Niet te geloven wat die er een potje van maakt zeg. Niet alleen bizar dat Overmars zo lang de hand boven het hoofd is gehouden, maar wat een slecht verhaal in dat interview.quote:
Volgens Ajacieden mag Sar gewoon aanblijven.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet te geloven wat die er een potje van maakt zeg. Niet alleen bizar dat Overmars zo lang de hand boven het hoofd is gehouden, maar wat een slecht verhaal in dat interview.
Dat een miljoenenbedrijf als Ajax wordt geleid door zo'n stelletje koekenbakkers
Ze willen oud-voetballers op die posities. Dan valt het niet mee om heldere lichten te vinden.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet te geloven wat die er een potje van maakt zeg. Niet alleen bizar dat Overmars zo lang de hand boven het hoofd is gehouden, maar wat een slecht verhaal in dat interview.
Dat een miljoenenbedrijf als Ajax wordt geleid door zo'n stelletje koekenbakkers
Nu hoeft iemand van mij niet eeuwig op een strafbankje te zitten, maar dit is dan ook wel weer heel snel "en weer door"quote:Op maandag 21 maart 2022 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Netto kan nu in België dickpics sturen.
Mwah, dat gaat een hoop mediagezeik opleveren lijkt me.quote:
Ik heb @De_Kraam dan ook hoog zittenquote:Op maandag 21 maart 2022 16:43 schreef Marsenal het volgende:
[..]
@:de_kraam was precies een kwartier eerder met deze matige garp
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |