Zekerquote:
NL rijdt de achtervolging nog steeds net zo als in 2006.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dankzij het duwen kost op kop rijden minder energie
Nuis houdt het denk ik nooit vol, dus dat lijkt mij geen goed ide.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:25 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zeker![]()
Die kan Kramer mooi vervangen of Snellink in de toekomst.
Hij had ook pas laat door dat Rusland sneller dan Nederland aan het schaatsen was volgens mij.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou is dit ook wel een heel stek beter dan je van Rusland mocht verwachten, realistisch gezien.
Maar het bij voorbaat al uitsluiten sloeg nergens op nee.
Haha, bij dit onderdeel misschien niet, maar in de breedte zijn die vrouwen op deze OS ongeveer 47x beter (en leuker).quote:Op zondag 13 februari 2022 14:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja want bij de vrouwen staat een lekker team
Maar Orie heeft niks met de TPquote:Op zondag 13 februari 2022 14:25 schreef Meridiaan het volgende:
Vooraf: JA MaAr Ze rIjDEn BiJ HeTZElfde TeAm
Ze sprak over haar eigen rol in de studio neem ik aan.quote:
De eenzame fietser schaatser.quote:
Was het maar waar. Nooit begrepen waarom zij de vrouwelijke schaatsanaliste is.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:26 schreef Salina het volgende:
[..]
Ze sprak over haar eigen rol in de studio neem ik aan.
Ze is lekker om naar te kijken. Oog wil ook wat.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:27 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Was het maar waar. Nooit begrepen waarom zij de vrouwelijke schaatsanaliste is.
quote:Op zondag 13 februari 2022 14:26 schreef potjecreme het volgende:
Ze zijn toch door! Niet zo negatief mensen.
In haar verdeding, ze had het daar wel over het duwen van de Nederlanders, die niet kunnen duwen.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
NL rijdt de achtervolging nog steeds net zo als in 2006.
En nu mevr. Gerritsen zegt dat duwen eigenlijk niet zo goed is, weten we genoeg.
RIA VISSER moet terug.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:27 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Was het maar waar. Nooit begrepen waarom zij de vrouwelijke schaatsanaliste is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |