SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:27 schreef UitStraling het volgende: [..] https://i.imgur.com/DRWohzh.jpg
gewoon er aan denken dat je nooit een creditcard meegeeft aan iemand waar je een maand een relatie mee hebtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:33 schreef bitterbal het volgende:
Nou kladblokje erbij en kijken hoe ik niet word opgelicht op tinder
Kwestie van een normaal karakter en een beetje karakter en dat soort figuren glijden als snot van een Amsterdams paaltje van je af toch, zijn alleen maar van die gekke wijven die daarin trappen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:33 schreef bitterbal het volgende:
Nou kladblokje erbij en kijken hoe ik niet word opgelicht op tinder
Ja leuk gedaan hè?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Interessant, dat Verhaal van Nederland
Naïeve mannen en vrouwenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwestie van een normaal karakter en een beetje karakter en dat soort figuren glijden als snot van een Amsterdams paaltje van je af toch, zijn alleen maar van die gekke wijven die daarin trappen.
Ja soort historische soap ook of zo, knap aantrekkelijk wicht ook in die eerste aflevering zegquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, mooi gemaakt. Zal best een dure productie zijn
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:39 schreef gianni61 het volgende:
komt er nog wat op tv vanavond, of kan ik de volgende aflevering van the Sinner opstarten?
quote:
Dat kijk ik nietquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja soort historische soap ook of zo, knap aantrekkelijk wicht ook in die eerste aflevering zeg
Wist dat dat je ook op zou vallenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, dat donkere haar met blauwe ogen was een goede combi
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wist dat dat je ook op zou vallen![]()
Thank God dat er af en toe met alle tandartsen en apothekers nog wat extreem mooie knappe mensen meekomen.
Zit je nou Dudor te beledigen?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voetbalvrouwen voor de mannen en naardepreutpraters voor de vrouwtjes.
Ik beledig nooit iemandquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zit je nou Dudor te beledigen?
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:50 schreef UitStraling het volgende:
Straks even wat duidelijkheid verschaffen en iemand noodzakelijk pijn doen, een goede vriendin van me is verloofd en heeft aardig wat plannen met die man, en sinds ze dat verteld heeft krijg ik per dag meerdere uitnodigingen voor etentjes, logeerpartijtjes en samen de hort op momentjes......ik denk dat ze cold feet heeft, kreeg ook al een langzame streel van mijn hals tot mijn navel van haar vanmiddag met de woorden "wat ben je toch een mooie man hè"
Eeeeuhm, sorry schat ik heb het nog heel erg druk, ok doeiiii.
Bedanktquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, dat donkere haar met blauwe ogen was een goede combi
Wel johquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
daar lijk ik helemaal niet op
Yes, weet ook al hoe ze alles gaan inrichten want dat hebben ze daar uitgebreid besprokenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
@:ballie is het gelukt met inmeten?
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes, weet ook al hoe ze alles gaan inrichten want dat hebben ze daar uitgebreid besproken
Moet je wel een goed gevoel geven als mensen enthousiast zijn over je harde werk, toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes, weet ook al hoe ze alles gaan inrichten want dat hebben ze daar uitgebreid besproken
1 maart ja van de makelaar en 28ste gaat makelaar eerst nog foto's maken voor in inspectiequote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
En over een paar weken krijgen ze de sleutel?
Die wil ik!!!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja oke die oren wel maar maar dat is bij deze net zo goed
[ afbeelding ]
jawel maar het is ook een leuk huis door dat balkonquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je wel een goed gevoel geven als mensen enthousiast zijn over je harde werk, toch?
Wist je dat zon fantje iets van 3 tot 4 jaar nodig heeft om volledig zijn slurf te leren gebruiken?quote:
Hehehe ja dat balkon hè, de warme deken van de zon in plaats van bootjes.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar het is ook een leuk huis door dat balkonmisschien dat ik er ooit nog terug ga als het er dan nog staat :p
Niet alleen fantjes.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wist je dat zon fantje iets van 3 tot 4 jaar nodig heeft om volledig zijn slurf te leren gebruiken?
Wel eens wat over gelezen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wist je dat zon fantje iets van 3 tot 4 jaar nodig heeft om volledig zijn slurf te leren gebruiken?
ja dat balkon in de zomer is wel echt super nice.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehehe ja dat balkon hè, de warme deken van de zon in plaats van bootjes.
denk dat die ook niet in jouw slurfJE zittenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:03 schreef UitStraling het volgende:
Geloof dat die ook 8 miljoen spieren en zenuwen in hun slurfje hebben, die heb ik niet echt kunnen vinden tot nu toe.
*pakt er een zaklamp bij.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat die ook niet in jouw slurfJE zitten
net op tijd voor een zieke disssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat die ook niet in jouw slurfJE zitten
Het is dat je er een van het uitverkoren volk bent anders had ik een gesmolten kaasbombardement op je laten uitvoeren voor deze grievende uitspraak.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
net op tijd voor een zieke disssssssssssssssssssssssssssssssssss
hij is viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeees patrick
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is dat je er een van het uitverkoren volk bent anders had ik een gesmolten kaasbombardement op je laten uitvoeren voor deze grievende uitspraak.
Beetje weinig haar hequote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja oke die oren wel maar maar dat is bij deze net zo goed
[ afbeelding ]
Is ze weer een endlossung aan het bedenken?quote:
Wie ga je oplichten?quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja gek he met al die ledlampjes
Als CL krulletjes laat zetten, zou je het dan op haar kunnen?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:16 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips https://nl.pepper.com/aan(...)s-en-mini-mix-228743
Gewoon een zak over het hoofd kan ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als CL krulletjes laat zetten, zou je het dan op haar kunnen?
Licht uit, merk je met twee wijntjes echt niet of je in bed ligt met je oma of met Doutzen Kroes.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een zak over het hoofd kan ook.
Als CL 10 kg afvalt, zou je het daar dan ook op kunnen?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:16 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips https://nl.pepper.com/aan(...)s-en-mini-mix-228743
Ploert, noem je haar nu dik?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als CL 10 kg afvalt, zou je het daar dan ook op kunnen?
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als CL krulletjes laat zetten, zou je het dan op haar kunnen?
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als CL 10 kg afvalt, zou je het daar dan ook op kunnen?
Geen idee, maar dat zegt ze zelf altijd.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ploert, noem je haar nu dik?
Jezelf naar beneden halen is nooit goed hè, zelfspot en cynisme wel maar dat is een ragfijne grens.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat zegt ze zelf altijd.
Huh? Oh ja vast wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezelf naar beneden halen is nooit goed hè, zelfspot en cynisme wel maar dat is een ragfijne grens.
Waar een gat is is er een weg.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook weer genoeg verhalen aangehoord in de lokale horeca vandaag. Af en toe ben ik maar een heilig boontje.
Das geen nieuws. En met zijn 60kg zou ik hem slechts een enkeltje buiten de dampkring bezorgen.quote:
Ik ben wel van de rare gekke types, nou ja die vallen voor mij danquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Emma wortelboer, kunne zeggen wat je wil, maar ze is best wel een hardbody.
wie neem je daarvoor mee? je ego?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das geen nieuws. En met zijn 60kg zou ik hem slechts een enkeltje buiten de dampkring bezorgen.
Daar kwam het wel weer op neer.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar een gat is is er een weg.
Nee mijn eigen lijfquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wie neem je daarvoor mee? je ego?
quote:
quote:hardbody
[ hahrd-bod-ee ]SHOW IPA
noun, plural hard·bod·ies.Slang.
a person who is muscular and physically fit.
85 kg agressie en afgetrainde spieren.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
met of zonder tijgervelletje?
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:42 schreef datismijnmening het volgende:
Zin in een ijskoude Red Bull en Froot Loops
Alsof ik mijn huissleutel in mag leverenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Hoe kijkt je vriendin je aan als je dat voorstelt?
Geef haar geen ongelijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof ik mijn huissleutel in mag leveren
Ben je 14 of zo?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:42 schreef datismijnmening het volgende:
Zin in een ijskoude Red Bull en Froot Loops
Je kunt dat vrij makkelijk bij mannen checken door zijn gereedschapskist door te spitten, ligt alles op volgorde, rennen dat zijn de griezels, ligt alles door elkaar dan kun je vrij veilig op hem gaan zitten hupsen met een glimlach.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:58 schreef bitterbal het volgende:
wat een teringlijer die tinder swindler
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt dat vrij makkelijk bij mannen checken door zijn gereedschapskist door te spitten, ligt alles op volgorde, rennen dat zijn de griezels, ligt alles door elkaar dan kun je vrij veilig op hem gaan zitten hupsen met een glimlach.
En mannen zonder gereedschapskist?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt dat vrij makkelijk bij mannen checken door zijn gereedschapskist door te spitten, ligt alles op volgorde, rennen dat zijn de griezels, ligt alles door elkaar dan kun je vrij veilig op hem gaan zitten hupsen met een glimlach.
Dat zijn vaak mannen die niet hier geboren zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En mannen zonder gereedschapskist?
Zou je er ingetrapt zijn?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:58 schreef bitterbal het volgende:
wat een teringlijer die tinder swindler
Syriërs?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn vaak mannen die niet hier geboren zijn.
Die noemen we toch gewoon netjes vrouwen als ze geen gereedschap meer hebben?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En mannen zonder gereedschapskist?
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die noemen we toch gewoon netjes vrouwen als ze geen gereedschap meer hebben?
Bij vrouwen moet je trouwens hard wegrennen als ze een kledingkast op kleur en merk hebben, dat is hetzelfde, vooral aan de schoenen kun je het zien.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij vrouwen moet je trouwens hard wegrennen als ze een kledingkast op kleur en merk hebben, dat is hetzelfde, vooral aan de schoenen kun je het zien.
hmm denk dat ik dat type al niet naar rechts had geswipedquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou je er ingetrapt zijn?
Ik heb de bloemen trouwens klaarstaan om te verzenden naar Rotterdam.
*gooit alles door elkaar*quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij vrouwen moet je trouwens hard wegrennen als ze een kledingkast op kleur en merk hebben, dat is hetzelfde, vooral aan de schoenen kun je het zien.
Af en toe een reeds twee dagen verdwaalde broek over de leuning van de bank, dat soort hints geeft het wegquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm denk dat ik dat type al niet naar rechts had geswiped![]()
heb wle een keer een gast in zuid afrika leren kennen toen daar op vakantie. Daar werd ik achteraf voor gewaarschuwd hem geen geld te geven want het was een oplichter.
Helaas was ik toen al een tientje armer
En als bovengnoom weg is?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar het is ook een leuk huis door dat balkonmisschien dat ik er ooit nog terug ga als het er dan nog staat :p
Ja, dat appartement ook kopen dusquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan komt er weer een andere gnoom
Heb je de nieuwe huurders daarvoor gewaarschuwd? Anders moet je straks huurkorting geven.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan komt er weer een andere gnoom
Prins Bitterbrilquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat appartement ook kopen dus
dat zou wel ideaal zijn :pquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat appartement ook kopen dus
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind grunt in metal toch zo kut.
Verpest het hele nummer.
Dit valt niet onder huurkortingquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe huurders daarvoor gewaarschuwd? Anders moet je straks huurkorting geven.
Ja zondequote:
Ja jongens, er woont een dikke autistische stampende homo boven jullie maar mooi geen korting hèquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit valt niet onder huurkorting![]()
maar ze weten het.
quote:
ze kennen hem, ze wonen nu naast hemquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jongens, er woont een dikke autistische stampende homo boven jullie maar mooi geen korting hè
jij kende de bruine fruitschaal niet?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Een 8
Heb geleerd dat bitterballen aka biba's ook wel bruin fruit genoemd worden.
Zij dacht dat dat WC pot betekendequote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij kende de bruine fruitschaal niet?
Neequote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij kende de bruine fruitschaal niet?
Zat aan overrijpe bananen te denken.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zij dacht dat dat WC pot betekende
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Een 8
Heb geleerd dat bitterballen aka biba's ook wel bruin fruit genoemd worden.
Wat een week gezicht heeft die mannetje.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)ijdens-lockdown.html
Wereldnieuws
Omgggquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)ijdens-lockdown.html
Wereldnieuws
Dan heb je zijn muziek nog niet gehoord.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een week gezicht heeft die mannetje.
Hallo is gewoon een artiest van wereldkaliberquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je zijn muziek nog niet gehoord.
Zei iemand K-liber?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hallo is gewoon een artiest van wereldkaliber
Waarom ken je z'n muziek?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je zijn muziek nog niet gehoord.
Zo dit heb ik 100 jaar niet gehoordquote:
Hierdoor gaan we 100 jaar armoede tegemoet in Nederland.quote:
Pas maar op als je naar rechts swiped.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:47 schreef bitterbal het volgende:
nou goed de tinder swindler loopt dus vrij rond
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:47 schreef bitterbal het volgende:
nou preciesquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Pas maar op als je naar rechts swiped.
Maar die heeft zijn designerkleding verkocht.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:54 schreef bitterbal het volgende:
was ook een NL vrouw slachtoffer voor 140 duizend euro
ja maar das geen 140 duizend euro natuurlijkquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar die heeft zijn designerkleding verkocht.
Ligt aan de hoeveelheid. Als je geld van anderen gebruikt is het makkelijk uitgeven...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar das geen 140 duizend euro natuurlijk
Zoek hem eens op, beetje verleiden en dan scheetjes in zijn gezicht laten en hem bekogelen met hagelslag.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:47 schreef bitterbal het volgende:
Voer hem aan de palingbeestjesquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoek hem eens op, beetje verleiden en dan scheetjes in zijn gezicht laten en hem bekogelen met hagelslag.
ja waarom niet?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Kan dit jurkje als casual? Er zitten kleine glittertjes in de wol. wat je niet ziet op de foto.
https://www.zalando.nl/ca(...)u-c2p21d05u-a11.html
¤ 29,99quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Kan dit jurkje als casual? Er zitten kleine glittertjes in de wol. wat je niet ziet op de foto.
https://www.zalando.nl/ca(...)u-c2p21d05u-a11.html
Vind het eerder casual dan feestelijkquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja. Glitters is een beetje feestelijk
Bij een swingersparty is de bedoeling dat je leuk meedoet .quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:05 schreef kwiwi het volgende:
Ben het bezoek alweer zat. Houden geen rekening met iemand die al naar bed is gegaan. Overal licht aan, lekker tv hard.. jezus. Hou ik nou gewoon teveel rekening met anderen als loge of is dit asociaal?
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een swingersparty is de bedoeling dat je leuk meedoet .
Wie logeren er? Gewoon vragen toch of het wat zachter kanquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:05 schreef kwiwi het volgende:
Ben het bezoek alweer zat. Houden geen rekening met iemand die al naar bed is gegaan. Overal licht aan, lekker tv hard.. jezus. Hou ik nou gewoon teveel rekening met anderen als loge of is dit asociaal?
Bang dat je van de brug afwaait of wat?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:07 schreef bitterbal het volgende:
ik had laats toch die wind op de brug en nu zie ik dat het morgen en maandag weer kan gaan waaien stevig en schiet ik alweer in de stress
Boek een hotel.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:05 schreef kwiwi het volgende:
Ja wind was zo erg dat ik niet meer verder kwamquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bang dat je van de brug afwaait of wat?
Het is 22:00 op een zaterdagavond, een beetje gezellige mensen gaan nog wel door tot morgenvroeg 07:00.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:05 schreef kwiwi het volgende:
Dit is aso-gedragquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:05 schreef kwiwi het volgende:
Familie. Ik heb al zo vaak gezegd of ze alsjeblieft rustig willen doen en niet teveel geluid maken als ze komen logeren.. maar elke keer weer gewoon als voorheenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wie logeren er? Gewoon vragen toch of het wat zachter kan
Paar zakken meel in je jaszakken stoppen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:07 schreef bitterbal het volgende:
ik had laats toch die wind op de brug en nu zie ik dat het morgen en maandag weer kan gaan waaien stevig en schiet ik alweer in de stress
ja en als je het nu vraagt terwijl ze het doen?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Familie. Ik heb al zo vaak gezegd of ze alsjeblieft rustig willen doen en niet teveel geluid maken als ze komen logeren.. maar elke keer weer gewoon als voorheen
mja het is dat scherm wat het zo kut maaktquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar zakken meel in je jaszakken stoppen.
Lekker in een hotel voortaan dan.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Familie. Ik heb al zo vaak gezegd of ze alsjeblieft rustig willen doen en niet teveel geluid maken als ze komen logeren.. maar elke keer weer gewoon als voorheen
Fietsje kopen?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja het is dat scherm wat het zo kut maakt
Vind het 1000 procent asocialer om mensen op zaterdagavond te vragen rustig aan te doen omdat je al op bed ligt, ga dan op de Maan wonen of zoquote:
ja dan ga ik liever lopenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fietsje kopen? [ afbeelding ]
Het is wel onze kwiwi waar we het hier over hebben.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het 1000 procent asocialer om mensen op zaterdagavond te vragen rustig aan te doen omdat je al op bed ligt, ga dan op de Maan wonen of zo
Je past je als gast toch aan aan de gewoonten van je gastfruit? Teringherrie maken als er al iemand naar bed is, is sowieso not done.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het 1000 procent asocialer om mensen op zaterdagavond te vragen rustig aan te doen omdat je al op bed ligt, ga dan op de Maan wonen of zo
helaas moet ik je gelijk geven.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar het is haar huisquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je past je als gast toch aan aan de gewoonten van je gastfruit? Teringherrie maken als er al iemand naar bed is, is sowieso not done.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je past je als gast toch aan aan de gewoonten van je gastfruit? Teringherrie maken als er al iemand naar bed is, is sowieso not done.
Ik ookquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan ga ik liever lopenHaat fietsen
Ja onze Kwiwi moet eens werken aan haar sociale skillsquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is wel onze kwiwi waar we het hier over hebben.
In mijn wereldje is dat gewoon een grove belediging maar goed.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
helaas moet ik je gelijk geven.
Je gaat toch niet naar bed als je bezoek hebt?
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja onze Kwiwi moet eens werken aan haar sociale skills
Ik zou om zeven uur nadrukkelijk mijn wekker opwinden hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alsof jij nooit in de slaapkamer te vinden was op een van je eigen feestjes.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In mijn wereldje is dat gewoon een grove belediging maar goed.
Een vriend van mij een keer met mijn zusje, ik moet daar nog steeds een keer overheen zien te komen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof jij nooit in de slaapkamer te vinden was op een van je eigen feestjes.
Lopenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet zo moeilijk hoorMaar ik loop ook liever.
Ik denk dat ik dit toch wel de absolute basis van beschaving en gastvrijheid vind.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar bed gegaan terwijl ik bezoek heb.
Morgen ga ik wle met de scooter nog maar maandag dan lopen denk ik. Wel sluitdienst dus wel laat terug of ik vind onderweg zon fylix scooterquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet zo moeilijk hoorMaar ik loop ook liever.
Kwiwi is een zeer welgemanierd stukje fruit.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja onze Kwiwi moet eens werken aan haar sociale skills
Bij mijn vrienden is dat dan weer not-done.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een vriend van mij een keer met mijn zusje, ik moet daar nog steeds een keer overheen zien te komen.
Ben een keer naar bed gegaan, heb zo’n maat die geen hints begrijpt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit toch wel de absolute basis van beschaving en gastvrijheid vind.
Over je vriend of over je zus komen is blijkbaar normaal in sommige kringen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mijn vrienden is dat dan weer not-done.
Hmm, met fietsen moet je ongeveer 4 keer zo ver als met lopen, dus dat wordt maar een enkeltje danquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jij zou fietsen, zou je elke dag heen en weer naar Antwerpen moeten.
Wat flessen sterke drank tevoorschijn toveren om wat sneller naar het eind van de avond toe te werken mocht dat nodig zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit toch wel de absolute basis van beschaving en gastvrijheid vind.
Dat weet jij helemaal niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi is een zeer welgemanierd stukje fruit.
n rotterdam mogen die niet meer bij komenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Dacht vanavond dat ze een nieuwe supermarkt naast de AH hadden geopend. Maar dat is het warehouse van zo’n snelbezorger. Flink heten ze, geloof ik.
Ga ik geen gebuik van maken
Die zijn ook helemaal los aan het gaan qua reclamesquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Dacht vanavond dat ze een nieuwe supermarkt naast de AH hadden geopend. Maar dat is het warehouse van zo’n snelbezorger. Flink heten ze, geloof ik.
Ga ik geen gebruik van maken
Nooit eens zin om een rondje Maasvlakte te wandelen?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, met fietsen moet je ongeveer 4 keer zo ver als met lopen, dus dat wordt maar een enkeltje dan
Dit is weer het andere uiterste maar goh gastvrijheid is toch wel de basis, kom ik toch weer bij de gereedschapskist en de kledingkast uit, run run Shoshanna.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben een keer naar bed gegaan, heb zo’n maat die geen hints begrijpt.
Die bleef doordeweeks tot 03:00 zitten.
Ik zeg moet morgen werken, ik ga naar bed maar moet je nog een biertje. Ja zei die, ik gaf hem er nog een en ging zelf naar bed, ook gewoon een half uur later hoor ik hem pas vertrekken.
Ik weet wel vrij zeker dat je nooit een week bij Kwiwi heb gewoond.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet wat ik weet
Waarom niet?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
n rotterdam mogen die niet meer bij komen
Misschien, maar dan moet ik daar eerst heenrijdenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nooit eens zin om een rondje Maasvlakte te wandelen?
Nee, dat niet. Maar ik zou wel muisstil zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik weet wel vrij zeker dat je nooit een week bij Kwiwi heb gewoond.
Denk dat US en Los tijdens het feestje in Foqueville inderdaad iets aanweziger zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik zou wel muisstil zijn
omdat ze vaak in woonwijken komen maar tegelijk overlast veroorzakenquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat US en Los tijdens het feestje in Foqueville inderdaad iets aanweziger zijn.
Die snor zou ik nog iets aan doen voordat je naar Thailand gaat, balliequote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:27 schreef bitterbal het volgende:
zou dan ook mijn snor drukken om half 11
Ja en de zure zemelzeikerds duw ik met een grote glimlach richting de groene krokodillenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat US en Los tijdens het feestje in Foqueville inderdaad iets aanweziger zijn.
kleurt meestal wel mee met de zonquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die snor zou ik nog iets aan doen voordat je naar Thailand gaat, ballie
Roodquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kleurt meestal wel mee met de zon
Ik ben begonnen aan een podcast over Timothy McVeigh.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Betrouwbare Bronnen heeft weer een meesterlijke podcast over de relatie tussen Duitsland en Rusland
Ben blij dat mijn bospod in een rustig hoekje staat.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en de zure zemelzeikerds duw ik met een grote glimlach richting de groene krokodillen
Ballie's blonde snorrtjequote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kleurt meestal wel mee met de zon
Ik kreeg vandaag al weer commentaar op mijn tintje omdat ik een paar dagen door de zon heb gelopen, 'of ik op vakantie was geweest'quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nu is die nog zo
Wanneer gaan jullie er een samen luisteren?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben begonnen aan een podcast over Timothy McVeigh.
welke zon dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag al weer commentaar op mijn tintje omdat ik een paar dagen door de zon heb gelopen, 'of ik op vakantie was geweest'
Ho ho, ik heb ze gezegd "je mag hier onderweg naar huis komen overnachten maar ik ga wel op tijd naar bed".quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Binnenkort een Foquevillebabyquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie er een samen luisteren?
Leven en laten leven, laat mensen gewoon hun feestje vieren dan komen ze ook geen vuurwerk gooien en urenlang met een toeter en blaffende honden achter je aan lopen als je een rustige boswandeling wenst te maken.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben blij dat mijn bospod in een rustig hoekje staat.
Die de afgelopen dagen flink heeft geschenen, en zeker vandaag?quote:
de dagen gaan mij wat onbewust voorbijquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paar dagen best zonnig geweest.
ja vandaag ja. zon maar wel stervenskoudquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die de afgelopen dagen flink heeft geschenen, en zeker vandaag?
Ja zo ben ik dus ook als ik ergens logeer. Jij mag hier gewoon komen hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik zou wel muisstil zijn
Had het anders bloedheet tijdens het wandelen hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vandaag ja. zon maar wel stervenskoud
Samen met Buda in een bospod podcastjes luisterenquote:
Cseresznye ajkakquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Binnenkort een Foquevillebaby
Kakjaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Cseresznye ajkak
Mooie naam voor een kind
Dat klinkt als een Pool die Chinees besteltquote:
1x Kipesz satyequote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt als een Pool die Chinees bestelt
Ajam kurwaquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zo ben ik dus ook als ik ergens logeer. Jij mag hier gewoon komen hoor
Vraag het herriemakende bezoek of ze herrie kunnen maken in de keuken terwijl ze wat voor je in elkaar flatsenquote:
Nee heb net gevraagd of het zachter kan. Wil dit riedeltje niet weer opnieuw beginnen zometeenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vraag het herriemakende bezoek of ze herrie kunnen maken in de keuken terwijl ze wat voor je in elkaar flatsen
Ooh niet echt gasten dus, dan st goedquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb ze gezegd "je mag hier onderweg naar huis komen overnachten maar ik ga wel op tijd naar bed".
"Schnautze!"quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee heb net gevraagd of het zachter kan. Wil dit riedeltje niet weer opnieuw beginnen zometeen
Nou gelukkig mag het van ome Los, kan ik weer rustig slapen zoquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ooh niet echt gasten dus, dan st goed
quote:
Die van m’n ex was een keer in de wasmachine meegegaan. Zaten we daarna bij de poppendokter op spreekuur.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:56 schreef kwiwi het volgende:
Oh shit m'n knuffelhondje heeft ineens een gat en die plastic bolletjes aan de binnenkant vallen er nu soms uit. Dat wordt opereren morgen. Dr. Kwiwi to the rescue.
Ik heb dat wel eens in amerika gezien, kon je ook een verzekeeing voor de 'ziektekosten' afsluitenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van m’n ex was een keer in de wasmachine meegegaan. Zaten we daarna bij de poppendokter op spreekuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |