Al had Benfica laatste gestaan. Ik heb altijd angst tegen dit soort ploegen wanneer Ajax vooral van zichzelf kan verliezen.quote:
Dus eigenlijk bij elke wedstrijd van Ajax?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:20 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Al had Benfica laatste gestaan. Ik heb altijd angst tegen dit soort ploegen wanneer Ajax vooral van zichzelf kan verliezen.
pieter zwartquote:
GC / [Vraag wat je wil] Aan een woonbegeleider van demente ouderen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:34 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe klaas eruitziet en wat hij doet in het dagelijks leven
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:34 schreef Heeinz het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 19:34 schreef Heeinz het volgende:
Erg boosquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:03 schreef Saekerhett het volgende:
Allemachtig zeg. Kijk anders effe terug in de krijtperiode, misschien liep daar nog een neanderthaler met een rood-wit shirt buitenspel. De tering.
Nou ja, vooropgesteld, uiteraard was het buitenspel van Antony. Maar het spel loopt daarna nog een halve minuut door. Dan vind ik dat de mening van de grensrechter moet tellen. En ja, dat staat nergens zwart op wit, maar misschien moet daar eens een regel voor komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |