SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Waarom zou ik dat zeggen?quote:
Dan is het te lang geleden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet meer wanneer ik m'n bed heb verschoond.
Gewoon nog een weekje in doorslapenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:31 schreef CherryLips het volgende:
Het knispert nog niet maar ik moet wel wat vaker m'n make-up verwijderen 's avonds.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon nog een weekje in doorslapen
Gebruik je toch even Mycroft.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet hoe dat werktquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gebruik je toch even Mycroft.
Meestal post je dat een fris bed hebt
quote:
Alsjeblieftquote:
lekkere vetklepquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gebruik je toch even Mycroft.
Meestal post je dat een fris bed hebt
quote:
Wat lach je nouquote:
Stalkerquote:
Het is gewoon de zoekfunctie gebruikenquote:
Ja, dat is heel lief hoor!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat lach je nou![]()
Ik help haar alleen maar
Ik had er een PI bij moeten doen...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is gewoon de zoekfunctie gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |