quote:Op maandag 14 februari 2022 22:10 schreef NailQueen het volgende:
Volgens mij was deze gisteren mijn favoriet. Deze is niet door?![]()
Wel die Aziatische meid die vals ging in de hoogte elke keer, ik snap er niet veel vanquote:
En het gouden jasje met de scheurbroek.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel die Aziatische meid die vals ging in de hoogte elke keer, ik snap er niet veel van
En broer en zus
De schouderpunten hebben de verkeerde maat. Die moeten of kleiner, of heel veel groterquote:Op maandag 14 februari 2022 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
Hij/zij zingt best goedquote:Op maandag 14 februari 2022 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden.
Zover was ik nog niet dat dit me opviel.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:13 schreef H_T het volgende:
[..]
De schouderpunten hebben de verkeerde maat. Die moeten of kleiner, of heel veel groter
Ja, daarom ging ik kijken en dat helpt niet altijd.quote:
Volgens de vlag welquote:
Die Frio (volgens mij) van gisteren kwam ook al uit Brazilië, al zal die wel in Italië wonen dus kreeg hij een Italiaanse vlag.quote:
Ja, deze ging welquote:
Alsjeblieft, dan was hij straks nog door naar donderdag en dan wordt zijn ego nog groter.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:21 schreef NailQueen het volgende:
Moet je voorstellen dat Dries Roelvink hier tussen had gezeten![]()
De achtergronden moesten betaald worden uit het geld van de sigarenboer.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:23 schreef molloot200 het volgende:
Die Windows Media Player achtergronden komen me inmiddels wel de strot uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |