abonnement Unibet Coolblue
pi_203695981
quote:
Jan Roos is zelf veroordeeld voor de mishandeling van een minderjarige, dus die zou beter even z'n muil kunnen houden.
  woensdag 16 februari 2022 @ 21:28:46 #277
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_203696085
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 20:21 schreef Ronald het volgende:

[..]
Ik geloof echt niet dat Lil Kleine nog een grote publiekstrekker is op een gemiddeld festival. Z’n populariteit wordt overschat denk ik.
Hij verdiende voor de pandemie 15.000 Euro voor een half uurtje optreden. Dan staat er dus een draaitafel en PA klaar vanuit de organisatie. Geen instrumenten mee, geen opbouw, geen eigen special effects, geen soundcheck: aankomen, microfoon en USB-stickje inpluggen, half uurtje tieners laten schreeuwen en je hebt weer 15K in je zak. Zo kun je er wel een paar doen op een avond, ideaal verdienmodel.

In Nederland heb je (normaal gesproken) buiten de bekende grotere festivals veel jaarlijkse plaatselijke feesten/festivals met een feesttent/podium. Laten we zeggen dat een kaartje dan 10 Euro kost. Je hebt dan alleen al 1.500 bezoekers nodig om het half uurtje van Lil' Kleine te betalen, laat staan wat je verder aan baromzet nodig hebt om opbouw, apparatuur, personeel en de gages van andere artiesten te betalen alvorens je uit de kosten bent en daarna winst kunt gaan maken.

Als Lil' Kleine niet razend populair zou zijn en garant zou staan voor een volle tent, zouden organisatoren nooit dat bedrag voor een half uurje neertellen.
pi_203696266
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 21:23 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Jan Roos is zelf veroordeeld voor de mishandeling van een minderjarige, dus die zou beter even z'n muil kunnen houden.
Dat was volgens hem zelfverdediging. Dat van Lil Kneus waarschijnlijk niet.
pi_203696457
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 21:40 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat was volgens hem zelfverdediging. Dat van Lil Kneus waarschijnlijk niet.
Ja... volgens hem wel. Volgens de rechter niet.

En dat was natuurlijk niet de eerste keer dat-ie in het nieuws kwam vanwege z'n gewelddadigheid.
pi_203697223
Niks tegen roddelpraat hoor, maar dat Surinaamse accent slaat als een lul op een drumstel.
  woensdag 16 februari 2022 @ 22:57:59 #281
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_203697336
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 22:46 schreef quirina het volgende:
Niks tegen roddelpraat hoor, maar dat Surinaamse accent slaat als een lul op een drumstel.
Time stamp? Ik wil dat wel eens horen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_203697689
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 21:23 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Jan Roos is zelf veroordeeld voor de mishandeling van een minderjarige, dus die zou beter even z'n muil kunnen houden.
Dat was zelfverdediging. Nogal iets anders.
pi_203697698
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 23:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dat was zelfverdediging. Nogal iets anders.
Als het echt zelfverdediging is word je er niet voor veroordeeld. Z'n smoesjes werden niet geloofd. Ook in hoger beroep niet.
pi_203698069
quote:
Tenenkrommend dit, hoe meer beeldmateriaal ik zie van die Roos, hoe meer zin ik krijg om hem een knal voor zijn grafkop te geven, en ik heb wel een beetje het idee dat ik hier niet de enige in ben.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 17 februari 2022 @ 07:16:40 #285
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_203698354
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 01:46 schreef Hathor het volgende:

[..]
Tenenkrommend dit, hoe meer beeldmateriaal ik zie van die Roos, hoe meer zin ik krijg om hem een knal voor zijn grafkop te geven, en ik heb wel een beetje het idee dat ik hier niet de enige in ben.
Misschien moet je bij FunX gaan werken?
pi_203698491
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 23:34 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Als het echt zelfverdediging is word je er niet voor veroordeeld. Z'n smoesjes werden niet geloofd. Ook in hoger beroep niet.
Zelfs dan. Het ging om een vuistslag in een conflict. Nogal iets anders dan iemand bij de haren uit de auto trekken, om vervolgens zijn/haar hoofd tussen de deur te klemmen.
pi_203698495
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 01:46 schreef Hathor het volgende:

[..]
Tenenkrommend dit, hoe meer beeldmateriaal ik zie van die Roos, hoe meer zin ik krijg om hem een knal voor zijn grafkop te geven, en ik heb wel een beetje het idee dat ik hier niet de enige in ben.
Hoezo? is toch een heerlijk programma?
pi_203699152
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 21:28 schreef Repentless het volgende:

[..]
Hij verdiende voor de pandemie 15.000 Euro voor een half uurtje optreden. Dan staat er dus een draaitafel en PA klaar vanuit de organisatie. Geen instrumenten mee, geen opbouw, geen eigen special effects, geen soundcheck: aankomen, microfoon en USB-stickje inpluggen, half uurtje tieners laten schreeuwen en je hebt weer 15K in je zak. Zo kun je er wel een paar doen op een avond, ideaal verdienmodel.

In Nederland heb je (normaal gesproken) buiten de bekende grotere festivals veel jaarlijkse plaatselijke feesten/festivals met een feesttent/podium. Laten we zeggen dat een kaartje dan 10 Euro kost. Je hebt dan alleen al 1.500 bezoekers nodig om het half uurtje van Lil' Kleine te betalen, laat staan wat je verder aan baromzet nodig hebt om opbouw, apparatuur, personeel en de gages van andere artiesten te betalen alvorens je uit de kosten bent en daarna winst kunt gaan maken.

Als Lil' Kleine niet razend populair zou zijn en garant zou staan voor een volle tent, zouden organisatoren nooit dat bedrag voor een half uurje neertellen.
Ja alleen dat was ongeveer t/m 2019, ik denk ik dat z'n imago nu zodanig aangetast is dat men liever kiest voor een paar andere artiesten die net zoveel kosten. Vaak is het een kwestie van een paar bekende namen op het affiche en het publiek komt vanzelf wel. Bovendien staan al die Nederlandse artiesten te springen om weer te kunnen optreden na 2 magere corona jaren.
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 17 februari 2022 @ 09:05:27 #289
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_203699240
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 08:58 schreef Ronald het volgende:

[..]
Ja alleen dat was ongeveer t/m 2019, ik denk ik dat z'n imago nu zodanig aangetast is dat men liever kiest voor een paar andere artiesten die net zoveel kosten. Vaak is het een kwestie van een paar bekende namen op het affiche en het publiek komt vanzelf wel. Bovendien staan al die Nederlandse artiesten te springen om weer te kunnen optreden na 2 magere corona jaren.
Die staat komende zomer gewoon weer festivals af te werken hoor, let maar op.

Mensen zijn meestal niet zo lang van geheugen wat dit soort dingen betreft :P
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_203699377
https://www.mediacourant.(...)rapper-moest-huilen/

De kabouter heeft flink zitten huilen


Jan Roos is ook een idioot.
pi_203699601
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 09:05 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Die staat komende zomer gewoon weer festivals af te werken hoor, let maar op.

Mensen zijn meestal niet zo lang van geheugen wat dit soort dingen betreft :P
Dat wordt weer oefenen met glazen gooien tot die tijd...
pi_203699969
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 07:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Zelfs dan. Het ging om een vuistslag in een conflict. Nogal iets anders dan iemand bij de haren uit de auto trekken, om vervolgens zijn/haar hoofd tussen de deur te klemmen.
Een conflict... echt waar? Er was een 16-jarige met een grote bek. Je bent als volwassen man (en naar eigen zeggen 'een boom van een vent') toch diep gezonken als je eerste reactie dan is om er op los te slaan. En zodanig hard te slaan dat die jongen medische zorg nodig had.

Bovendien komt Jan Roos vaker in dit soort situaties terecht. Zoals die keer dat-ie met een kapmes op een groepje hangjongeren afgegaan zou zijn. Of die keer dat-ie 'uit het niets' zelf in elkaar geslagen werd. Het is wel erg toevallig dat juist hij keer op keer in zulke situaties belandt.

Ik snap ook niet waarom jij de behoefte voelt om het op te nemen voor een veroordeelde kindermishandelaar.
pi_203701345
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 09:59 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Een conflict... echt waar? Er was een 16-jarige met een grote bek. Je bent als volwassen man (en naar eigen zeggen 'een boom van een vent') toch diep gezonken als je eerste reactie dan is om er op los te slaan. En zodanig hard te slaan dat die jongen medische zorg nodig had.

Bovendien komt Jan Roos vaker in dit soort situaties terecht. Zoals die keer dat-ie met een kapmes op een groepje hangjongeren afgegaan zou zijn. Of die keer dat-ie 'uit het niets' zelf in elkaar geslagen werd. Het is wel erg toevallig dat juist hij keer op keer in zulke situaties belandt.

Ik snap ook niet waarom jij de behoefte voelt om het op te nemen voor een veroordeelde kindermishandelaar.
Kinderen zijn kut.
pi_203702352
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 09:59 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Een conflict... echt waar? Er was een 16-jarige met een grote bek. Je bent als volwassen man (en naar eigen zeggen 'een boom van een vent') toch diep gezonken als je eerste reactie dan is om er op los te slaan. En zodanig hard te slaan dat die jongen medische zorg nodig had.

Bovendien komt Jan Roos vaker in dit soort situaties terecht. Zoals die keer dat-ie met een kapmes op een groepje hangjongeren afgegaan zou zijn. Of die keer dat-ie 'uit het niets' zelf in elkaar geslagen werd. Het is wel erg toevallig dat juist hij keer op keer in zulke situaties belandt.

Ik snap ook niet waarom jij de behoefte voelt om het op te nemen voor een veroordeelde kindermishandelaar.
De jongeman kwam naar hem toe lopen en bedreigde hem met de dood. Sommige 16 jarige hebben al het fysiek van en volwassene, en kan je dus heel goed van zelfverdediging spreken als zo'n iemand dreigend op je af komt.

Verder kom je nogal labiel over als je termen als 'kindermishandelaar' proportioneel acht in deze. Neem je pilletjes eens in.
pi_203702554
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 12:30 schreef theunderdog het volgende:
De jongeman kwam naar hem toe lopen en bedreigde hem met de dood.
Zegt Jan Roos... Die jij om de een of andere reden kennelijk op zijn woord gelooft.

quote:
Verder kom je nogal labiel over als je termen als 'kindermishandelaar' proportioneel acht in deze. Neem je pilletjes eens in.
Hij is veroordeeld voor de mishandeling van een minderjarige. Dan ben je dus een kindermishandelaar. Dat is gewoon de feitelijke situatie.
pi_203702661
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 12:45 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Zegt Jan Roos... Die jij om de een of andere reden kennelijk op zijn woord gelooft.
[..]
Hij is veroordeeld voor de mishandeling van een minderjarige. Dan ben je dus een kindermishandelaar. Dat is gewoon de feitelijke situatie.
Ja hoor, meid.
pi_203702685
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 12:53 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ja hoor, meid.
De argumenten zijn op?

Ik ben nog steeds wel benieuwd waarom je de behoefte voelt om het op te nemen voor een agressieve tokkie als Jan Roos. Die vraag heb je nog niet beantwoord.
  donderdag 17 februari 2022 @ 12:59:12 #298
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_203702724
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 12:45 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Zegt Jan Roos... Die jij om de een of andere reden kennelijk op zijn woord gelooft.
[..]
Hij is veroordeeld voor de mishandeling van een minderjarige. Dan ben je dus een kindermishandelaar. Dat is gewoon de feitelijke situatie.
Wat errag zeg. Ben je al weer op adem?
pi_203702745
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 12:55 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
De argumenten zijn op?

Ik ben nog steeds wel benieuwd waarom je de behoefte voelt om het op te nemen voor een agressieve tokkie als Jan Roos. Die vraag heb je nog niet beantwoord.
Er valt niet te beargumenteren tegen iemand met zoveel hysterie.

In het echt zou vriendelijk bedanken en weglopen dan ook de beste tactiek zijn. Je bent niet voor rede vatbaar.
pi_203702753
quote:
Op donderdag 17 februari 2022 01:46 schreef Hathor het volgende:

Tenenkrommend dit, hoe meer beeldmateriaal ik zie van die Roos, hoe meer zin ik krijg om hem een knal voor zijn grafkop te geven, en ik heb wel een beetje het idee dat ik hier niet de enige in ben.
Lil' Hathor ? 11.gif
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')