Waterboys, geweldig. Erg fijne uitvoering ook!quote:
Ik heb ze gezien op Graspop. Instant fanquote:
Ik al een tijdje. Heerlijke band.quote:Op donderdag 11 juli 2024 15:58 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien op Graspop. Instant fan
Erg fijn dit.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:55 schreef pipster het volgende:
Om een of andere reden vind ik dit altijd een heerlijk nummer
Apart, lekker. Mooie kantoorklerks outfits. Klinkt geweldig eigenlijk.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:55 schreef pipster het volgende:
Om een of andere reden vind ik dit altijd een heerlijk nummer
Tarpitquote:
Your my boy. Grunge ? Up your ass. Ha ha ha. Gewoon een kut term voor ooit geweldige muziek. Na Nirvana en met Pearl Jam was het "over" Vanaf Wipers/Hüsker Dü tot 92. Mooist muziektijd (voor mij). Eén van m'n mooiste concerten was Dinosaur met Nozems in Paradiso 91.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:56 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
TarpitEen van mijn favoriete Dinosaur Jr. nummers en misschien wel het beste voorbeeld van grunge jaren voordat grunge bestond.
quote:Op donderdag 12 september 2024 18:56 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
TarpitEen van mijn favoriete Dinosaur Jr. nummers en misschien wel het beste voorbeeld van grunge jaren voordat grunge bestond.
Klinkt wel lekker. Morgen helemaal luisteren. Maar Oh Sees hebben het wiel toch ook niet uitgevonden ? Fuzztones, The Hypnotics of Ty Segall is ze niet vreemd.quote:Op maandag 16 september 2024 23:38 schreef Ulx het volgende:
En dan gaan jonge bandjes ineens Thee Oh Sees naspelen.
Prima drummer wel, maar dit is wel wat zwaar voor het ontbijtquote:Op vrijdag 27 september 2024 09:59 schreef pipster het volgende:
Deze is ook wel lekker.
Fijne drummer wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |