SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ik moet nu weer lachen.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb echt in een deuk gelegen toen
Dat hoeft niet natuurlijk.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:34 schreef odie22 het volgende:
BB klinkt niet zo lekker, zal ook wel corona hebben
Ze ziet er 10 jaar ouder uit met die makeup johquote:Op maandag 14 februari 2022 20:35 schreef JDB94 het volgende:
Vera ziet er toch wel ergggggg goed uit, of mag je dat niet meer zeggen deze dagen?
Hoe op met me.quote:
Die krullen en jurk doen het voor mijquote:Op maandag 14 februari 2022 20:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ze ziet er 10 jaar ouder uit met die makeup johMaar ja dat mag
Ik deed dit ook gvdquote:Op maandag 14 februari 2022 20:36 schreef engine het volgende:
Tobias zijn favoriete hobby was in de bosjes springen![]()
Hele dagen lang in de bosjes springen. Ook niet helemaal lekker denk ik
Mooie vrouw inderdaad. En zo veel mooier dan Nawel vind ik.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:35 schreef JDB94 het volgende:
Vera ziet er toch wel ergggggg goed uit, of mag je dat niet meer zeggen deze dagen?
Ik alleen dronken en geen dagenlangquote:
dit is veel erger dan bij die vrouwenquote:Op maandag 14 februari 2022 20:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe op met me.![]()
Dit is niet eerlijk.
Ik heb meer pijn.
Auw ,niet zo hard hoor.
Ik wil Kris even horen.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:37 schreef GayGuy het volgende:
Zo een gesprek volgen, is niet te doen
Nawel haar innerlijk is een soort hellse aura, echt tekenend voor hoe lelijk iemands innerlijk reflecteert op het uiterlijkquote:Op maandag 14 februari 2022 20:37 schreef jooba het volgende:
[..]
Mooie vrouw inderdaad. En zo veel mooier dan Nawel vind ik.
dan kan ik niet, zit ik bij het UWVquote:Op maandag 14 februari 2022 20:37 schreef Jockari het volgende:
Morgen 15 februari tussen 14 en 17 uur wordt er een code weergegeven op de livestream. Hiermee kan je iets "achter de schermen" winnen.
Die zijn dat gewend,ik ben een "militair."quote:Op maandag 14 februari 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit is veel erger dan bij die vrouwen
nawel heeft wat hulpmiddelen lippen,tanden borsten....quote:Op maandag 14 februari 2022 20:37 schreef jooba het volgende:
[..]
Mooie vrouw inderdaad. En zo veel mooier dan Nawel vind ik.
Neem je Leroy mee?quote:Op maandag 14 februari 2022 20:37 schreef odie22 het volgende:
[..]
dan kan ik niet, zit ik bij het UWV
zat er veel alcohol in die kwarkquote:Op maandag 14 februari 2022 20:38 schreef Ireth het volgende:
Ik krijg ineens een leuk idee voor een weekopdracht (ja een week!)
Gooi een paar van deze in huis, maak koppeltjes die de zorg moeten dragen en na een week uitlezen welke de beste verzorging heeft gehad en die zijn dan immuum
Leroy laat dat ding de hele dag huilenquote:Op maandag 14 februari 2022 20:38 schreef Ireth het volgende:
Gooi een paar van deze in huis, maak koppeltjes die de zorg moeten dragen en na een week uitlezen welke de beste verzorging heeft gehad en die zijn dan immuum
In Utopia hadden we Lourdes,die had flink hersenschade na een week.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:38 schreef Ireth het volgende:
A-k-k-o-o-r-d, mijn voorstel:quote:Op maandag 14 februari 2022 20:38 schreef Ireth het volgende:
Salar kiept dat ding binnen een uur over de schutting.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leroy laat dat ding de hele dag huilen
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 14 februari 2022 20:37 schreef Jockari het volgende:
Morgen 15 februari tussen 14 en 17 uur wordt er een code weergegeven op de livestream. Hiermee kan je iets "achter de schermen" winnen.
Tobi gaat ermee discussierenquote:Op maandag 14 februari 2022 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Salar kiept dat ding binnen een uur over de schutting.
Ik vind het niet mooi. Haar ogen stralen ook niet. Ik heb zo'n vermoeden dat ze een ongelukkige vrouw is.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:38 schreef Thorelf het volgende:
[..]
nawel heeft wat hulpmiddelen lippen,tanden borsten....
quote:
Nawel die de sauna gebruikt voor dat ding, zodat ze verder kan slapenquote:Op maandag 14 februari 2022 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ook alcohol??quote:Op maandag 14 februari 2022 20:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Was net op Go Play in Vlaanderen. Was net te laat voor een camerashot. Bij jullie wordt het iets later uitgezonden vermoed ik ? Dus kijken maar.
Ik denk dat Nouch al vrij snel twee poppen verzorgtquote:Op maandag 14 februari 2022 20:41 schreef Silves het volgende:
[..]
Nawel die de sauna gebruikt voor dat ding, zodat ze verder kan slapen
Die wil de luiers verschonen..wel de poepluiers alleen.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat Nouch al vrij snel twee poppen verzorgt
quote:Op maandag 14 februari 2022 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat Nouch al vrij snel twee poppen verzorgt
Was net op Go Play in Vlaanderen. Was net te laat voor een camerashot. Bij jullie wordt het iets later uitgezonden vermoed ik ? Dus kijken maar.quote:
Zou het? Ik weet hoe het is als je depressief bent en alleen maar in bed wil liggenquote:Op maandag 14 februari 2022 20:40 schreef jooba het volgende:
[..]
Ik vind het niet mooi. Haar ogen stralen ook niet. Ik heb zo'n vermoeden dat ze een ongelukkige vrouw is.
Met een preek van 8 uur, nonstop🤣quote:Op maandag 14 februari 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Julio gaat de pop in slaap praten
of schuift de wieg naast de open haard..quote:Op maandag 14 februari 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Julio gaat de pop in slaap praten
half uurtje dan slaapt de popquote:
Nou ja zeg.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:44 schreef Silves het volgende:
[..]
of schuift de wieg naast de open haard..
Liever een preek van Julio, dan dat vunzige textje van plee boy Leroy🤣quote:Op maandag 14 februari 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
half uurtje dan slaapt de pop
minstens 8 uur
Veels te weinig.quote:
die zegtquote:Op maandag 14 februari 2022 20:46 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Liever een preek van Julio, dan dat vunzige textje van plee boy Leroy🤣
Ik ook.quote:
grace gaat staan twerken in een ali expres jurkjequote:Op maandag 14 februari 2022 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Schaap = jaap bij hem...quote:Op maandag 14 februari 2022 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zegt
slaap kindje weet je wel
oprecht slaap kindje slaap
daar buiten weet je wel
staat oprecht een schaap
Nee kumpel.Gij nie.quote:
Vera en Tobias samen vind ik wel leukquote:
dat je van mij echt genoeg hadquote:Op maandag 14 februari 2022 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeg dat je niet hoeft te gaan schat
heb je wel gelijk in jaquote:Op maandag 14 februari 2022 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Vera en Tobias samen vind ik wel leuk
Trusten.quote:
Veertje woestboos?quote:Op maandag 14 februari 2022 20:53 schreef FreshFruit het volgende:
Vera gooide een glas wijn van tafel ,toen moesten ze weg.
Kan ik me bijna niet voorstellen.quote:
Was hij nou gedumpt per brief?quote:Op maandag 14 februari 2022 20:59 schreef FreshFruit het volgende:
Kris over zijn ex,het zit hem echt heel hoog.
De sukkel heeft een mooie meid laten gaan waarschijnlijkquote:Op maandag 14 februari 2022 20:59 schreef FreshFruit het volgende:
Kris over zijn ex,het zit hem echt heel hoog.
Geen idee,maar hij heeft er heel moeilijk mee.quote:
Benieuwd wat er dan isquote:Op maandag 14 februari 2022 21:00 schreef Silves het volgende:
Salar, die in zijn zender zegt..BB mag ik aub naar de DBK komen , zodat ik me kan uiten? zo serieus, en nu roept BB salar naar de DBK.....
Hij is wel heel eerlijk.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
De sukkel heeft een mooie meid laten gaan waarschijnlijk
oneerlijk allemaalquote:Op maandag 14 februari 2022 21:01 schreef Ireth het volgende:
Vera dbk, bericht van dimi...
* Ireth zoekt de tissues...
Herkenbaarquote:
wat heb ik nu gemist?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:03 schreef Silves het volgende:
[..]
ja echt heel vreemd..little Bro was me te serieus.
Paar keer erop off-camera en doorquote:Op maandag 14 februari 2022 21:04 schreef engine het volgende:
Grace over haar liefde voor TobiasDie kerel heeft totaal geen trek in haar. Begint een beetje zielig te worden.
Dat kan flink pijn doen.Ik zie dat bij hem ook .quote:
Zojuist aan de tafel bij kris en Nous..schoof hij zich opzij en sprak in dat zendertje om zijn nek...quote:
Dat leek op een geintje toch?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Zojuist aan de tafel bij kris en Nous..schoof hij zich opzij en sprak in dat zendertje om zijn nek...
vreemdquote:Op maandag 14 februari 2022 21:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Zojuist aan de tafel bij kris en Nous..schoof hij zich opzij en sprak in dat zendertje om zijn nek...
Hoop niet dat hij ineens zijn 24 uur heeft aangevraagdquote:Op maandag 14 februari 2022 21:03 schreef Silves het volgende:
[..]
ja echt heel vreemd..little Bro was me te serieus.
Wat nakkies erbij.Succes gegarandeerd.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:08 schreef engine het volgende:
Tobias die een avondje gaat zuipen lijkt mij een stuk leuker dan de nuchtere versie
Nee niks ernstig, denk dat hij toch al moest komen om de avond door te spreken na de challenge of diner.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:08 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Hoop niet dat hij ineens zijn 24 uur heeft aangevraagd
Nakkies?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat nakkies erbij.Succes gegarandeerd.
Fairtrade coke welquote:Op maandag 14 februari 2022 21:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat nakkies erbij.Succes gegarandeerd.
Mag ik naar de DBK ,want ik wil mijn gevoelens delen.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:08 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee hoor, hij werd later naar de DBK geroepen door BB
lolquote:
Altijd.quote:
dat hequote:Op maandag 14 februari 2022 21:10 schreef Silves het volgende:
Guliooo dan ga je toch niet slapen in de gouden kamer, partypoeper.
Echt he..quote:Op maandag 14 februari 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
wat een enorm verschil
lolmaken
of zeuren
Is soms net de COS.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
wat een enorm verschil
lolmaken
of zeuren
Nog ffe, en ik ga Nawee meer waarderen dan Gullioquote:Op maandag 14 februari 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
wat een enorm verschil
lolmaken
of zeuren
Het is soms echt gewoon een plaspauze denk ikquote:Op maandag 14 februari 2022 21:15 schreef freaky40 het volgende:
Gek, Salar in de DBK maar geen SL. Het is ook iets willekeurigs zo'n SL denk ik dan.
Jij ziet de helft niet van wat er gebeurd.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:04 schreef engine het volgende:
Grace over haar liefde voor TobiasDie kerel heeft totaal geen trek in haar. Begint een beetje zielig te worden.
Nog niet genoeg verwend?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:18 schreef freaky40 het volgende:
Had wel een mooi moment geweest om de hottub te openen vanaf vandaag.
Dan heb je Tobias vandaag niet meerdere keren met Vera horen praten. Vanmorgen en net nog een keer. Ik zie niet alles maar geef mijn mening over hetgeen ik wel zie.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jij ziet de helft niet van wat er gebeurd.
was omdat salar in de dbk isquote:Op maandag 14 februari 2022 21:20 schreef freaky40 het volgende:
BB boos. Er wordt hier een programma opgenomen mensen!
wat zei hij danquote:Op maandag 14 februari 2022 21:20 schreef freaky40 het volgende:
BB boos. Er wordt hier een programma opgenomen mensen!
Bij Utopia is er toen ook een FOKker geweest. Schijnt wel leuk te zijn.quote:
Dat begrijp ik. Dat zingen in de badkamer er naast stoort natuurlijk.quote:
ze mogen geen lol maken??quote:Op maandag 14 februari 2022 21:19 schreef Silves het volgende:
Hahaha ze moesten stoppen met zingen en wat die meiden ook deden..hehe BB heeft het licht gezien, amen.
STOPPEN WAAR JULLIE MEE BEZIG ZIJN.quote:
Ahh komt maar 5 weken te laat deze waarschuwing.. flink uit de hand gelopen met die zang onzin The Voice of BBquote:Op maandag 14 februari 2022 21:19 schreef Silves het volgende:
Hahaha ze moesten stoppen met zingen en wat die meiden ook deden..hehe BB heeft het licht gezien, amen.
Hebben ze toch ook....bij het eten dacht ik , maar zal niet veel zijn.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
Tobi klinkt wel alsof hij drank heeft gehad
Dat heeft hij ook en hoor je inderdaad terug.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
En weet je wel hoe zeer dat doet met lego blokjes onder mn voeten weetjuhhhquote:Op maandag 14 februari 2022 21:22 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
sta al 2,5 uur af te wassen weetjuh
quote:Op maandag 14 februari 2022 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook en hoor je inderdaad terug.
Denk bij het diner, want alles wat we niet zien, daar is drankquote:Op maandag 14 februari 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
Maakt niet hoor,maar het is wel zo dat ik dit altijd doe weetjewel.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:22 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Om morgen weer te verkondigen dat hij 'Altijd de afwas doet weetjewel, Vera doet niks'quote:Op maandag 14 februari 2022 21:22 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was je voor.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:24 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Om morgen weer te verkondigen dat hij 'Altijd de afwas doet weetjewel, Vera doet niks'
Mooie is dat Nawel zou afdrogen.....waar is ze.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:24 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Om morgen weer te verkondigen dat hij 'Altijd de afwas doet weetjewel, Vera doet niks'
Ja, zachtjes doen heeft ze nog nooit gehoord.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:25 schreef Silves het volgende:
grace is echt van het pijn doen, altijd slaan, prikken ..jezus lord
dat viel wel op jaquote:Op maandag 14 februari 2022 21:26 schreef engine het volgende:
Grace trekt Tobias op de bank. Tobias weet niet hoe snel hij weg moet komen
kussengevecht?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:27 schreef FreshFruit het volgende:
Bargebiten noemden we dit vroeger.
quote:Op maandag 14 februari 2022 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Salar even een mededeling, Mogen niet meer schreeuwen als er iemand in DBK is
Is dan ook kwaliteit bouwkeet dat huisquote:Op maandag 14 februari 2022 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
BB heeft de isolatie niet op orde
Stoeien wat uitloopt op janken.quote:
is toch ook domquote:Op maandag 14 februari 2022 21:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Is dan ook kwaliteit bouwkeet dat huis
aaah zoquote:Op maandag 14 februari 2022 21:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stoeien wat uitloopt op janken.
Nawel bedankt de boys even voor de afwas.
quote:Op maandag 14 februari 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
is toch ook dom
je wilt dat gedeelte toch soundproof hebben
quote:Op maandag 14 februari 2022 21:25 schreef engine het volgende:
Kristof aangevallen door drie hitsige meiden
quote:
De slogan van deze editiequote:Op maandag 14 februari 2022 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Zullen ze wel niet over hebben nagedacht
vorall die minimuis de ging echt goed afquote:Op maandag 14 februari 2022 21:25 schreef engine het volgende:
Kristof aangevallen door drie hitsige meiden
Geen actieve herinnering aan.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
De slogan van deze editie
Jaquote:Op maandag 14 februari 2022 21:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
vorall die minimuis de ging echt goed af
vera heeft ook niets met het avondeten verbruiktquote:Op maandag 14 februari 2022 21:24 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Barbara auch.Die kleine racist.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
vorall die minimuis de ging echt goed af
quote:Op maandag 14 februari 2022 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Barbara auch.Die kleine racist.
bridget Mauslandquote:Op maandag 14 februari 2022 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grace.quote:
dat passt nu niet hierquote:Op maandag 14 februari 2022 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
heb jij een alarm op je pc staan als het over neuken poepen sexy tieten of hitsig gaat? (ineens ben je er ) hahahahahaquote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 21:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb jij een alarm op je pc staan als het over neuken poepen sexy tieten of hitsig gaat? (ineens ben je er ) hahahahaha
nee ik willt nur lezen wat ze doenquote:Op maandag 14 februari 2022 21:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb jij een alarm op je pc staan als het over neuken poepen sexy tieten of hitsig gaat? (ineens ben je er ) hahahahaha
[..]
Jij mag het er 24/7 over hebben en ik niet?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat passt nu niet hier
en zij is niet rassist
[..]
quote:Op maandag 14 februari 2022 21:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij mag het er 24/7 over hebben en ik niet?
Zij is racist en daarom moest ze weg.
zij zit nog,maar ja ze hebben met 4 dequote:Op maandag 14 februari 2022 21:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij mag het er 24/7 over hebben en ik niet?
Zij is racist en daarom moest ze weg.
Dat is balen.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 21:40 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
eerst het aanrecht, de kraan en van alles afnemen, en dan de binnenkant van de pan en hup zo de kast in
Een "sexpraat allarm"quote:Op maandag 14 februari 2022 21:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
Maar die is dan ook stevig genaaidquote:
Laatste dagen van Leroy in het huisquote:Op maandag 14 februari 2022 21:40 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
eerst het aanrecht, de kraan en van alles afnemen, en dan de binnenkant van de pan en hup zo de kast in
Heeft hij ervan genoten ?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Maar die is dan ook stevig genaaid
Nee, de schokjes waren te hardquote:
1 tip Marioquote:Op maandag 14 februari 2022 21:41 schreef mario390 het volgende:
moet wachten of moeder bij me op wc moet
verkeerde topicquote:Op maandag 14 februari 2022 21:41 schreef mario390 het volgende:
Oh vandaar dat zijn broek zo hoog zitquote:
Wat een "schijt"probleem🤣quote:Op maandag 14 februari 2022 21:41 schreef mario390 het volgende:
Tegen welke variant muur heb jij het? Berlijnse, Chineese of klaagmuur?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 tip Mario
niet hier dat soort dingen posten
Heb hem er al langer van verdacht hoor, maar ik ben nu gewoon heel oplettend , want BB speelt met ons, alles is oneerlijk weetjuhhhh daarom hou ik alles strak in de gaten, voor ze zo maar weer de regels gaan aanpassen, stel je voor dat ik de enige ben die met mn blote poten over lego blokjes moet gaan lopen jaaaaquote:
ja, express een error op de kookplaat, en het stroom apparaat op standje high gezet woestboosquote:Op maandag 14 februari 2022 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Maar die is dan ook stevig genaaid
en hij is de klosquote:
Ook nog een camera die normaal altijd op de kookplaat gericht staat en nu niet. Het is wel heel duidelijk allemaal.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, express een error op de kookplaat, en het stroom apparaat op standje high gezet woestboos
Denk dat Mario wel iets anders wil verwoorden. Wij snappen het niet altijd... of verkeerd.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 tip Mario
niet hier dat soort dingen posten
okquote:
Ken hem nu al jaren hier en neem van mij aan, ik snap hem uitstekend. Hoeft geen verdere instructie.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Denk dat Mario wel iets anders wil verwoorden. Wij snappen het niet altijd... of verkeerd.
Niet zo'n grote mond, broodje shoarma.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:46 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ga dat lekker in Brazilië delen, pannenkoek
ik zie het nietquote:Op maandag 14 februari 2022 21:48 schreef engine het volgende:
Grace en Tobias is wel lekker ongemakkelijk ondertussen dus dan kijk ik dat wel
Ik wil het niet zienquote:Op maandag 14 februari 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie het niet
dat dit wat wordt
Dat gaat het ook nooit worden. Hoop dat Grace snel vertrekt zodat Tobias en Vera kunnen flirtenquote:Op maandag 14 februari 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie het niet
dat dit wat wordt
Veer gaat dat niet doen. Zit nog te veel met Dimi in haar hoofd.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dat gaat het ook nooit worden. Hoop dat Grace snel vertrekt zodat Tobias en Vera kunnen flirtenDat past veel beter.
Meer een soort broer zus relatiequote:Op maandag 14 februari 2022 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie het niet
dat dit wat wordt
mee eensquote:Op maandag 14 februari 2022 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Dat gaat het ook nooit worden. Hoop dat Grace snel vertrekt zodat Tobias en Vera kunnen flirtenDat past veel beter.
je bedoeld, dat Mario misschien bedoeld dat Leroy in Brasil op de wc zit omdat bb alleen voor hem een tijdmachine gebruikt, puur om hem te treiteren ?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Denk dat Mario wel iets anders wil verwoorden. Wij snappen het niet altijd... of verkeerd.
Daar is totaal geen interesse. Van beide kanten niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 februari 2022 21:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
je bedoeld, dat Mario misschien bedoeld dat Leroy in Brasil op de wc zit omdat bb alleen voor hem een tijdmachine gebruikt, puur om hem te treiteren ?
Tobias heeft Grace voor het oprapen en wil haar niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Daar is totaal geen interesse. Van beide kanten niet.
Vera wil Dimi, Tobias wil Grace.
quote:Op maandag 14 februari 2022 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
Ze zijn wel fan van #metoo artiesten.
Hou op met mequote:Op maandag 14 februari 2022 21:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
je bedoeld, dat Mario misschien bedoeld dat Leroy in Brasil op de wc zit omdat bb alleen voor hem een tijdmachine gebruikt, puur om hem te treiteren ?
Soort zoekt soort, vergelijk het met de cosquote:Op maandag 14 februari 2022 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
Ze zijn wel fan van #metoo artiesten.
Zo denkt die ongeveer.. denk ik toch ...quote:Op maandag 14 februari 2022 21:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 februari 2022 21:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
Wel zo verstandig, ik blijf erbij dat ze niet bij elkaar passenquote:Op maandag 14 februari 2022 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Tobias heeft Grace voor het oprapen en wil haar niet.
Met de teletijdmachine van Proffesor Barrabas ben je er zo🤣🤣quote:Op maandag 14 februari 2022 21:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hij vindt haar leuk omdat ze zo anders is als hijzelf maar af en toe zie je hem terugschrikken en gaat ze te ver.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Tobias heeft Grace voor het oprapen en wil haar niet.
Tobias ziet dit zelf ook anders had hij wel actie ondernomen. Hij blijft maar praten over vriendschap...dan weet ik genoeg.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:54 schreef just me het volgende:
[..]
Wel zo verstandig, ik blijf erbij dat ze niet bij elkaar passen
Mario's Mutti en en de waterige wcquote:Op maandag 14 februari 2022 21:55 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Met de teletijdmachine van Proffesor Barrabas ben je er zo🤣🤣
Kapoet !quote:Op maandag 14 februari 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mario's Mutti en en de waterige wc
Ja, dat Suske en wiske album klinkt meer als een sex parodie, verzonnen, en geschreven door Mario, in de trand van die vroegere films uit Tirol. Slecht script, en c acteurs die "niets om het lijf" hebben🤣quote:Op maandag 14 februari 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mario's Mutti en en de waterige wc
Dolle pret in een tirolerbed of zoiets.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:58 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja, dat Suske en wiske album klinkt meer als een sex parodie, verzonnen, en geschreven door Mario, in de trand van die vroegere films uit Tirol. Slecht script, en c acteurs die "niets om het lijf" hebben🤣
Ja bent niet verplicht om er constant op te reageren he.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:58 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja, dat Suske en wiske album klinkt meer als een sex parodie, verzonnen, en geschreven door Mario, in de trand van die vroegere films uit Tirol. Slecht script, en c acteurs die "niets om het lijf" hebben🤣
Buiten beeld, maar welk beeld ?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:58 schreef greysbones het volgende:
waar zijn vera nous salar en Hanne en Kristof???
Net zoals jij niet verplicht bent om continue op mij te reageren,,, toch?😉quote:Op maandag 14 februari 2022 21:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja bent niet verplicht om er constant op te reageren he.
ik wil het niet weten wat het is!quote:Op maandag 14 februari 2022 21:59 schreef GayGuy het volgende:
[..]
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 geef mij maar Gentse waterzooi, dat heb ik liever Dan Mario's moeders waterzooi🤣
Me too😉quote:Op maandag 14 februari 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil het niet weten wat het is!
het is een saai gesprekquote:Op maandag 14 februari 2022 22:01 schreef just me het volgende:
Jeuh Grace, je valt in herhalingen of zit je naar bevestiging te vissen ?
Dat ben ik ook niet. Maar ik stoor me wel aan je zielige gezeik. Ga een keer streams kijken.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:00 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Net zoals jij niet verplicht bent om continue op mij te reageren,,, toch?😉
Dat doe ik. Niet alles zo serieus nemen joh. Al blijft het grappig dat je Mario zijn ranzige posts steeds blijft verdedigen, en dat je dan weer wel constant de noodzaak voelt om op mij te reageren. Als je niet tegen mijn "zielige gezeik" kan, block me dan gewoon lekker. Jij blij, ik blijquote:Op maandag 14 februari 2022 22:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet. Maar ik stoor me wel aan je zielige gezeik. Ga een keer streams kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |