkenbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |