SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Zoiets zal het wel zijn denk ik.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:32 schreef Silves het volgende:
Alsof ze het al weten, "ik hoop dat we deze week niet hoeven te nomineren" hoop dat BB dit gaat doen..Zendercheck grace,,
Ze waren er allemaal uitgezakt kwam door de kokosolie, Grace heeft deze er gisteravond uitgehaald. En Nawel heeft aan Leroy gevraagd of dat hij de puntjes wil knippen, hij knipt eigenlijk geen vrouwen, maar wilde vandaag even kijken, moest alleen nog een schaar hebben, want dit kon niet met de tondeuse.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Is de schaar in het haar van Nawel gegaan?
Lees het al de extensions zijn eruit.
ik ben overgeschakkeldquote:Op maandag 14 februari 2022 14:35 schreef Silves het volgende:
[..]
das echt waar..ook al zo,n stopwoord
Zou Grace naar 18 jaar ooit haar accent verliezen?quote:Op maandag 14 februari 2022 14:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben overgeschakkeld
nu grace en Vera
quote:Op maandag 14 februari 2022 14:37 schreef Silves het volgende:
[..]
Zou Grace naar 18 jaar ooit haar accent verliezen?
ja en dan zou je denken hoe oud is ze?quote:Op maandag 14 februari 2022 14:41 schreef Silves het volgende:
Mannn wat een rol voor Vera, wordt je toch niet goed van, met haar dromen..maar oke
![]()
![]()
TTquote:
11?quote:Op maandag 14 februari 2022 14:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en dan zou je denken hoe oud is ze?
ik vermoed dat ze thuis geen nederlands spreektquote:Op maandag 14 februari 2022 14:37 schreef Silves het volgende:
[..]
Zou Grace naar 18 jaar ooit haar accent verliezen?
oh dus dat moet nog hahaquote:Op maandag 14 februari 2022 14:34 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ze waren er allemaal uitgezakt kwam door de kokosolie, Grace heeft deze er gisteravond uitgehaald. En Nawel heeft aan Leroy gevraagd of dat hij de puntjes wil knippen, hij knipt eigenlijk geen vrouwen, maar wilde vandaag even kijken, moest alleen nog een schaar hebben, want dit kon niet met de tondeuse.
ik zeg jaaaaaaa goed geradenquote:
ik zou niet weten waarom nietquote:Op maandag 14 februari 2022 14:34 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ze waren er allemaal uitgezakt kwam door de kokosolie, Grace heeft deze er gisteravond uitgehaald. En Nawel heeft aan Leroy gevraagd of dat hij de puntjes wil knippen, hij knipt eigenlijk geen vrouwen, maar wilde vandaag even kijken, moest alleen nog een schaar hebben, want dit kon niet met de tondeuse.
Heb er ook last van, ik lig in bed en af en toe ff kijken... maar heb wel een goede smoes: corona.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:56 schreef Silves het volgende:
[..]
Krijg ook steeds meer last van een naweltje..
beterschapquote:Op maandag 14 februari 2022 15:03 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Heb er ook last van, ik lig in bed en af en toe ff kijken... maar heb wel een goede smoes: corona.
Smakelijk en geniet ervanquote:Op maandag 14 februari 2022 15:05 schreef Ireth het volgende:
Ik wil even een compleet offtopic geluksmomentje delen...
Ik zit nu, voor het eerst sinds mijn verstandskies er uit is, chipjes te eten...
* Ireth eet kaasflippies!![]()
Beterschap..heb 2 dagen vrij..boodschappen, eten, in slaap dompelen, wijntje,wijntje eten en weer een naweltje, deze shit kijken...me afvragen Waarom waaromquote:Op maandag 14 februari 2022 15:03 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Heb er ook last van, ik lig in bed en af en toe ff kijken... maar heb wel een goede smoes: corona.
Dank je wel.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Beterschap..heb 2 dagen vrij..boodschappen, eten, in slaap dompelen, wijntje,wijntje eten en weer een naweltje, deze shit kijken...me afvragen Waarom waarom![]()
Yep...quote:Op maandag 14 februari 2022 15:07 schreef Clasientje het volgende:
Huh wat heeft Nawel ineens kort dun haar had ze al die tijd extensions in?
Beterschap !quote:Op maandag 14 februari 2022 15:03 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Beetje apart om om 15:00 uur chips te eten, maar toch smakelijk!quote:Op maandag 14 februari 2022 15:05 schreef Ireth het volgende:
Ik zit nu, voor het eerst sinds mijn verstandskies er uit is, chipjes te eten...
De rest is er afgevallen. Door het hangen op bed kreeg ze doorligplekken op d'r haarquote:Op maandag 14 februari 2022 15:07 schreef Clasientje het volgende:
Huh wat heeft Nawel ineens kort dun haar had ze al die tijd extensions in?
niet zo VERSTANDIG!!!!!quote:Op maandag 14 februari 2022 15:05 schreef Ireth het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2022 15:22 schreef FreshFruit het volgende:
Is Leroy nou met damage control bezig?
quote:Op maandag 14 februari 2022 15:22 schreef FreshFruit het volgende:
Met een haat waar de honden geen brood van lusten.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:22 schreef jorietje het volgende:
Leroy nomineert niet iemand omdat ie diegene niet aardig vindt. Nee, hij spuugt die namen in gesprekken met Gulio en Nawel nog net niet uit
quote:Op maandag 14 februari 2022 15:24 schreef Benny het volgende:
Leroy vertelt
Benny dondert de laptop uit het raam
hij moet iets want hij heeft nu geen pinquote:Op maandag 14 februari 2022 15:17 schreef freaky40 het volgende:
Leroy lekker slijmen bij Salar. Valt ook niet op natuurlijk...pff.
Jij bent zo goed in het notuleren van wat hij allemaal zegt, ik las t van vannacht.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:23 schreef Monique___ het volgende:
Whoehaha hij dacht gister zelf ook toen hij zijn neef zag (rest van de zin maakt hij niet af maar ik vul in dat hij dacht weer een pin te krijgen)
ik dacht ja ja
Lachen, val met mijn neus in de boter nu ik de stream weer aanzet. Even lachen weer om dit gesprek :
'snap je' Hilarisch die man. Zelden een volzin, hoop rare geluiden erbij en dan ook nog totaal onzinnig wat eruit komt. Denk niet dat hij zichzelf snapt.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:25 schreef Benny het volgende:
Serieuze vraag... Weet hij zelf wel wat hij zegt?
Vergeet de handbewegingen niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
'snap je' Hilarisch die man. Zelden een volzin, hoop rare geluiden erbij en dan ook nog totaal onzinnig wat eruit komt. Denk niet dat hij zichzelf snapt.
is niet echt is omdat meneer nu op de risico bank zit hequote:Op maandag 14 februari 2022 15:22 schreef FreshFruit het volgende:
Hij maakt zinnen nooit af, dus volgens mij is hij halverwege de zin al kwijt wat hij eigenlijk wou zeggen.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:25 schreef Benny het volgende:
Serieuze vraag... Weet hij zelf wel wat hij zegt?
quote:Op maandag 14 februari 2022 15:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vergeet de handbewegingen niet.
Dus dat. Echt een bijzonder figuur.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
'snap je' Hilarisch die man. Zelden een volzin, hoop rare geluiden erbij en dan ook nog totaal onzinnig wat eruit komt. Denk niet dat hij zichzelf snapt.
Ik zie maar weinig terug in de uitzending waar conversaties met Leroy in zitten. Dat skippen ze zoveel mogelijk...en daar is een reden voor...quote:Op maandag 14 februari 2022 15:28 schreef Benny het volgende:
[..]
Dus dat. Echt een bijzonder figuur.
Ik heb te doen met de ondertitelaar. Alhoewel... Die lijkt soms ook maar z'n eigen interpretatie eraan te geven
1x keer zelfs '???' als ondertiteling bij Leroyquote:Op maandag 14 februari 2022 15:28 schreef Benny het volgende:
[..]
Dus dat. Echt een bijzonder figuur.
Ik heb te doen met de ondertitelaar. Alhoewel... Die lijkt soms ook maar z'n eigen interpretatie eraan te geven
ik zou met me handen zijn hoofd pakken en opquote:
Ik zou met mijn handen haar hoofd pakken en <#metoo censuur>quote:Op maandag 14 februari 2022 15:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zou met me handen zijn hoofd pakken en opzijn voorhoofd er ook 1 doen
Nouch.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:39 schreef Angelique61 het volgende:
Welk bed legt Salar dat shirt met kusjes nou?
Noushquote:Op maandag 14 februari 2022 15:39 schreef Angelique61 het volgende:
Welk bed legt Salar dat shirt met kusjes nou?
het is gewoon dollen onder elkaarquote:Op maandag 14 februari 2022 15:44 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Echt he, zij moet echt een giga waarschuwing krijgen!!!!
Als een vrouw het doet, uiteraard!quote:Op maandag 14 februari 2022 15:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
het is gewoon dollen onder elkaar
zijn gewoon hele goeie vrienden geworden die veel dollen samenquote:Op maandag 14 februari 2022 15:44 schreef Sestra666 het volgende:
Toch vindt hij haar ook wel erg leuk
Ja, en ook nog kamervragenquote:Op maandag 14 februari 2022 15:44 schreef Angelflush het volgende:
[..]
ik denk als hij het bij haar doet ze het net zo accepteerd als hijquote:
denk dat meer broer zus relatie is tussen zequote:Op maandag 14 februari 2022 15:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Kan BB niet even een nepbrief opmaken dat die Dago het uitmaakt met Nouch?
Dan kunnen we een nieuw koppeltje krijgen
Dat denk ik ook wel, jaquote:Op maandag 14 februari 2022 15:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk dat meer broer zus relatie is tussen ze
Julio en Leroy er beide uitquote:Op maandag 14 februari 2022 15:58 schreef juul. het volgende:
Tobias en Kristof overwegen om deze week Nawel niet te nomineren, blijft over, Julio en Leroy
dat begrijpik er niet uit, meer dat ze meer lacht en dat ze haar een keertje een rustigere week gunnenquote:Op maandag 14 februari 2022 15:56 schreef Harry het volgende:
Gametalk Kristof en Tobias op Stream 2.
Ze zijn bang voor Nawel, na haar drie succesvolle nominaties.
Door er elke minuut van de dag mee bezig te zijnquote:Op maandag 14 februari 2022 16:01 schreef Angelique61 het volgende:
Ik vraag me af, hoe die baard zo mooi contour getekend blijft na het scheren?
2 weken te laatquote:Op maandag 14 februari 2022 15:22 schreef FreshFruit het volgende:
Eigen belang dat ie z'n neutraliteit kan behouden / geen target wordtquote:Op maandag 14 februari 2022 16:02 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias wil wel eens alles op zjin beloop laten gaan. Gevaarlijk want dan staat kristof erop. Die denkt dat als ze afspreken geen afspraken te maken dat het dan eerlijk gaat. Nou dan vergissen ze zich heel erg in de groene kamer
Ik heb mijn zus nog nooit in haar kont geknepenquote:Op maandag 14 februari 2022 15:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk dat meer broer zus relatie is tussen ze
Nee dat kan nietquote:Op maandag 14 februari 2022 16:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Door er elke minuut van de dag mee bezig te zijn
Juist wel!! Door, zoals hij nu ook zegt van Leroy, sterke spelers langer in het spel te willen houden.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:04 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias is niet echt een slimme speler in het spel heb ik het idee.
Dollen onder elkaar is oke maar steeds je vinger in zn reet proberen te steken is toch niet echt normaal te noemen.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
het is gewoon dollen onder elkaar
Een inhalig type, noemen ze dat hier.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:15 schreef tiki het volgende:
Vera die steeds van de gefrituurde aardappelschillen zit te sneaken....
verschilt per familie denk ik soort band dat er isquote:Op maandag 14 februari 2022 16:04 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik heb mijn zus nog nooit in haar kont geknepen
Lul niet ze eten er allemaal steeds van. Niet alleen veraquote:Op maandag 14 februari 2022 16:17 schreef Harry het volgende:
[..]
Een inhalig type, noemen ze dat hier.
Veel nemen, weinig geven.
wat een sukkel die is er in getrapt dusquote:Op maandag 14 februari 2022 16:05 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias noemt Leroy een relaxe guy. Die heeft echt geen idee he hoe leroy zich gedraagt in de groene kamer
Vera zie ik nergens initiatieven nemen #feit.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lul niet ze eten er allemaal steeds van. Niet alleen vera
Welnee, niets aan de hand.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:44 schreef Angelflush het volgende:
[..]
omdat je van de aardappelschillen eet?quote:Op maandag 14 februari 2022 16:17 schreef Harry het volgende:
[..]
Vera denkt altijd heel veel te krijgen kent zij BB wel, heb het idee van niet en hoe kan iemand van 27 nog van die kinderachtige wensen hebbenquote:Op maandag 14 februari 2022 16:14 schreef Harry het volgende:
Ze (Vera) zijn al zo door BB verwend de laatste dagen, dat ze een DJ in de tuin verwachten.
Nee hoor, ze loopt al wel 6 weken de kantjes eraf.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:21 schreef Verida het volgende:
[..]
omdat je van de aardappelschillen eet?
Peter, is that you?quote:Op maandag 14 februari 2022 16:21 schreef Harry het volgende:
[..]
Nee hoor, ze loopt al wel 6 weken de kantjes eraf.
Nee. Ik zie dat niet. Waarom zou ze nog thuis wonen.... ?quote:Op maandag 14 februari 2022 16:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Peter, is that you?
Onzin, ze doet net zo veel, of net zo weinig als de anderen.
In albegear.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:17 schreef Harry het volgende:
[..]
Hartjesbrood.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:23 schreef Sestra666 het volgende:
Vanochtend nog t ontbijt gemaakt (vera)
O.k. Ze trok ook zelf haar kleren aan.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:23 schreef Sestra666 het volgende:
Omdat haar relatie is over gegaan en ze uit het huis moest toen.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:23 schreef Harry het volgende:
[..]
Nee. Ik zie dat niet. Waarom zou ze nog thuis wonen.... ?
zaterdagavond staan koken terwijl de rest zich aan het optutten was enz.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:23 schreef Sestra666 het volgende:
het is niet zo heel erg makkelijk om in deze tijd een woning te vinden en het huis uit te gaan.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:23 schreef Harry het volgende:
[..]
Ze heeft een paar jaar samengewoond en dat is uit gegaan toen terug naar huis.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:25 schreef Verida het volgende:
[..]
het is niet zo heel erg makkelijk om in deze tijd een woning te vinden en het huis uit te gaan.
opletten Harryquote:Op maandag 14 februari 2022 16:23 schreef Harry het volgende:
[..]
Nee. Ik zie dat niet. Waarom zou ze weer thuis wonen.... ?
Dat is echt lang geleden. Intussen krijgt ze bij haar ouders al verschillende vriendjes over de vloer. Die soms niet weg willen gaanquote:Op maandag 14 februari 2022 16:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Omdat haar relatie is over gegaan en ze uit het huis moest toen.
probeer in deze tijd als jongere eens een huur woning te krijgenquote:Op maandag 14 februari 2022 16:25 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat is echt lang geleden. Intussen krijgt ze bij haar ouders al verschillende vriendjes over de vloer. Die soms niet weg willen gaan
tja, nogmaals, het is tegenwoordig haast onmogelijk om een betaalbare huurwoning te vinden als alleenstaande.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:25 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat is echt lang geleden. Intussen krijgt ze bij haar ouders al verschillende vriendjes over de vloer. Die soms niet weg willen gaan
Is gelaserd vertelde hij eens.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:01 schreef Angelique61 het volgende:
Ik vraag me af, hoe die baard zo mooi contour getekend blijft na het scheren?
Vera, en ik, wonen niet in de Randstad.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:27 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, nogmaals, het is tegenwoordig haast onmogelijk om een betaalbare huurwoning te vinden als alleenstaande.
ik ook niet verre vanquote:Op maandag 14 februari 2022 16:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Vera, en ik, wonen niet in de Randstad.
quote:Op maandag 14 februari 2022 16:25 schreef Harry het volgende:
[..]
Het is overal hetzelfde lijkt mij.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Ja precies dat dacht ik ook al, ziet er mooi uit...quote:Op maandag 14 februari 2022 16:28 schreef Kippetje1960 het volgende:
[..]
Is gelaserd vertelde hij eens.
Hahaha.... Meen je dat nou?quote:Op maandag 14 februari 2022 16:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is overal hetzelfde lijkt mij.
ik denk dat ze dat best leuk vindt met jouquote:
Iets gouds.quote:
heeft ze wel ongeveer gelijk inquote:
Een chic glittershirt gecombineerd met een lompe joggingbroekquote:
Ik ben er niet zo van,dan liever opgerolde mouwen.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:33 schreef greysbones het volgende:
wat vinden we van een blouse met korte mouwen?
Appartementengebouw waar ik woon hier aan de kust, 18 jaar wachtlijstquote:Op maandag 14 februari 2022 16:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook niet verre van
11 jaar wachttijd![]()
![]()
Ook niet helemaal mijn smaak, tenzij het heel warm is en lekker ruim valt.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:33 schreef greysbones het volgende:
wat vinden we van een blouse met korte mouwen?
En het buiten ook 25 graden isquote:Op maandag 14 februari 2022 16:35 schreef tiki het volgende:
[..]
Ook niet helemaal mijn smaak, tenzij het heel warm is en lekker ruim valt.
Ik wou dat ik nog die kinderachtige wensen had.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Vera denkt altijd heel veel te krijgen kent zij BB wel, heb het idee van niet en hoe kan iemand van 27 nog van die kinderachtige wensen hebben
Ja, verrekt!quote:Op maandag 14 februari 2022 16:38 schreef humpty het volgende:
Tobias doet mij altijd denken aan Sander Schimmelpenninck
Komt dicht in de buurt.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:38 schreef humpty het volgende:
Modderworstellenquote:Op maandag 14 februari 2022 16:38 schreef Ireth het volgende:
Shutters moesten dicht, ze verwachten een feestje. Allemaal optutten.
Zal je zien dat ze zo een spel krijgen in de tuin
quote:Op maandag 14 februari 2022 16:36 schreef tiki het volgende:
En liever niet met een opa-streepjes-patroon erop...
quote:Op maandag 14 februari 2022 16:38 schreef humpty het volgende:
Bwoah, alleen die smalle lipjes.....quote:Op maandag 14 februari 2022 16:39 schreef FreshFruit het volgende:
En Kristoff lijkt soms op Johnny de Mol.
aannamequote:Op maandag 14 februari 2022 16:23 schreef Harry het volgende:
[..]
Niks mis mee tochquote:Op maandag 14 februari 2022 16:42 schreef greysbones het volgende:
Kristof lijkt een beetje op mijn man maar dan blond
zie haar vaak ontbijt maken, en samen met Hanne de was regelenquote:Op maandag 14 februari 2022 16:23 schreef Sestra666 het volgende:
Doet je man ook dansjes?quote:Op maandag 14 februari 2022 16:42 schreef greysbones het volgende:
Ach, nu het verplicht is zal Nawel eindelijk kleding aantrekken.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:43 schreef tiki het volgende:
Ik ben misschien een uitzondering als vrouw, maar ik snap dat nooit.
Die eindeloze verkleedpartijen voor de spiegel......ik heb er een schurfthekel aan en heb daarom zo vaak miskopen wat kleding betreft.
Ik koop meestal het eerste het best dat past in het kleedhokje en probeer hem dan zo snel mogelijk te smeren.
Dan heb je best een aantrekkelijke man, want ik vind Kristof qua uiterlijk een heel interessante stoere uitstraling hebbenquote:Op maandag 14 februari 2022 16:42 schreef greysbones het volgende:
Mijn zoon staat al 7 jaar op de wachtlijst, nog thuis ookquote:Op maandag 14 februari 2022 16:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
probeer in deze tijd als jongere eens een huur woning te krijgen
ik zeg succes
het is een verschrikkingquote:Op maandag 14 februari 2022 16:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
Mijn zoon staat al 7 jaar op de wachtlijst, nog thuis ook
nou ik woon in Groningen off all places en mijn zoon staat al 7 jaar op de wachtlijstquote:Op maandag 14 februari 2022 16:28 schreef Harry het volgende:
[..]
maar in het huis is het ook een leuke tijdbesteding....ze hebben niet veel anders te doenquote:Op maandag 14 februari 2022 16:43 schreef tiki het volgende:
Ik ben misschien een uitzondering als vrouw, maar ik snap dat nooit.
Die eindeloze verkleedpartijen voor de spiegel......ik heb er een schurfthekel aan en heb daarom zo vaak miskopen wat kleding betreft.
Ik koop meestal het eerste het best dat past in het kleedhokje en probeer hem dan zo snel mogelijk te smeren.
Groningenquote:Op maandag 14 februari 2022 16:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
nou ik woon in Groningen off all places en mijn zoon staat al 7 jaar op de wachtlijst
lekker warm nuquote:Op maandag 14 februari 2022 16:46 schreef C.A.I het volgende:
krijgen ze een schuimparty oid in de tuin net als vorig jaar cocktails etc
ik dus, we gaan in April naar een wisselwoning voor een jaar huis plat , jaar later nieuw huis, huis vol scheurenquote:Op maandag 14 februari 2022 16:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft ze wel ongeveer gelijk in
tenzij je in groningen aardbevingsgebied woont
Groningen, mijn geboortestadquote:Op maandag 14 februari 2022 16:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
nou ik woon in Groningen off all places en mijn zoon staat al 7 jaar op de wachtlijst
quote:Op maandag 14 februari 2022 16:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik dus, we gaan in April naar een wisselwoning voor een jaar huis plat , jaar later nieuw huis, huis vol scheuren
ik zie eerder leroy er op springenquote:Op maandag 14 februari 2022 16:48 schreef Sestra666 het volgende:
ik hoop op veel drankzodat tobi, grace eens pakt (disclaimer: met wederzijds goedkeuren)
Duimpjes omhoog.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:48 schreef Sestra666 het volgende:
ik hoop op veel drankzodat tobi, grace eens pakt (disclaimer: met wederzijds goedkeuren)
En dan een lange SL.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie eerder leroy er op springen![]()
Mooi.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:47 schreef greysbones het volgende:
Woon in Gelderland en in een dorp
11 jaar
Weet er alles van ...wat een ellendequote:Op maandag 14 februari 2022 16:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik dus, we gaan in April naar een wisselwoning voor een jaar huis plat , jaar later nieuw huis, huis vol scheuren
quote:Op maandag 14 februari 2022 16:50 schreef tiki het volgende:
[..]
Mooi.
Ik woon ook in een klein dorpje in Gelderland![]()
Prima wonen hier.
ik eenquote:Op maandag 14 februari 2022 16:55 schreef Benny het volgende:
Ik zet mijn dropje in op dat ze een diner krijgen
Mijn glazen bol is zojuist meer waard geworden. Dank Big Brother!quote:Op maandag 14 februari 2022 16:55 schreef Benny het volgende:
Ik zet mijn dropje in op dat ze een diner krijgen
Das 't mooie van dit programma hahaquote:Op maandag 14 februari 2022 16:05 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias noemt Leroy een relaxe guy. Die heeft echt geen idee he hoe leroy zich gedraagt in de groene kamer
zijn vaderquote:Op maandag 14 februari 2022 17:02 schreef Koos1958 het volgende:
Was er ook iemand van leroy bezig want die heb ik denk ik gemist
Maak er gewoon een inloophuis van, dit is echt een dieptepunt in de BB geschiedenis.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:02 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom komt de familie niet gewoon in het BB huis eten.. dat concept is toch allang naar de klote
Zijn vader.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:02 schreef Koos1958 het volgende:
Die kale.quote:
Zijn vaderquote:Op maandag 14 februari 2022 17:02 schreef Koos1958 het volgende:
Dat ze een B&B beginnen.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Maak er gewoon een inloophuis van, dit is echt een dieptepunt in de BB geschiedenis.
Is toch een geweldig concept.quote:
Wel cashen,en de gasten 0 aandacht geven.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was in Uto ook zo'n succes
aangebrande broodjesquote:Op maandag 14 februari 2022 17:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel cashen,en de gasten 0 aandacht geven.
Ja leuk met Marco, Ali, Marc, Jeroen en de restquote:Op maandag 14 februari 2022 17:05 schreef freaky40 het volgende:
Big Brother Hotel, na deze met vips.
En dan kijken gewoon weer massaalquote:Op maandag 14 februari 2022 17:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach 1 ding scheelt je weet nu waar je volgend jaar niet meer naar hoeft te kijken.
quote:Op maandag 14 februari 2022 17:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel cashen,en de gasten 0 aandacht geven.
quote:
Klinkt als een gezellige B&Bquote:
Net als je denkt dat het niet erger kan worden...quote:Op maandag 14 februari 2022 17:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Maak er gewoon een inloophuis van, dit is echt een dieptepunt in de BB geschiedenis.
Lil'Kleine aka Pauperkabouter die als 'n straatmeid haren gaat trekkenquote:Op maandag 14 februari 2022 17:08 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja leuk met Marco, Ali, Marc, Jeroen en de rest
Glennis en Lil Kleine er ook bij. Wordt vast gezelligquote:Op maandag 14 februari 2022 17:08 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja leuk met Marco, Ali, Marc, Jeroen en de rest
Het ging ook om de experience.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Klinkt als een gezellige B&B
quote:Op maandag 14 februari 2022 17:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ging ook om de experience.
quote:Op maandag 14 februari 2022 17:11 schreef Sestra666 het volgende:
dat wordt weer een sl van een paar uur?
We zijn zo terug lees ik.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:11 schreef Sestra666 het volgende:
dat wordt weer een sl van een paar uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |