Blij dat we er dan toch achter zijn. Mensen verwachten hier morgen toch bij te lezen wat de uitslag is, was lullig geweest als wij niet verder kwamen dan 'ja, wij weten het ook niet'.quote:
Dat waren niet de enige vreemde keuzes imo.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:53 schreef Momo het volgende:
Broer en zus wel door dus en Elis niet een beetje raar maar ok.
Het is allemaal wel weer vermakelijk, weltrusten!quote:Op zondag 13 februari 2022 23:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat waren niet de enige vreemde keuzes imo.![]()
Maar goed, San Marino laat elk jaar weer een uitzonderlijke kwaliteit zien, dus zij zullen er wel verstand van hebben.
Zeker. Kan nog een mooie week worden.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is allemaal wel weer vermakelijk, weltrusten!
Ja ik vraag me af of daar wel een goede keuze van af kan komenquote:Op zondag 13 februari 2022 23:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zouden deze drie oude heren de jury zijn?
Ja misschien dat ze wel een uitzondering maken voor dit gevalquote:Op maandag 14 februari 2022 22:01 schreef NailQueen het volgende:
Ik las dat Elis Mraz gewoon Imma Be mocht zingen?
Dat zal toch haast wel?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, ik zit er klaar voor.
Dat het maar minstens zo goed als gisteren mag zijn.
Je hebt nu meer reden dan op zo'n beetje elke andere dag van het jaarquote:Op maandag 14 februari 2022 22:04 schreef molloot200 het volgende:
Zin in deze shitshow
Waarschijnlijk gaat er toch een established artist winnen maar waarom zou ik niet gewoon kijken naar een livestream uit San Marino?
Precies, hoeveel mensen zullen dat morgen kunnen zeggen.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:04 schreef molloot200 het volgende:
Zin in deze shitshow
Waarschijnlijk gaat er toch een established artist winnen maar waarom zou ik niet gewoon kijken naar een livestream uit San Marino?
Ik heb goede hoop.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |