Met Windows 7 compatibiliteit werkt het ook niet. Maar 7 blijkt ook niet meer te worden ondersteund. Zegt SolidWorks nu, dus die melding blijkt niet te kloppen.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:29 schreef Het_Bokje het volgende:
En de install starten met aangepaste compatibiliteitsinstellingen?
En verder: Win 8.1
Waar staat die tikfout Win 8.7? Welke bron? De 64-bit versie? Weer zoveel vragen...
https://www.edrawingsviewer.com/ ?
https://www.solidworks.co(...)e2_downloadcheck.htm ?
Nou, dan installeer je toch XP?quote:Op maandag 14 februari 2022 23:02 schreef zoey27 het volgende:
[..]
Met Windows 7 compatibiliteit werkt het ook niet. Maar 7 blijkt ook niet meer te worden ondersteund. Zegt SolidWorks nu, dus die melding blijkt niet te kloppen.
Wat is er mis met 8.1?, nooit begrepen waarom die versie zo gewraakt is. prima Windows versie wat mij betreft afgezien van het startscherm. Beter dan 10 en 7 als je het mij vraagt, al blijft mijn all time favoriet absoluut XP.
Weet ik niet meer waar 8.7 stond, maar was bij de support contact SolidWorks.
Geen idee wat er illegaal is. Mijn Windows of SolidWorks.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:43 schreef HSG het volgende:
Nog steeds op Windows 8.1 zitten.
Niet toen gebruik gemaakt van de gratis upgrade.
Illegale software gebruiken.
Nee dat is nu echt te oud/te verouderd. Trouwens waarom adviseer je dan Linux Mint niet? Een modern OS met een interface die veel lijkt op XP.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:04 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Nou, dan installeer je toch XP?
TL:DR gaat dus niet werken op 8.1
Wellicht een oude versie van de viewer zien te traceren? Of heeft concurrent AutoDesk een mooie viewer?
Prima, gewoon 8.1 blijven gebruiken, misschien krijg je dan nog wel XP-vibes (Sasser/Blaster etc., good 'ol times!)quote:Op maandag 14 februari 2022 23:06 schreef zoey27 het volgende:
[..]
Geen idee wat er illegaal is. Mijn Windows of SolidWorks.
Maar goed je hebt inderdaad wel gelijk mijn 8.1 is inderdaad een piraten copy, maar who cares?
Ik heb wel ooit 10 gehad maar 8.1 beviel mij beter, dus heb hem terug gezet.
En volgens mij is die "gratis" upgrade nog altijd geldig.
Ik adviseer geen Linux, omdat ik het kennisniveau van TS ter harte neem.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:07 schreef zoey27 het volgende:
[..]
Nee dat is nu echt te oud/te verouderd. Trouwens waarom adviseer je dan Linux Mint niet? Een modern OS met een interface die veel lijkt op XP.
quote:Op maandag 14 februari 2022 23:02 schreef zoey27 het volgende:
[..]
Wat is er mis met 8.1?, nooit begrepen waarom die versie zo gewraakt is. prima Windows versie wat mij betreft afgezien van het startscherm. Beter dan 10 en 7 als je het mij vraagt
Dan zal je deze lijst al wel gehad hebben:quote:Op maandag 14 februari 2022 23:21 schreef zoey27 het volgende:
Heb ik al: AutoDWG DWGSee 5.6
Zoek alleen ook nog een gratis programma voor RFA bestanden, onvindbaar of het werkt niet...
Wauw! Ga maar snel melden op Tweakers ofzo.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:00 schreef dexamfetamine het volgende:
Draaide Windows 8.1 met classicshell. Prima OS.
Misschien werkt dit? (een online RFA-viewer)quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:00 schreef zoey27 het volgende:
Autodesk viewer is gewoon een browser, lijkt mij niet echt OS afhankelijk. Nieuwste Chrome werkt nog altijd op W7 en 8.1.
Krijg deze error: [ afbeelding ]
Het hele W8/8.1 zuigt is ook maar vooral een Vista syndroom, geen eigen ervaring maar het eenvoudig napraten van anderen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:10 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Wauw! Ga maar snel melden op Tweakers ofzo.
How is this helping TS?
blijft hangen op 99%.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:12 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Misschien werkt dit? (een online RFA-viewer)
https://fileproinfo.com/tools/viewer/rfa#
Technisch was/is er nix mis met Win8. Maar ik weet niet hoe het zit met kritieke security patches op Win8 vandaag de dag. Succes met je CryptoLockersquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:33 schreef zoey27 het volgende:
[..]
Het hele W8/8.1 zuigt is ook maar vooral een Vista syndroom, geen eigen ervaring maar het eenvoudig napraten van anderen.
Iets anders weet iemand waarom die Revit en Autodesk software zo belachelijk groot is? 4-15 GB.
En ik had een install image van 4 GB en installatie was 250 mb ongeveer.
Tot 10 Jan 2023 nog security updates, mischien komt er nog een verlengde betaalde support, maar verwacht ik niet gezien het geringe aantal gebruikers.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:37 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Technisch was/is er nix mis met Win8. Maar ik weet niet hoe het zit met kritieke security patches op Win8 vandaag de dag. Succes met je CryptoLockers
Is die install zo groot/klein, omdat je een selectie moet maken van de onderdelen die je moet installeren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |