Ik zit op m'n werk, en ik zie geen video in de NOS-app, van de mannen welquote:
Naar kantoor gaanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk, en ik zie geen video in de NOS-app, van de mannen wel. Edit: Ah net toegevoegd.
Maar twee posts boven je werd het interview nog besproken. Enjoy!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk, en ik zie geen video in de NOS-app, van de mannen wel. Edit: Ah net toegevoegd.
Ja dat is wel Hans-waardig.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar twee posts boven je werd het interview nog besproken. Enjoy!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wikipedia:quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:49 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Iemand al achterhaald waar die middelvingers van Aldoshkin voor waren?
Waarschijnlijk lobby van de KNSB. Was in het voordeel van Nederland met hun allrounders.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
De opzet met de halve finale en finale binnen anderhalf uur vind ik overigens geen succes. Het voelt toch wel wat krom om in de halve finale een toptijd te rijden (noodzakelijk om überhaupt door te gaan) en dan direct weer aan de bak te moeten en langzamer rijden.
Ja en wat de Russische vrouwen deden in de halve finale was ook een soort competitievervalsing (wel begrijpelijk). Dat komt ook door die opzet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
De opzet met de halve finale en finale binnen anderhalf uur vind ik overigens geen succes. Het voelt toch wel wat krom om in de halve finale een toptijd te rijden (noodzakelijk om überhaupt door te gaan) en dan direct weer aan de bak te moeten en langzamer rijden.
Of 1 dag 'kwalificatie' en dan op een andere dag 8-7, 6-5, 4-3, 2-1. Zo doen ze het in het baanwielrennen ook volgens mij.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja en wat de Russische vrouwen deden in de halve finale was ook een soort competitievervalsing (wel begrijpelijk). Dat komt ook door die opzet.
Oplossing om het over 3 dagen te verspreiden en elke dag één race?
Hij start nog een keer op de OS (op de massastart).quote:
Moet zij weten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij start nog een keer op de OS (op de massastart).
Zou het wel jammer vinden om gelijk naar de finales te gaan, maar dat is wel het eerlijkst inderdaadquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Of 1 dag 'kwalificatie' en dan op een andere dag 8-7, 6-5, 4-3, 2-1. Zo doen ze het in het baanwielrennen ook volgens mij.
Stoer...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:28 schreef PSVCL het volgende:
Geen seconden van deze gehandicapten spelen gezien.. schaatsten![]()
Straks weer massaal janken over Qatar ? stelletje hypocrieten @:demedia/journalisten
Ja, precies, die hebben echt geen enkel excuus. Die hebben de KNSB niet eens nodig om te oefenen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het voor de mannen eigenlijk echt wel een blamage, niet eens medaille. En dan train je al jaren met elkaar
De herhaalde broddelwerken van Orie. En nog steeds geen individuele gouden medaille voor JVquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:34 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja, precies, die hebben echt geen enkel excuus. Die hebben de KNSB niet eens nodig om te oefenen.
Ik heb de interviews niet gezien, maar Groenewoud heeft er natuurlijk het maximale uitgehaald. Een wissel is niet verantwoordelijk voor de nederlaag.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die interviews na afloop ook altijd.Heeft iedereen wel door dat het om goud gaat?
Voor Bosker, Roest, De Jong en Groenewoud zou het weleens hun enige kans op olympisch goud geweest kunnen zijn. Dan ga je er toch vol voor?
Ze gaven ook in hun interviews de indruk alsof het een world cup-wedstrijdje was.
Groenewoud was dan ook de enige met goede teksten. Maar Bosker, Roest en De Jong...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:38 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik heb de interviews niet gezien, maar Groenewoud heeft er natuurlijk het maximale uitgehaald. Een wissel is niet verantwoordelijk voor de nederlaag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |