Dan als in de gevangenis achter glas met zo,n foon..quote:Op zondag 13 februari 2022 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan haast niet i.v.m. corona vermoed ik.
Wat anders, ontmoeting kan niet ivm coronaquote:Op zondag 13 februari 2022 12:20 schreef Mjelleke het volgende:
Iedereen enthousiast en Leroy met een kop ... Bleghhh. Hoop echt niet dat hier een pin aan vast hangt.
Wat een vreselijk figuur is dat.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:20 schreef s1lverz het volgende:
Leroy: nie da ik er iets mee wil zeggen.. maar 't is, die werkt in de grond weet je wel
Pas maar op met wat je zegt, zn neef schijnt in de grond te werrukkenquote:Op zondag 13 februari 2022 12:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat een vreselijk figuur is dat.
Met een schep weetjewelquote:Op zondag 13 februari 2022 12:22 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Pas maar op met wat je zegt, zn neef schijnt in de grond te werrukken
Als hij een pin wint deze week, zullen ze hem w.s. een rekentoets van z'n dochter laten maken en bij een onvoldoende is hij de pin weer kwijt. Oftewel, die gaat geen pin winnen.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:21 schreef juul. het volgende:
[..]
Wat anders, ontmoeting kan niet ivm corona
quote:Op zondag 13 februari 2022 12:24 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Als hij een pin wint deze week, zullen ze hem w.s. een rekentoets van z'n dochter laten maken en bij een onvoldoende is hij de pin weer kwijt. Oftewel, die gaat geen pin winnen.
.....quote:Op zondag 13 februari 2022 12:24 schreef s1lverz het volgende:
Als hij een pin wint deze week, zullen ze hem w.s. een rekentoets van z'n dochter laten
maken en bij een onvoldoende is hij de pin weer kwijt. Oftewel, die gaat geen pin winnen.
Volgens mij lag Kristof er ook al uit.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:31 schreef Ireth het volgende:
Mama vera ligt er uit.
Noush, tobi, salar, kristof en leroy nu nog denk ik??
Harde compressor/limiterquote:Op zondag 13 februari 2022 12:32 schreef Dotteke het volgende:
Kunnen ze geen geluidsdemper op Nouchine zetten man o man wat een geschreeuw
Ik dacht dat Julio al lang er uit lag??quote:Op zondag 13 februari 2022 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
4 mannen en moeder van Nouchine over. (Salar - Julio - Leroy en Tobi)
Echt he ik vind het erg overdreven dat geschreeuw eerlijk gezegd.quote:
Heb je al gehoord wat zijn neef doet..?quote:Op zondag 13 februari 2022 12:35 schreef Tascha071 het volgende:
De neef van Leroy heeft dikke armen. Dat werkt in zijn voordeel. Whahaha
Hhmm.... die gunde ik wel iets positiefs...quote:Op zondag 13 februari 2022 12:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij lag Kristof er ook al uit.
Ga bijna denken nou mama van Nous geef het op aub. zijn we tenminste van het geschreeuw af.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he ik vind het erg overdreven dat geschreeuw eerlijk gezegd.
we zullen het maar enthousiasme noemenquote:Op zondag 13 februari 2022 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he ik vind het erg overdreven dat geschreeuw eerlijk gezegd.
Graaft met een schep weet je wel.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:35 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Heb je al gehoord wat zijn neef doet..?
Iets mee unne schup?quote:Op zondag 13 februari 2022 12:35 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Heb je al gehoord wat zijn neef doet..?
Nu nog wel, vanavond graaft hij waarschijnlijk naar goud en over een week is hij dagelijks bezig met het opgraven van dinosquote:Op zondag 13 februari 2022 12:36 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Graaft met een schep weet je wel.
Ws riool ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |