SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Waarom zou ik dat zeggen?quote:
Dan is het te lang geleden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet meer wanneer ik m'n bed heb verschoond.
Gewoon nog een weekje in doorslapenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:31 schreef CherryLips het volgende:
Het knispert nog niet maar ik moet wel wat vaker m'n make-up verwijderen 's avonds.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon nog een weekje in doorslapen
Gebruik je toch even Mycroft.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet niet hoe dat werktquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gebruik je toch even Mycroft.
Meestal post je dat een fris bed hebt
quote:
Alsjeblieftquote:
lekkere vetklepquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gebruik je toch even Mycroft.
Meestal post je dat een fris bed hebt
quote:
Wat lach je nouquote:
Stalkerquote:
Het is gewoon de zoekfunctie gebruikenquote:
Ja, dat is heel lief hoor!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat lach je nou![]()
Ik help haar alleen maar
Ik had er een PI bij moeten doen...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is gewoon de zoekfunctie gebruiken
Doe dat dan voortaanquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik had er een PI bij moeten doen...
OKquote:
Dank jequote:
Dat is sws verstandig.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het knispert nog niet maar ik moet wel wat vaker m'n make-up verwijderen 's avonds.
Tijd om te gaan skiënquote:
Hebben ze je wakker gehouden vannacht?quote:Op zondag 13 februari 2022 08:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben al op de pisteWeet alleen niet hoe lang ik het volhou op 2u slaap
daarom heb ik gewoon 9.75 uur geslapenquote:Op zondag 13 februari 2022 08:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben al op de pisteWeet alleen niet hoe lang ik het volhou op 2u slaap
Ik iets van een voor mij normale 7,75 uur. Al kwam ik wel bijna om 5 uur mijn bed uit omdat ik dacht dat het alweer ochtend wasquote:Op zondag 13 februari 2022 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom heb ik gewoon 9.75 uur geslapen
Dat laatste vroeger wel eens gehad. Stond ik al aangekleed in de woonkamer om me te realiseren dat het midden in de nacht was.quote:Op zondag 13 februari 2022 08:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik iets van een voor mij normale 7,75 uur. Al kwam ik wel bijna om 5 uur mijn bed uit omdat ik dacht dat het alweer ochtend was
Ja heb het vroeger ook wel eens gehad ja, dat ik al aangekleed en al op het punt stond om de deur uit te gaan en mijn vader me kwam vragen waar ik midden in de nacht heengingquote:Op zondag 13 februari 2022 08:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat laatste vroeger wel eens gehad. Stond ik al aangekleed in de woonkamer om me te realiseren dat het midden in de nacht was.
quote:
quote:
“Ik wil je hoofd”quote:Op zondag 13 februari 2022 08:42 schreef bitterbal het volgende:
Echt raar gedroomd.
Had blijkbaar iets onaardigs op een bonnetje geschreven van een gast en daar kwam de gemeente achter en toen moest ik op het stadhuis mij komen verantwoorden tegenover de gemeente
quote:Op zondag 13 februari 2022 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Ik wil je hoofd”
Op zich logisch dat daar vragen over komen
Tafeltje vol-klanten?quote:Op zondag 13 februari 2022 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja oke ... Maar geloof dat er wat anders stond. iets als dat ze volgende keer niet zo moesten zeuren ofzo
'Volgende keer niet zo zeuren over je tafeltje vol of ik hak je hoofd er af'quote:Op zondag 13 februari 2022 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja oke ... Maar geloof dat er wat anders stond. iets als dat ze volgende keer niet zo moesten zeuren ofzo
Mja, niet als je daar met het grootste hakmes van de kok staat, balliequote:Op zondag 13 februari 2022 08:44 schreef bitterbal het volgende:
k wil je hoofd kan ook nog een compliment zijn
oh is dat hetquote:Op zondag 13 februari 2022 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, niet als je daar met het grootste hakmes van de kok staat, ballie
Of een metooquote:Op zondag 13 februari 2022 08:44 schreef bitterbal het volgende:
k wil je hoofd kan ook nog een compliment zijn
ik heb een halve actiefilm gedroomdquote:Op zondag 13 februari 2022 08:42 schreef bitterbal het volgende:
Echt raar gedroomd.
Had blijkbaar iets onaardigs op een bonnetje geschreven van een gast en daar kwam de gemeente achter en toen moest ik op het stadhuis mij komen verantwoorden tegenover de gemeente
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 februari 2022 08:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een halve actiefilm gedroomdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat een domme politie![]()
Wandelenquote:Op zondag 13 februari 2022 09:06 schreef gianni61 het volgende:
wat gaan we doen op deze mooie zondag ochtend?
wandelen met tomatensoepquote:Op zondag 13 februari 2022 09:06 schreef gianni61 het volgende:
Er zit een was in de machine. Verder heel weinigquote:Op zondag 13 februari 2022 09:06 schreef gianni61 het volgende:
Dat staat ook op het menuquote:Op zondag 13 februari 2022 09:12 schreef mschol het volgende:
[..]
struikelen met tomatensoep is veel leuker
daar dacht ik ook al aanquote:
Ga je niet langs je vader?quote:Op zondag 13 februari 2022 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zit een was in de machine. Verder heel weinig
luieren..quote:Op zondag 13 februari 2022 09:06 schreef gianni61 het volgende:
Je zou ook een mexicano kunnen bakkenquote:
Een Mexicano met een gebakken ei lijkt me ook best lekker.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zou ook een mexicano kunnen bakken
Hmm, dan moet ik zo gaan lopen voordat ik jou tegenkom in dat dorpquote:Op zondag 13 februari 2022 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Vanmiddag. Koffie drinken en met het hondje knuffelen
![]()
Wel een spiegeleitje dan waar het eigeel uitdruiptquote:Op zondag 13 februari 2022 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een Mexicano met een gebakken ei lijkt me ook best lekker.
quote:Op zondag 13 februari 2022 09:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik zo gaan lopen voordat ik jou tegenkom in dat dorp
hmm, het zou niet direct mijn eerste keuze zijnquote:
das wel duurquote:Op zondag 13 februari 2022 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Zag een leuke boekenkast.
3.000 euro
Niet? Liever een frikandelletje?quote:Op zondag 13 februari 2022 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, het zou niet direct mijn eerste keuze zijn
Ja dat moeten we natuurlijk wel proberen te voorkomenquote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet? Liever een frikandelletje?
Die zie ik ook overal voorbij komen tegenwoordig. Mijn ouders hebben nog een ouderwetse over de hele wand thuis.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/228138770684713/posts/2230269390471631/
Mja, ik zie deze kast best voor me in mijn woonkamer, maar 3K aftikken is me een beetje gortig.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zie ik ook overal voorbij komen tegenwoordig. Mijn ouders hebben nog een ouderwetse over de hele wand thuis.
Zou wel schrikken zijnquote:Op zondag 13 februari 2022 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat moeten we natuurlijk wel proberen te voorkomen
ja of wat bitterballetjesquote:Op zondag 13 februari 2022 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet? Liever een frikandelletje?
te duurquote:Op zondag 13 februari 2022 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
heeft wel een erg ikea vibe qua kastquote:Op zondag 13 februari 2022 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet om oneerbiedig te doen hoor, maar dit is toch niet heel veel anders dan een ikea-kastquote:Op zondag 13 februari 2022 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 februari 2022 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of wat bitterballetjes
of paling. ja paling
quote:Op zondag 13 februari 2022 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
heeft wel een erg ikea vibe qua kast
quote:Op zondag 13 februari 2022 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet om oneerbiedig te doen hoor, maar dit is toch niet heel veel anders dan een ikea-kast
of die makreel uit grielenlandquote:Op zondag 13 februari 2022 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik moet nu nog niet denken aan vipsige dingen.
Wel een heel stuk prettiger voor de portemonneequote:Op zondag 13 februari 2022 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]De Kallax van Ikea lijkt hier wel een beetje op. Maar toch niet hetzelfde
Mja. Kwaliteit is er vaak ook wel naar.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een heel stuk prettiger voor de portemonnee
Ik moet altijd een beetje gniffelen om die dravers als ik lekker aan de wandel benquote:Op zondag 13 februari 2022 09:53 schreef gianni61 het volgende:
ik heb hardloopkleding aangetrokken.
Over een uurtje ben ik weer terug om te klagen hoe kut hardlopen is.
het moet X kilo kunnen dragen en lamg meegaan, dat is toch afdoende?quote:Op zondag 13 februari 2022 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Kwaliteit is er vaak ook wel naar.
quote:Op zondag 13 februari 2022 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook lekker
Straks stofzuigen?
Dat is een heel praktische benadering, maar kwaliteit omvat ook andere dingen dan niet in elkaar stortenquote:Op zondag 13 februari 2022 09:56 schreef mschol het volgende:
[..]
het moet X kilo kunnen dragen en lamg meegaan, dat is toch afdoende?
of schop je elke dag tegen je kast?
Lekkerquote:Op zondag 13 februari 2022 09:58 schreef UitStraling het volgende:
Moe opgestaan, dat overkomt me zelden, ik ga er maar eens een smurfdagje van maken
Mooie reclameslogan "Deze kast kan heel wat meer dan niet in elkaar storten"quote:Op zondag 13 februari 2022 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een heel praktische benadering, maar kwaliteit omvat ook andere dingen dan niet in elkaar storten
Die van mij moest er ook nog een beetje leuk uitzien. In de praktijk heb ik er niet zoveel boeken instaan.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een heel praktische benadering, maar kwaliteit omvat ook andere dingen dan niet in elkaar storten
Dat ze je helemaal hijgend en puffend voorbij lopen en dan een kilometer verderop loop je ze weer voorbij omdat ze staan uit te hijgenquote:Op zondag 13 februari 2022 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje gniffelen om die dravers als ik lekker aan de wandel ben
zoals?quote:Op zondag 13 februari 2022 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aan de Oude Maas staat een herenhuis met zo’n klassieke bibliotheek, met kasten van vloer tot plafond. Dat is wel een beetje mijn droom.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:09 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon een gesloten boekenkast anders staat het zo Kniertje en Henkie rommelig.
Dat zijn de januari lopersquote:Op zondag 13 februari 2022 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze je helemaal hijgend en puffend voorbij lopen en dan een kilometer verderop loop je ze weer voorbij omdat ze staan uit te hijgen
Even aanbellen; misschien willen ze wel van het huis inc. bibliotheek af. Kijk je nog af en toe naar andere woningen?quote:Op zondag 13 februari 2022 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aan de Oude Maas staat een herenhuis met zo’n klassieke bibliotheek, met kasten van vloer tot plafond. Dat is wel een beetje mijn droom.
Ja eerste week van januari zie je altijd van die mensen in een splinternieuwe outfit en een week later zie je ze niet meerquote:
Die hebben mijn vader en ik ooit samen voor mijn zusje eentje in elkaar geflanst, dat meisje eet boeken.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aan de Oude Maas staat een herenhuis met zo’n klassieke bibliotheek, met kasten van vloer tot plafond. Dat is wel een beetje mijn droom.
Af en toe. Maar daar word ik niet vrolijk vanquote:Op zondag 13 februari 2022 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even aanbellen; misschien willen ze wel van het huis inc. bibliotheek af. Kijk je nog af en toe naar andere woningen?
Herrie bij de gerrie.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Fijn dat m'n wc ook weer goed doortrekt, maar hij maakt nog wel veel herrie bij het vollopen.
Resetten kan morgen ook nog wel, toch?quote:Op zondag 13 februari 2022 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Handig dat het wachtwoord van mijn werklaptop op zondag verloopt.
Huehue?quote:Op zondag 13 februari 2022 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben mijn vader en ik ooit samen voor mijn zusje eentje in elkaar geflanst, dat meisje eet boeken.
Destijds dachten we aan drie kamers rondom alleen maar boekenkasten wel genoeg te hebben maar ergens tussen nu en twee jaar kan ik mijn tweede rechterhand weer eens tevoorschijn halen
Wellicht heeft ze naast interesse in geschiedenis ook in jou?quote:Op zondag 13 februari 2022 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Af en toe. Maar daar word ik niet vrolijk van![]()
Ik ken de bewoonster trouwens. Bekende lokale historica. Maar dat pand is miljoenen waard
Als ik ooit een leuk huis koop waar ik wil blijven, ga ik wat geld uitgeven aan een goede, op maat gemaakte boekenkastquote:Op zondag 13 februari 2022 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben mijn vader en ik ooit samen voor mijn zusje eentje in elkaar geflanst, dat meisje eet boeken.
Destijds dachten we aan drie kamers rondom alleen maar boekenkasten wel genoeg te hebben maar ergens tussen nu en twee jaar kan ik mijn tweede rechterhand weer eens tevoorschijn halen
Klopt. Was een indrukwekkende dönerschotel gisterenquote:
Ze loopt tegen de tachtigquote:Op zondag 13 februari 2022 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wellicht heeft ze naast interesse in geschiedenis ook in jou?
Ja, maar dan heb ik waarschijnlijk de hulp nodig van de ICT afdeling.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Resetten kan morgen ook nog wel, toch?
Een geestelijke klik is net zo belangrijk zo niet belangrijker dan dat lichamelijke lage gedoe.quote:
👀quote:Op zondag 13 februari 2022 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Goemoggel allenToch maar niet met het treinenrondje vandaag meegegaan
Moest even uitslapen. Wel weer 3:48 daglicht erbij vandaag OLE
![]()
[ afbeelding ]
Half uur in discussie met Purnit in Delhiquote:Op zondag 13 februari 2022 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik waarschijnlijk de hulp nodig van de ICT afdeling.
Not sure if want.
Zo snel kak je die niet uitquote:Op zondag 13 februari 2022 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt. Was een indrukwekkende dönerschotel gisteren
quote:Op zondag 13 februari 2022 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een geestelijke klik is net zo belangrijk zo niet belangrijker dan dat lichamelijke lage gedoe.
En als ze dood neervalt heb je een mooi huisje
quote:Op zondag 13 februari 2022 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 februari 2022 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een geestelijke klik is net zo belangrijk zo niet belangrijker dan dat lichamelijke lage gedoe.
En als ze dood neervalt heb je een mooi huisje
Dit advies van CE_US Dating sla ik even in de wind jongens.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Des te meer reden om snel met haar aan te pappen.
Dan was het de taart die een collega vrijdag uitdeeldequote:
Beest zit nu te rillen in een hoekje?quote:Op zondag 13 februari 2022 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Net een van m'n langharige cavia's geknipt. Er is niks meer van over. Een hoofd op pootjes.
quote:Op zondag 13 februari 2022 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
We hebben ook het volledige vertrouwen van onze kandidaten nodig.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Dit advies van CE_US Dating sla ik even in de wind jongens.
Beter even scheren.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:GRMBL
Ik zou nog maar even stofzuigen als ik jou was, bal is onderweg [ afbeelding ]
Zat ze anders ook wel.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beest zit nu te rillen in een hoekje?
Welke leeftijd is dit tegenwoordig?quote:Op zondag 13 februari 2022 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hebben ook het volledige vertrouwen van onze kandidaten nodig.
Ik ken anders nog wel een wel belezen zelfstandige vrouw in de bloei van haar leven die misschien interesse heeft.
The voice van fokvillequote:Op zondag 13 februari 2022 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hebben ook het volledige vertrouwen van onze kandidaten nodig.
Ik ken anders nog wel een wel belezen zelfstandige vrouw in de bloei van haar leven die misschien interesse heeft.
👀quote:Op zondag 13 februari 2022 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Net een van m'n langharige cavia's geknipt. Er is niks meer van over. Een hoofd op pootjes.
In Foqueville is het soms net zoals de penisplant die eens in de 25 jaar bloeit.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke leeftijd is dit tegenwoordig?
Godverdommequote:Op zondag 13 februari 2022 10:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Foqueville is het soms net zoals de penisplant die eens in de 25 jaar bloeit.
18 toch?quote:Op zondag 13 februari 2022 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke leeftijd is dit tegenwoordig?
Dat is voor mannen toch, vrouwen op hun dertigste, daarna halen we ze binnen vijf jaar weer in, soort kortbloeiende klaprozen zijn het.quote:
allemaal toeristen zekerquote:Op zondag 13 februari 2022 10:40 schreef kwiwi het volgende:
Het is weer feest, reddingshelicopter is al 3x iemand komen ophalen en het is pas half 11
Koffie zuipenquote:
klinkt als een prima dagquote:Op zondag 13 februari 2022 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koffie zuipen
En de werklaptop uit het raam gooien.
quote:Op zondag 13 februari 2022 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koffie zuipen
Het is zondag, God laat je binnen een uur weten wat de gevolgen zullen zijn.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koffie zuipen
omdat je geen kroket bentquote:Op zondag 13 februari 2022 10:46 schreef bitterbal het volgende:
waarom ben ik nou weer zon angsthaas
een bitterbalhaasquote:Op zondag 13 februari 2022 10:46 schreef bitterbal het volgende:
waarom ben ik nou weer zon angsthaas
Zit je nog boven de 70? Dan waai je vast niet weg.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:50 schreef bitterbal het volgende:
maar zo hard waait het niet. Ga gewoon met de scooter en waai niet weg
Ja netquote:Op zondag 13 februari 2022 10:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je nog boven de 70? Dan waai je vast niet weg.
geen saus?quote:Op zondag 13 februari 2022 10:51 schreef kwiwi het volgende:
Zon, ligstoel, bratwurst..![]()
[ afbeelding ]
ik kom er aan!!quote:Op zondag 13 februari 2022 10:51 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
haha dikkie dikquote:
Viesdikquote:Op zondag 13 februari 2022 10:51 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
ja denk ook dat ik niet komquote:Op zondag 13 februari 2022 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel beetje koud voor jou hier denk ik
anders waait zij weg en de scooter rijdt doorquote:Op zondag 13 februari 2022 10:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je nog boven de 70? Dan waai je vast niet weg.
waarom geen mayoquote:
alsof je in het midden van een baan (ivm bandensporen) tijdens skieen een ligstoel uitklapt en een broodje worst tevoorschiin tovertquote:Op zondag 13 februari 2022 10:51 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe is de temp?quote:Op zondag 13 februari 2022 10:51 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Kwiwi Lifequote:Op zondag 13 februari 2022 10:51 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Je zult maar eens een saaie grijze muis zijn, deze ziekte maakt haar erg bijzonder.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een gelul joh, pubers eten sowieso het liefst elke dag patat
https://www.ad.nl/gezond/(...)-kaassaus~a1fb7cb81/
reuk verliezen is kut, dat kan ik beamen, gelukkig geen last van smaakverlies gehadquote:Op zondag 13 februari 2022 10:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een gelul joh, pubers eten sowieso het liefst elke dag patat
https://www.ad.nl/gezond/(...)-kaassaus~a1fb7cb81/
Ik ben niet aan het werk en bestaat er wel een God?quote:Op zondag 13 februari 2022 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is zondag, God laat je binnen een uur weten wat de gevolgen zullen zijn.
Opvallend weinig wandelaars gezien wel voor zo'n mooie zondag ochtendquote:Op zondag 13 februari 2022 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje gniffelen om die dravers als ik lekker aan de wandel ben
Zo rol ik. Doe dat ook altijd op de snelweg na het werkquote:Op zondag 13 februari 2022 10:55 schreef mschol het volgende:
[..]
alsof je in het midden van een baan (ivm bandensporen) tijdens skieen een ligstoel uitklapt en een broodje worst tevoorschiin tovert
waar zijn de broodjes worst?quote:Op zondag 13 februari 2022 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo rol ik. Doe dat ook altijd op de snelweg na het werk
zet dekentje hoger*quote:Op zondag 13 februari 2022 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
-7, droge kou met zon. Prima weertje
Pak jij lekker mijn meelwormen dan de volgende keer.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:07 schreef UitStraling het volgende:
Ben ik de enige die worst echt het minst appetijtelijke dode beestje vind om op te peuzelen?
Hangt er echt vanaf wat voor worst..quote:Op zondag 13 februari 2022 11:07 schreef UitStraling het volgende:
Ben ik de enige die worst echt het minst appetijtelijke dode beestje vind om op te peuzelen?
Genoeg mensen die een goede worst wel kunnen waarderen.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:07 schreef UitStraling het volgende:
Hue hue?quote:Op zondag 13 februari 2022 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg mensen die een goede worst wel kunnen waarderen.
Zat vrijdag nog in de trein, was 50km met de wind mee gefietst en dacht pak de trein terug, zonder mondkapje want die had ik niet.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)r-tilburgs-poppodium
Wat een volk overal. Maar nee in de trein EN op het perron moet je een mondkapje op hoor! Dat is ergens goed voor!
worstworstworst-worstquote:Op zondag 13 februari 2022 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er echt vanaf wat voor worst..
Ik heb liever een worst tussen mijn broodje dan dat hij rondhuppelt in mijn woonkamerquote:Op zondag 13 februari 2022 11:07 schreef UitStraling het volgende:
Ja ik heb meer last van mijn eigen fatsoen dan van iemand die wat zou handhaven denk ik. Geconditioneerd en nog watquote:Op zondag 13 februari 2022 11:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zat vrijdag nog in de trein, was 50km met de wind mee gefietst en dacht pak de trein terug, zonder mondkapje want die had ik niet.
De conductrice zei alleen “hoi”
Die moet je dan ook levend eten...quote:Op zondag 13 februari 2022 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak jij lekker mijn meelwormen dan de volgende keer.
ja, t is wel goedquote:Op zondag 13 februari 2022 11:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die moet je dan ook levend eten...
Ja had ik anders ook gedaan maar was helemaal vergeten dat een mondluier nog nodig was.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb meer last van mijn eigen fatsoen dan van iemand die wat zou handhaven denk ik. Geconditioneerd en nog wat
Praat je poep dan?quote:Op zondag 13 februari 2022 11:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja had ik anders ook gedaan maar was helemaal vergeten dat een mondluier nog nodig was.
oh het is wel ergens goed voor.. alleen met zoveel wappies werkt het niet..quote:Op zondag 13 februari 2022 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)r-tilburgs-poppodium
Wat een volk overal. Maar nee in de trein EN op het perron moet je een mondkapje op hoor! Dat is ergens goed voor!
met angst en beven en al?quote:Op zondag 13 februari 2022 11:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zat vrijdag nog in de trein, was 50km met de wind mee gefietst en dacht pak de trein terug, zonder mondkapje want die had ik niet.
De conductrice zei alleen “hoi”
Voor 1 miljoen miljard euro wil ik dat best wel even komen doen.quote:
hmm, kan ik dat in termijnen betalen?quote:Op zondag 13 februari 2022 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor 1 miljoen miljard euro wil ik dat best wel even komen doen.
+ Chauffeur
Mijn boekhouder zegt dat dit geen goede deal isquote:
Ja, bij mij ook graag.quote:
Wattenschijfje met een heel klein rekenmachientje en een leesbrilletje op haar neus?quote:Op zondag 13 februari 2022 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn boekhouder zegt dat dit geen goede deal is
quote:Op zondag 13 februari 2022 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wattenschijfje met een heel klein rekenmachientje en een leesbrilletje op haar neus?
tijd om ontbijt te maken dusquote:Op zondag 13 februari 2022 12:01 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENT v
![]()
r ge
pend
Ik ben eigenlijk al klaarquote:Op zondag 13 februari 2022 12:01 schreef Haags het volgende:
![]()
r ge
pend
Zo maar even broodje in elkaar zettenquote:Op zondag 13 februari 2022 12:01 schreef Haags het volgende:
![]()
r ge
pend
quote:Op zondag 13 februari 2022 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wattenschijfje met een heel klein rekenmachientje en een leesbrilletje op haar neus?
Ik heb net m'n ontbijt achter de kiezenquote:Op zondag 13 februari 2022 12:01 schreef Haags het volgende:
![]()
r ge
pend
nou oke, 75 jaar moet ook nog wel lukkenquote:Op zondag 13 februari 2022 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn boekhouder zegt dat dit geen goede deal is
Vertaald: “Vraag meer wortels!quote:Op zondag 13 februari 2022 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, ze whiepte zachtjes nee
straks op het nieuws:quote:Op zondag 13 februari 2022 12:08 schreef bitterbal het volgende:
als het goed komt de wind van land en niet van zee dus zou ik wind mee moeten hebben en dat moet geen probleem zijn maar zij schuin zijwaartse windvlagen zijn gevaarlijk
Laat even weten of je veilig aan de overkant bent gekomen.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:08 schreef bitterbal het volgende:
als het goed komt de wind van land en niet van zee dus zou ik wind mee moeten hebben en dat moet geen probleem zijn maar zij schuin zijwaartse windvlagen zijn gevaarlijk
Even overwaaien.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laat even weten of je veilig aan de overkant bent gekomen.
quote:Op zondag 13 februari 2022 12:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Live beelden van de brug (niet klikken ballie)hoe wilt u uw bitterbal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
shaken, not stirred![]()
Over 75 jaar ben ik dood en ik gok de rest van de SC ook.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou oke, 75 jaar moet ook nog wel lukken
Live beelden van de brug (niet klikken ballie)Ik heb over versie 2 van die brug geredenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op zondag 13 februari 2022 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vertaald: “Vraag meer wortels!”
dat is wel het planquote:Op zondag 13 februari 2022 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over 75 jaar ben ik dood en ik gok de rest van de SC ook.
van mij mag het wel wat eerder hoorquote:Op zondag 13 februari 2022 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over 75 jaar ben ik dood en ik gok de rest van de SC ook.
quote:
Denk dat er weinig aan is iddquote:Op zondag 13 februari 2022 12:23 schreef mschol het volgende:
[..]
van mij mag het wel wat eerder hoor
nog een jaartje of 40-45 er bij is zat op denk ikquote:Op zondag 13 februari 2022 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Denk dat er weinig aan is idd
quote:Op zondag 13 februari 2022 12:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga het er zo op wagen met samengeknepen billetjes
Live beelden van de brug (niet klikken ballie)Oh godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zie je mij dus nooit meer door grotten kruipen.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:43 schreef bitterbal het volgende:
Stom dat je door 1 zo'n ervaring al zo'n angst kan krijgen
quote:Op zondag 13 februari 2022 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo zie je mij dus nooit meer door grotten kruipen.
ik vraag me met dit soort dingen altijd af hoe je er weer uit moet komenquote:Op zondag 13 februari 2022 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
mensen zijn toch eigenlijk best gestoord...
In het geval van deze kun je er eenvoudig weer uitlopen aan de andere kant volgens mij.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vraag me met dit soort dingen altijd af hoe je er weer uit moet komen
Soms niet en dan blijf je voor eeuwig in die grot zittenquote:Op zondag 13 februari 2022 13:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vraag me met dit soort dingen altijd af hoe je er weer uit moet komen
dan snap ik niet waarom je er aan deze kant in zou gaanquote:Op zondag 13 februari 2022 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In het geval van deze kun je er eenvoudig weer uitlopen aan de andere kant volgens mij.
quote:Op zondag 13 februari 2022 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms niet en dan blijf je voor eeuwig in die grot zitten
#NuttyPuttyCave
Voor het leuke gifjequote:Op zondag 13 februari 2022 13:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan snap ik niet waarom je er aan deze kant in zou gaan
[..]
of je komt allemaal monster tegen zoals in the descent en je komt er niet levend meer uit
Gaan hoesten.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Totaal lege trein. Stappen twee mensen in. Komen precies naast mij zitten.
Echt, ga weg joh
Lastig met een mondkapje op, heb je alleen jezelf mee.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou willen spugen als een lama.
opstaan en weglopen..quote:Op zondag 13 februari 2022 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Echt, ga weg joh
Goed punt.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lastig met een mondkapje op, heb je alleen jezelf mee.
Ja maar ik denk ik eerst de paaseitjes maar op maakquote:
Ik moet nog stofzuigen. Wel de keuken schoongemaaktquote:Op zondag 13 februari 2022 13:39 schreef gianni61 het volgende:
stofzuiger: check
stoomcleaner: check
geen zin meer: dubbel check
Dat je in bed wil gaan liggen en merkt dat er nog niks nieuws op ligt?quote:Op zondag 13 februari 2022 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Bed afgehaald. Wacht op mijn klaagzang vanavond.
Ik vind dat altijd zo MEHquote:Op zondag 13 februari 2022 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Echt, ga weg joh
Misschien helpt het maken van kokhalsgeluiden, dat die mensen maar opstaan enzoquote:Op zondag 13 februari 2022 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou willen spugen als een lama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |