SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Vera had best wel veel.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:42 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Had Vera eigenlijk veel post? Of hadden de andere bewoners er meer? Ik heb het niet zo meegekregen?
Denk dat ze geen gezeik meer willen.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:45 schreef JDB94 het volgende:
De streamlocks zijn echt too much sinds vorig weekend.. kijkcijfertjes moeten omhoog zeker?
Julio zit daarstraks te piepen dat hij niks van familie had gekregen, misschien dat ze alleen de eerste 40 brieven hadden gekozen, onee dat kon ook niet zei hij toen want Vera had er veel meer dan hun gekregen.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:42 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Had Vera eigenlijk veel post? Of hadden de andere bewoners er meer? Ik heb het niet zo meegekregen?
Gezeik als in? Elk maar iets meer interessant stukje wordt eruit gesneden latelyquote:Op zondag 13 februari 2022 16:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Denk dat ze geen gezeik meer willen.
Baal wel dat we niks meer te zien krijgen van de feestjes uit de gameroom.
Ik denk dat Leroy enorm veel haatmail heeft gekregen.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Julio zit daarstraks te piepen dat hij niks van familie had gekregen, misschien dat ze alleen de eerste 40 brieven hadden gekozen, onee dat kon ook niet zei hij toen want Vera had er veel meer dan hun gekregen.
Idd ik kan die vlaamse opa niet meer zienquote:Op zondag 13 februari 2022 17:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
Dat Beyond BB mogen ze ook achterlaten. Geef me maar het oog of dakstreams (zonder het geluid)
Ja vreselijkquote:Op zondag 13 februari 2022 17:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
Dat Beyond BB mogen ze ook achterlaten. Geef me maar het oog of dakstreams (zonder het geluid)
Ja precies. Dan kun je het geluid gewoon aanlaten en horen wanneer er weer iets gebeurd. Niet dat je verder iets mist met die domme kaarten de hele dag. Echt waardeloos.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nee, elke poging om SL's te stimuleren moet verboden worden, niemand wil die x100 herhalingen..quote:Op zondag 13 februari 2022 17:11 schreef Stargazing het volgende:
FEBO als je meeleest.
Wat als je ons in plaats van Beyond BB, iconische beelden van de oude BigBrothers van BE en NL toont. Dan hebben we nog iets aan die streamlocks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |