SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EINDE TIJDPERK COR
CORRED![]()
Gewoon genoemd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:28 schreef Benny het volgende:
Hoezo is heel het vaccineren / boosten trouwens niet genoemd deze persco? Niet meer nodig?'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Het zegt alles over Baudet die met zijn boevenbende gewoon maar wat roept.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Toen was er nog veel onbekend over het virus. Hoe meer er bekend werd (en hoe meer het mee bleek te vallen) hoe erger de drang van het kabinet om onze vrijheden in te perken en zelfs die misdadige avondklok in te voeren. Baudet en Wilders zijn juist met de goede wind meegedraaid.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Hoe doet Kuipers het momenteel? Net zo dom als laatst of nu ineens wel rationeel aangezien we versoepelen.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Heb je niets aan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:29 schreef Middelpunt het volgende:
Ik ga binnenkort naar een evenement binnen, met meer dan 500 mensen.
Als ik het goed begrijp moet je dan dus sowieso eerst negatief testen en is een vaccinatie/herstelbewijs niet voldoende.
Hoe zit het dan als je een paar weken geleden herstelt bent? Het is toch zo dat je nog een paar weken positief kunt testen, terwijl je al lang hersteld bent en niet meer besmettelijk bent?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Slechtste TT uit de reeksBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:31 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe doet Kuipers het momenteel? Net zo dom als laatst of nu ineens wel rationeel aangezien we versoepelen.
@Lenny_Leonard'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik heb tot nu toe bijna altijd braaf m'n mondkap gedragen in winkels, niet dat ik er zelf nu zo achter sta, maar meer dat ik het personeel geen problemen/last wil bezorgen. Maar als ik bij de plaatselijke Appie zie dat het personeel ze niet draagt, zettte ik hem ook niet op. Met mij meer mensen want vorige week droeg de ruime meerderheid geen mondkap meer. Ik gok dat ze morgen hier weg zijn.![]()
Beetje wazig, legt het niet supergoed uit, je merkt dat als hij iets niet zeker weet, sneller gaat praten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:31 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe doet Kuipers het momenteel? Net zo dom als laatst of nu ineens wel rationeel aangezien we versoepelen.
Maar kan verder niet klagen gezien de omstandigheden.![]()
Hij doet het gewoon primaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:31 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe doet Kuipers het momenteel? Net zo dom als laatst of nu ineens wel rationeel aangezien we versoepelen.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Prima, behalve bij het punt van 1G die onderbouwing was zwak, weer verwijzen naar het TU Delft onderzoek.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:31 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe doet Kuipers het momenteel? Net zo dom als laatst of nu ineens wel rationeel aangezien we versoepelen.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Gisteren ook mee gestopt. Het is 1 mei 1945, tijd om bij het verzet te gaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:32 schreef SilverEyes het volgende:
Ik heb tot nu toe bijna altijd braaf m'n mondkap gedragen in winkels, niet dat ik er zelf nu zo achter sta, maar meer dat ik het personeel geen problemen/last wil bezorgen. Maar als ik bij de plaatselijke Appie zie dat het personeel ze niet draagt, zettte ik hem ook niet op. Met mij meer mensen want vorige week droeg de ruime meerderheid geen mondkap meer. Ik gok dat ze morgen hier weg zijn.![]()
![]()
Kuipers blijkt bij te snabbelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel fijn dat de stadions in Nederland nu weer voor de helft vol kunnen zitten op eigen kracht en niet vanwege de regeltjes omtrent corona.![]()
Kuipers deed dit toch gewoon prima hoor.
Alleen dat stukje over carnaval was wel even_!
Zonder wrijving geen glans![]()
Nieuwe doelpaal gehoord : uitval van personeelwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Geen klachten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:31 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe doet Kuipers het momenteel? Net zo dom als laatst of nu ineens wel rationeel aangezien we versoepelen.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Wel idioot om nog steeds dat mondkapje op te doen in het OV. Wat is daar de meerwaarde van ten opzichte van het totale geheel van versoepelingen?A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: