Als je het zelf maar snaptquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
stanley
mahonie
bradley
dudley
jason luv
Wat zeg jij nou?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
jouw vriendin maakt dat geluid
very bad dicks incoming
Enigma zet blijkbaar graag mensen in een boomquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hoe vaak zit jij in een boom hey?
Jaquote:
zit jij nu stiekem mijn quote te verprutsenquote:
Wij gaan hardquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja
ik dacht dat je overdreef, maar er zaten inderdaad 29 minuten tussen je posts, dus mea culpa. De tijd vliegt als het gezellig is.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
zit jij nu stiekem mijn quote te verprutsen
Oh en ik val ook totaal niet op negers trouwens, had je wel kunnen snappen toen ik specifiek blanke zuid-afrikaan zeiquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
stanley
mahonie
bradley
dudley
jason luv
En als het dan niet lukt...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja
ik dacht dat je overdreef, maar er zaten inderdaad 29 minuten tussen je posts, dus mea culpa. De tijd vliegt als het gezellig is.
#BlankeLansMattersquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh en ik val ook totaal niet op negers trouwens, had je wel kunnen snappen toen ik specifiek blanke zuid-afrikaan zei
No problemoquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja
Ja idd jaquote:
Fijne avond verderquote:
29 minuten is best lang.quote:
Wat fijn dat je ons al zo snel gevonden hebtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
RED!
Ja ik leer het heus wel hahaha, al was het een close call.
lmquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
RED!
Ja ik leer het heus wel hahaha, al was het een close call.
Dit ging over fappen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik lig minstens een uur wakker![]()
![]()
Leeftijd gaat een keer tellen he.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat fijn dat je ons al zo snel gevonden hebt![]()
Ik geloof zelfs dat je er eerder was dan ik
Nee toch?quote:
Je zou geen selfies meer plaatsen.quote:
Alleen van jezelf toch? Die van @greysbones mochten toch wel?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je zou geen selfies meer plaatsen.
Lekker slipe.quote:
nee neequote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Alleen van jezelf toch? Die van @:greysbones mochten toch wel?
Ja dat kan wel zo'n beetje kloppenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
die hond doet me aan jou denken![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Slaap lekker Dees.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja dat kan wel zo'n beetje kloppen
Every breath you take...quote:
Fijne sets weer.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik kondig hierbij mijn (nu definitieve) afscheid van FOK aanhet was een apart en vaak best leuk jaar, maar time to move on, de mensen die mij kennen weten me te bereiken, de rest wens ik het allerbeste en een fijne voortzetting toe
Whut?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik kondig hierbij mijn (nu definitieve) afscheid van FOK aanhet was een apart en vaak best leuk jaar, maar time to move on, de mensen die mij kennen weten me te bereiken, de rest wens ik het allerbeste en een fijne voortzetting toe
Huh, whut?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:51 schreef engine het volgende:
https://www.twitch.tv/djpanicnl
youtube offline
Mooiquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kwam deze tegen
Ik ben helemaal ontdaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:58 schreef greysbones het volgende:
@:Foshizzle
dit is wel de ultieme mic drop he
luv ya babe
schattig hequote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:58 schreef engine het volgende:
[..]
Mooi
Las vandaag dat die bosuil op vijf eitjes zit. Had even gekeken maar ze zit en doet ook niks anders dan zitten
Uit haar lijst gegooid?quote:
Nee hoor, ik heb nog steeds contact met haar. Maar ik vind het kut dat ze gaat ja.quote:
Trusten.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:05 schreef engine het volgende:
Ik ga in slaap vallen met dj vince op de achtergrond![]()
de rest luister ik morgen wel terug
Slaap lekker greys.quote:
Lekker koeze sneupke.quote:
Praat toch eens normaal man.quote:
Wat heb je nou weer gedaan? Hele SC om zeep, je lijkt mij welquote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 00:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Praat toch eens normaal man.
quote:Op zondag 13 februari 2022 00:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die gebruiken ze als smilie op twitch
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |