Ik zie niet echt hoe ik dat nu nog kan doen? En hoe heb je die vast gemaakt. Als ik een hoekprofiel goed kan vast maken zou er nog een stuk plexiglas voor kunnen denk ik.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:57 schreef halfway het volgende:
Ik heb op de lades allemaal aluminium profielen bevestigd.
En zuiniger? Nee verkooptrucs.
De prijs van een tweedehands vriezer zou ik niet als maatstaf nemen. Ergens tussen de 5 en 10 jaar gaan ze achteruit in efficiency. Bij een duur topmerk misschien wat later.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:36 schreef Nico987 het volgende:
Frontpaneel gevonden 65 euro... Deze is nu helemaal kapot, de andere al wel gebarsten en de puntje op de lade zijn ook al gelijmd.
Dat zouden 2 lades met panelen worden voor 100 euro per stuk. Dat is de helft van de prijs.
En duurder dan dezelfde vriezer 2de hands.
Ik vind het dus te veel geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel je wat voor een foto zodat we beter kunnen meedenken? uploaden naar https://postimages.org/nl/ en hier tussen img tags posten.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2022 00:23:15 ]
Die vriezer is net zo oud als de mijne dan zou ik de lades overzetten..quote:Op zondag 13 februari 2022 23:22 schreef quo_ het volgende:
[..]
De prijs van een tweedehands vriezer zou ik niet als maatstaf nemen. Ergens tussen de 5 en 10 jaar gaan ze achteruit in efficiency. Bij een duur topmerk misschien wat later.
Zou mooi een nieuwe halen in jouw geval.
Op basis van jouw prijsindicatie dacht ik aan een el cheapo modelletje.quote:Op maandag 14 februari 2022 03:17 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Die vriezer is net zo oud als de mijne dan zou ik de lades overzetten..
Ik vond het geen goedkoop ding. Het is een Liebherr geen idee waar die staat in de merken. Hij wordt nu nog verkocht voor 400 euro. Ik had hem een stuk goedkoper omdat MediaMarkt die btw actie had. En BCC een dag eerder de prijs al verlaagde. Daar toen besteld, de dag daarop verkocht MediaMarkt deze vriezer niet meer en had BCC hem dus niet meer in de actie.
2e hands halen, lades eruit halen en de vriezer naar de stort brengen misschien het overwegen waard?quote:Op zondag 13 februari 2022 21:36 schreef Nico987 het volgende:
Frontpaneel gevonden 65 euro... Deze is nu helemaal kapot, de andere al wel gebarsten en de puntje op de lade zijn ook al gelijmd.
Dat zouden 2 lades met panelen worden voor 100 euro per stuk. Dat is de helft van de prijs.
En duurder dan dezelfde vriezer 2de hands.
Ik vind het dus te veel geld.
Dat zou Idd zijn wat de goedkoopste oplossing en een goede is. Maar hoe die lade is ook maar van dun plastic.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:38 schreef Het_Bokje het volgende:
Kun je niet een plastic plaat aan de voorkant bevestigen oid?
is die lade compleet van plastic? Of alleen het front?quote:Op maandag 14 februari 2022 11:17 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Dat zou Idd zijn wat de goedkoopste oplossing en een goede is. Maar hoe die lade is ook maar van dun plastic.
Dat is een optie, maar dat zou me nog 150 euro kosten. Dat vind ik veel geld waarvoor ik een veel betere bestemming ken. En de kwaliteit van de lades verbaasde me eigenlijk vanaf dat ik hem uitpakte in negatieve zin. Dus hoelang gaan deze dan mee.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:28 schreef boegschroef het volgende:
[..]
2e hands halen, lades eruit halen en de vriezer naar de stort brengen misschien het overwegen waard?
quote:Op zondag 13 februari 2022 23:30 schreef SolidasRock het volgende:
Voel je wat voor een foto zodat we beter kunnen meedenken? uploaden naar https://postimages.org/nl/ en hier tussen img tags posten.
De lijm op ducttape schijnt niet zo goed met extreme kou te kunnen.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:32 schreef christmastsunami het volgende:
Typische een gevalletje Ducktape,/Duct tape.
Om mee te kunnen denken wat het beste oplossing zou kunnen zijn voor jou. Maar je voelt er niks voor, ook goed.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:18 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Je wilt een foto van diepvries lade zonder front? Die zijn allemaal min of meer hetzelfde
Nee! We willen kijken wat er precies verrot is, zodat we kunnen kijken wat er wel/niet als opties geponeerd kunnen worden.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:18 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Je wilt een foto van diepvries lade zonder front? Die zijn allemaal min of meer hetzelfde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |