abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203681976
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:41 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik val onder die kwetsbare groep. Het vaccin en de booster hebben goed gewerkt bij mij, want ik ben 1 a 2 dagen goed ziek van geweest nadat ik die prikken kreeg.
Dan val je dus niet onder de ultra-kwetsbare groep waar we het over hebben en waarvoor we permanent maatregelen zouden moeten houden om heel krampachtig besmettingen te voorkomen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_203681977
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:39 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Er wonen 6 miljoen kwetsbaren in Nederland waarbij vaccins én FFP2 kapjes niet effectief genoeg zijn?

Het gaat bovendien niet om 'opsluiten', maar om het feit dat ze nu, over een jaar, en over 10 jaar de risico's zullen moeten accepteren. Want corona blijft, en de samenleving leeft door.
De boodschap blijft dat iedereen mee zal moeten doen om die 6 miljoen mensen te beschermen. Ja Mondkapjes en vaccins helpen, maar als anderen geen afstand houden of hun mondkapjes niet op doen zijn ze nog steeds blootgesteld aan extra risico. Dit kan echt alleen als iedereen meewerkt.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 21:43:07 #278
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_203681987
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:41 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ja, dat is precies wat @:Molo net ook zei. Dat hele inclusiviteit gebeuren gaat echt een probleem worden de komende jaren.
Eens, maar het lijkt wel zijn toppunt bereikt te hebben. Iedereen ziet dat je niet elk risico kunt uitsluiten, of iedereen het naar de zin kan maken.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_203681997
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:42 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
De boodschap blijft dat iedereen mee zal moeten doen om die 6 miljoen mensen te beschermen. Ja Mondkapjes en vaccins helpen, maar als anderen geen afstand houden of hun mondkapjes niet op doen zijn ze nog steeds blootgesteld aan extra risico. Dit kan echt alleen als iedereen meewerkt.
Als ik op mijn motorfiets stap zet ik ook een helm op.

Mensen zijn hufters in het verkeer. Ik kan elk moment voor mijn sokken worden gereden. Met een helm op heb ik veel meer kans dat ik dat overleef.

That's life.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 15 februari 2022 @ 21:43:38 #280
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203682001
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Is Ernst Kuipers een corona ontkenner?
Duidelijk een wappie die Ernst
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 februari 2022 @ 21:44:08 #281
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_203682022
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:39 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Het is geen kleine groep. We hebben het over een derde van de bevolking.
Een derde van de bevolking is dus dusdanig zwak dat ze bij een besmetting dood neervallen?

Een groot deel van die 6 miljoen heeft al COVID-19 gehad. en dus beschermd. Een groot deel van die 6 miljoen is gevaccineerd en dus beschermd. Die gaan echt niet opeens dood neervallen of maandenlang op de IC belanden omdat ze besmet raken. Wat een paniek om niks zeg.

VS leven ze al maanden gewoon door. Zie je ze daar een derde van de bevolking in de ziekenhuizen terecht komen of dood gaan? Zweden hebben ze al ruim een week geen maatregelen meer. Denemarken al weken geen maatregelen meer. Of zijn wij in Nederland weer speciaal?
  dinsdag 15 februari 2022 @ 21:44:10 #282
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_203682023
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:43 schreef Molo het volgende:

[..]
Duidelijk een wappie die Ernst
Ja Ernst met zijn complottheorien _O- _O-
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_203682026
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:42 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Dan val je dus niet onder de ultra-kwetsbare groep waar we het over hebben en waarvoor we permanent maatregelen zouden moeten houden om heel krampachtig besmettingen te voorkomen.
Volgens mij heeft hij het over bijwerkingen van het vaccin en niet van Corona zelf. Je weet nooit wat het virus met je doet, ook niet als je geen risicogroep bent. En ben je dat wel dan weet je dat ook met vaccin niet.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 21:44:35 #284
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_203682030
twitter
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
pi_203682051
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:44 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Een derde van de bevolking is dus dusdanig zwak dat ze bij een besmetting dood neervallen?

Een groot deel van die 6 miljoen heeft al COVID-19 gehad. en dus beschermd. Een groot deel van die 6 miljoen is gevaccineerd en dus beschermd. Die gaan echt niet opeens dood neervallen of maandenlang op de IC belanden omdat ze besmet raken. Wat een paniek om niks zeg.

VS leven ze al maanden gewoon door. Zie je ze daar een derde van de bevolking in de ziekenhuizen terecht komen of dood gaan? Zweden hebben ze al ruim een week geen maatregelen meer. Denemarken al weken geen maatregelen meer. Of zijn wij in Nederland weer speciaal?
Je snapt het niet. Kwetsbaar is iets anders dan immuungecompromitteerd. Overigens heb ik ook zo iemand in mijn directe omgeving, maar dat terzijde.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 21:45:26 #286
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203682053
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:44 schreef jcdragon het volgende:
[ twitter ]
Matig maar wel te verwachten
pi_203682070
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:42 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Ik gebruik afweer onderdrukkende medicijnen, dus ik zou volgens experts zou ik heel erg om moeten denken om geen corona te krijgen.

Ik heb al sinds het begin van de pandemie al ingestaan dat ik op den duur corona zou krijgen ook al zet ik mezelf in complete isolatie. Dus ben ik gewoon gaan leven en gaan genieten (natuurlijk aan de maatregelen houden) ipv in angst leven over het coronavirus.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_203682076
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:45 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Je snapt het niet. Kwetsbaar is iets anders dan immuungecompromitteerd. Overigens heb ik ook zo iemand in mijn directe omgeving, maar dat terzijde.
Leg dan eens uit, hoe zijn die 6 miljoen mensen dusdanig kwetsbaar ondanks vaccins, ondanks PBM's, dat de hele samenleving nóóit open zou kunnen totdat de laatste coronapatiënt uit Nederland is verdwenen?
  dinsdag 15 februari 2022 @ 21:46:39 #289
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203682080
Ik gun die mensen een goeie psycholoog en goeie mondmaskers voor zichzelf.
Gaat de rest en hopelijk zij ook snel weer door met leven. Jeej _O_
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 februari 2022 @ 21:48:11 #290
416575 crew  Evenstar
pi_203682121
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:45 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Er zijn dus 6 miljoen mensen die zulke problemen hebben? Je haalt zelf dingen door elkaar.

Je roept dat het geen kleine groep is maar 6 miljoen mensen...... en dan haal je een heel klein groepje erbij die problemen hebben met hun immuunsysteem. Sorry hoor, maar daar ga je toch niet 18 miljoen mensen voor lastig vallen.

Ja de groep met zulke ernstige ziektes hebben een probleem, met of zonder maatregelen. Die mensen hebben sowieso niks te zoeken in een kroeg denk ik dan, want ook een gewone verkoudheid kan ze fataal worden. Waar gaat het over .... Wij kunnen niet iedereen beschermen en dat moeten wij ook helemaal niet willen.

Ga leven. Aub. zeg.
pi_203682127
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:46 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Leg dan eens uit, hoe zijn die 6 miljoen mensen dusdanig kwetsbaar ondanks vaccins, ondanks PBM's, dat de hele samenleving nóóit open zou kunnen totdat de laatste coronapatiënt uit Nederland is verdwenen?
Dat zeg ik niet. Maar het is nu echt te vroeg. Vergeet niet dat veel ouderen en zorgmedewerkers die booster in november hebben gehad, de bescherming is alweer bijna uitgewerkt en precies nu gaan we versoepelen.

Oh en terug naar normaal moeten we helemaal niet willen. Afstand houden blijkt goed te werken tegen allerlei virussen en thuiswerken is veel efficiënter dan elke dag filerijden of in een stampvolle trein. Maar dat terzijde.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 21:49:31 #292
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_203682151
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:48 schreef DoubleDip het volgende:

Oh en terug naar normaal moeten we helemaal niet willen.
Dat jij het niet wil dat is je goed recht. Maar het zou je sieren als je niet voor de rest van de samenleving spreekt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 15 februari 2022 @ 21:49:52 #293
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203682158
quote:

[..]
Dat zeg ik niet. Maar het is nu echt te vroeg. Vergeet niet dat veel ouderen en zorgmedewerkers die booster in november hebben gehad, de bescherming is alweer bijna uitgewerkt en precies nu gaan we versoepelen.

Oh en terug naar normaal moeten we helemaal niet willen. Afstand houden blijkt goed te werken tegen allerlei virussen en thuiswerken is veel efficiënter dan elke dag filerijden of in een stampvolle trein. Maar dat terzijde.
Het leven kan heel veilig en efficiënt idd, nog veel meer dan nu. Dat noemen we alleen overleven ipv leven
pi_203682168
quote:

[..]
Die "bescherming" is helemaal niet bijna uitgewerkt. Alleen de mate van antistoffen neemt af maar dat is normaal, de T-cel immuniteit is blijvend. En dat zie je terug in de effectiviteit tegen een positieve coronatest (besmetting), maar de bescherming tegen ernstige ziekte of ziekenhuisopname is onverminderd hoog gebleven.

Als je gaat sturen op antistof-niveau dan mag je iedereen aan het booster-infuus leggen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 februari 2022 @ 21:50:20 #295
416575 crew  Evenstar
pi_203682174
quote:

[..]

JIj haalt overleven en leven door elkaar.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 februari 2022 @ 21:50:26 #296
416575 crew  Evenstar
pi_203682176
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:49 schreef Molo het volgende:

[..]
Het leven kan heel veilig en efficiënt idd, nog veel meer dan nu. Dat noemen we alleen overleven ipv leven
GMTA
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 februari 2022 @ 21:51:11 #297
416575 crew  Evenstar
pi_203682184
Goed ik ga maar bankhangen, want hier wordt je vanzelf een wappie fan ;D
pi_203682195
quote:

[..]

Dat zijn alleen anti-stoffen we hebben nog t en b cellen. Voor de rest moet je leven vooral inrichten hoe je dat zelf wil maar val mij er niet mee lastig.
pi_203682209
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:50 schreef Evenstar het volgende:

[..]
JIj haalt overleven en leven door elkaar.
Niet iedereen is blij als dergelijke maatregelen worden afgeschaft. Ik vond thuiswerken een hele uitkomst, voor mij hoeft dat niet altijd 100% te blijven, maar 5 dagen op kantoor doe ik echt nooit meer. Jij wel dus, als het kan?
  dinsdag 15 februari 2022 @ 21:53:01 #300
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203682226
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:51 schreef Evenstar het volgende:
Goed ik ga maar bankhangen, want hier wordt je vanzelf een wappie fan ;D
Goed plan!

Ik ga even een espresso scoren
Goed voor mijn koffiecellen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo