Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig…quote:Op maandag 14 februari 2022 22:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zoveel vrienden.
.......... online dan maarquote:Op maandag 14 februari 2022 23:54 schreef ootjekatootje het volgende:
En straks komt ze vrij en moet ze boodschappen doen…
"Hallo Jumbo!"quote:Op maandag 14 februari 2022 23:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Moet die morgen weer sorry zeggen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:12 schreef superniger het volgende:
Albert Verlinde was VIESMAD bij Shownieuws.
Geestelijk is ze al vrij beperkt dus of dat veel uitmaakt?quote:Op maandag 14 februari 2022 23:27 schreef Seven. het volgende:
Zou Glennis ook echt in beperkingen zitten enzo?
Hallo Jumboquote:Op maandag 14 februari 2022 23:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Oh wauw. Ik ben ook benieuwd!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Vandaag wordt ze dus voorgeleid. Ben benieuwd.
Voor haar misschien een pluspunt? Ja dat is een woordgrap.quote:
En dan ook nog een minderjarige mishandelen. Vieze tokkie.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:07 schreef 297534 het volgende:
Met zo veel mensen en zo veel camera's zal het wel een behoorlijke klus zijn om te bekijken wie wat precies heeft gedaan. Geen goede plek om iemand te mishandelen, gelet op al die camera's. Bizarre en ernstige zaak wel. Dit hoor je (gelukkig) niet zo vaak.
Dat zie je terug in filmpjes waarin diverse reacties van buurtbewoners staan, de slachtoffers waren 16 en 17.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:15 schreef shomila het volgende:
[..]
En dan ook nog een minderjarige mishandelen. Vieze tokkie.
Bij tokkies volgt er altijd kortsluiting als “iemand aan muh kinderen komptt” dat is dan een vrijbrief om alles kort en klein te slaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:05 schreef roos94 het volgende:
Bizar. Die heeft totale kortsluiting gehad. Dat je je carriere op het spel zet hiervoor
Ja en hij was eigenlijk nog mild in de feiten waar hij viesmad over was. Hield het bij 'aanvallen'. Glennis is gecanceld, mag je wel stellen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:12 schreef superniger het volgende:
Albert Verlinde was VIESMAD bij Shownieuws.
Ik denk eerder een snuifje teveel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:05 schreef roos94 het volgende:
Bizar. Die heeft totale kortsluiting gehad. Dat je je carriere op het spel zet hiervoor
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:18 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze had die dag op insta ook een story over dat ze een leuke jongen op een terras had gezien en dat die naar haar keek en dat hij zich mag melden.
Ze was veel aan haar neus aan het plukken en het was echt zo’n ego verhaal, leek of ze onder invloed was.
Teringquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:03 schreef -river- het volgende:
Hieronder een reactie van een getuige (? denk ik) :
Dit is echt geen duwtje geweest hoor lees hier verhaal getuige......Volgens een getuige kwam de zoon zaterdag rond 18.30 uur de winkel binnen en stak een vaper, een e-sigaret, op. Een medewerker sprak hem daarop aan. “De jongen werd meteen agressief en sloeg de medewerker een bloedlip. Daarna is hij de winkel uitgezet. Hij begon met dingen te gooien en schreeuwde ‘ik schiet jullie dood’ en ik kom terug’.”
Dat gebeurde volgens een getuige inderdaad, kort voor 21.00 uur. “Hij kwam terug met twaalf mensen, onder wie Glennis Grace en haar vriend. Ze schreeuwden en dreigden. De medewerker werd opnieuw geslagen, op de grond, tot bloedens toe. Ook een andere medewerker werd geslagen. Ze gingen echt op zoek naar mensen met een Jumbo-shirt, ze waren uit op wraak.”
Uit angst wil niemand met naam en toenaam zijn verhaal doen. “Dit is echt tuig. Er is angst. Maar de camerabeelden zijn zo talrijk dat de politie veel bewijs heeft.”
Ja veel achterlijk agressief gedrag heeft met doorgesnoven eikels te maken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk eerder een snuifje teveel.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:08 schreef 297534 het volgende:
Laten we ook niet vergeten dat ze verdrietig was door de sterfdag van Whitney Houston een dag ervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |