SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Benny op 15-02-2022 10:09:53 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge
ywquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:51 schreef greysbones het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze over Kristof![]()
Oh? Het was Vera die dat aan Tobias vroeg.[/s]quote:
je moet FB niet geloven hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh? Het was Vera die dat aan Tobias vroeg.
Ik dacht te lezen andersom.
Tobias vroeg het aan Vera, en na haar antwoord ook direct uitgelegd waarom hij het vroeg, geen dubbele bodem niks.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tobias vroeg dat aan Vera.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
exactquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Tobias vroeg het aan Vera, en na haar antwoord ook direct uitgelegd waarom hij het vroeg, geen dubbele bodem niks.
Zo makkelijk houd je mij niet voor de gek. Praatjes van een verkoper.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Tobias vroeg het aan Vera, en na haar antwoord ook direct uitgelegd waarom hij het vroeg, geen dubbele bodem niks.
FB neem ik echt niet serieus.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet FB niet geloven hoor
daar horen ze de gekste dingen
je kunt van vannacht terug lezenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
FB neem ik echt niet serieus.
Maar van een paar hier geloof ik het wel. Vooral als het bevestigt wat ik zelf hoor en zie.
niet vergeten dat er wel een reden is waarom Tobi vaak gedoe heeft met meidenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias was naar mijn idee juist heel open en oprecht (ja daar is het weer) in het gesprek van Vera, hij liet even zijn politieke correcte masker zakken. Was mooi om te zien en tegelijkertijd ook duidelijk dat hij worstelt met de situatie.
Het kan prima hoor, dat jij het anders hebt gehoord als sommige anderen hier..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
FB neem ik echt niet serieus.
Maar van een paar hier geloof ik het wel. Vooral als het bevestigt wat ik zelf hoor en zie.
zo heb ik het ook ervaren, toch grappig dat anderen dat dan heel anders ervaren.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias was naar mijn idee juist heel open en oprecht (ja daar is het weer) in het gesprek van Vera, hij liet even zijn politieke correcte masker zakken. Was mooi om te zien en tegelijkertijd ook duidelijk dat hij worstelt met de situatie.
als het niet pastquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb het gevoel dat de situatie tussen Tobias en Grace nu wel een beetje erg awkard wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |