Eindelijk iemand die mijn kunstzinnige TT's waardeertquote:
Die is weer ergens aan het borrelen denk ikquote:Op zondag 13 februari 2022 12:57 schreef dud0r het volgende:
Over acclimatiseren gesproken ik heb @:borrelnootje00 nog niet gezien dit weekend
Ik heb het druk. 💀quote:Op zondag 13 februari 2022 12:57 schreef dud0r het volgende:
Over acclimatiseren gesproken ik heb @:borrelnootje00 nog niet gezien dit weekend
Was dat maar zo! 😜quote:Op zondag 13 februari 2022 12:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is weer ergens aan het borrelen denk ik
Daar is ze hoorquote:
Hoi! Vind wel leuk dat ik beetje gemist word 😜 fijne zondag jij en iedereen iigquote:
Dank je!quote:Op zondag 13 februari 2022 13:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hoi! Vind wel leuk dat ik beetje gemist word 😜 fijne zondag jij en iedereen iig
Ben ik al. Helaas moet ik ook nog eens tot de avond.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dank je!
Jij ook!
Moet je aan de arbeid zo?
Ah lange dag dus.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ben ik al. Helaas moet ik ook nog eens tot de avond.
Dankjewel! Komt goed 😎quote:Op zondag 13 februari 2022 13:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah lange dag dus.
werkse dan lieverd
En als het niet goed komt, komen we met de hele VivSC op bezoek om je te helpen of het je moeilijker te maken. Ligt er maar net aan hoeveel we dan al gedronken hebbenquote:
Op papier zou het werken, realiteit waarschijnlijk anders haha 👻quote:Op zondag 13 februari 2022 13:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
En als het niet goed komt, komen we met de hele VivSC op bezoek om je te helpen of het je moeilijker te maken. Ligt er maar net aan hoeveel we dan al gedronken hebben
Ja pff en vooral nu mooi weer he. Ik snap mensen wel is leuk en gezellig 😜quote:Op zondag 13 februari 2022 13:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alle hens aan dek bij jou zeker
Het idee is leuk de uitvoering waarschijnlijk minderquote:Op zondag 13 februari 2022 13:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Op papier zou het werken, realiteit waarschijnlijk anders haha 👻
Ja ik proef de lente al een beetjequote:Op zondag 13 februari 2022 13:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja pff en vooral nu mooi weer he. Ik snap mensen wel is leuk en gezellig 😜
Sterkte en werk ze!quote:Op zondag 13 februari 2022 13:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ben ik al. Helaas moet ik ook nog eens tot de avond.
Zit je alweer aan een lente bokje te slurpenquote:Op zondag 13 februari 2022 13:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik proef de lente al een beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |