SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ik moet nu weer lachen.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb echt in een deuk gelegen toen
Dat hoeft niet natuurlijk.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:34 schreef odie22 het volgende:
BB klinkt niet zo lekker, zal ook wel corona hebben
Ze ziet er 10 jaar ouder uit met die makeup johquote:Op maandag 14 februari 2022 20:35 schreef JDB94 het volgende:
Vera ziet er toch wel ergggggg goed uit, of mag je dat niet meer zeggen deze dagen?
Hoe op met me.quote:
Die krullen en jurk doen het voor mijquote:Op maandag 14 februari 2022 20:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ze ziet er 10 jaar ouder uit met die makeup johMaar ja dat mag
Ik deed dit ook gvdquote:Op maandag 14 februari 2022 20:36 schreef engine het volgende:
Tobias zijn favoriete hobby was in de bosjes springen![]()
Hele dagen lang in de bosjes springen. Ook niet helemaal lekker denk ik
Mooie vrouw inderdaad. En zo veel mooier dan Nawel vind ik.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:35 schreef JDB94 het volgende:
Vera ziet er toch wel ergggggg goed uit, of mag je dat niet meer zeggen deze dagen?
Ik alleen dronken en geen dagenlangquote:
dit is veel erger dan bij die vrouwenquote:Op maandag 14 februari 2022 20:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe op met me.![]()
Dit is niet eerlijk.
Ik heb meer pijn.
Auw ,niet zo hard hoor.
Ik wil Kris even horen.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:37 schreef GayGuy het volgende:
Zo een gesprek volgen, is niet te doen
Nawel haar innerlijk is een soort hellse aura, echt tekenend voor hoe lelijk iemands innerlijk reflecteert op het uiterlijkquote:Op maandag 14 februari 2022 20:37 schreef jooba het volgende:
[..]
Mooie vrouw inderdaad. En zo veel mooier dan Nawel vind ik.
dan kan ik niet, zit ik bij het UWVquote:Op maandag 14 februari 2022 20:37 schreef Jockari het volgende:
Morgen 15 februari tussen 14 en 17 uur wordt er een code weergegeven op de livestream. Hiermee kan je iets "achter de schermen" winnen.
Die zijn dat gewend,ik ben een "militair."quote:Op maandag 14 februari 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit is veel erger dan bij die vrouwen
nawel heeft wat hulpmiddelen lippen,tanden borsten....quote:Op maandag 14 februari 2022 20:37 schreef jooba het volgende:
[..]
Mooie vrouw inderdaad. En zo veel mooier dan Nawel vind ik.
Neem je Leroy mee?quote:Op maandag 14 februari 2022 20:37 schreef odie22 het volgende:
[..]
dan kan ik niet, zit ik bij het UWV
zat er veel alcohol in die kwarkquote:Op maandag 14 februari 2022 20:38 schreef Ireth het volgende:
Ik krijg ineens een leuk idee voor een weekopdracht (ja een week!)
Gooi een paar van deze in huis, maak koppeltjes die de zorg moeten dragen en na een week uitlezen welke de beste verzorging heeft gehad en die zijn dan immuum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |