Aan je water voelen en water drinken bij het uitgaan.KLB / Water drinken tijdens het uitgaanquote:Op zondag 13 februari 2022 10:22 schreef Bruinie het volgende:
Man, man, man. Wat een dooie boel. Je kan gewoon aan je wateren voelen dat dit nog minstens 2 jaar gaat duren voordat alles weer misschien het oude is. Terwijl ze nu bijv in de VS weer al naar het normale zijn.
Waar haal je dat?quote:Op zondag 13 februari 2022 10:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Gister helemaal los gegaan
Keiharde palinghouse geluisterd onder het genot van een beetje pcp
Grindr zitten veel verkopersquote:
BZN?quote:Op zondag 13 februari 2022 10:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Gister helemaal los gegaan
Keiharde palinghouse geluisterd onder het genot van een beetje pcp
Ik drink te weinig waterquote:Op zondag 13 februari 2022 10:39 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Aan je water voelen en water drinken bij het uitgaan.KLB / Water drinken tijdens het uitgaan
Water doet wel iets met jou he ?
IRAquote:
Plottwist: dat was ik, kon je mijn glinsterende lul door jouw kutvocht in het donker niet herkennen?quote:Op zondag 13 februari 2022 16:15 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Als FOK!kerzijnde verzinnen dat je uitgaat.![]()
In ieder geval: ik was out gegaan toen je oom mij een uur lang extreem hard deed.
En vind je het 3 jaar na dato nog hetzelfde of is het verbeterd of verslechterd?quote:Op zondag 13 februari 2022 10:22 schreef Bruinie het volgende:
Man, man, man. Wat een dooie boel. Je kan gewoon aan je wateren voelen dat dit nog minstens 2 jaar gaat duren voordat alles weer misschien het oude is. Terwijl ze nu bijv in de VS weer al naar het normale zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |