SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:27 schreef UitStraling het volgende: [..] https://i.imgur.com/DRWohzh.jpg
gewoon er aan denken dat je nooit een creditcard meegeeft aan iemand waar je een maand een relatie mee hebtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:33 schreef bitterbal het volgende:
Nou kladblokje erbij en kijken hoe ik niet word opgelicht op tinder
Kwestie van een normaal karakter en een beetje karakter en dat soort figuren glijden als snot van een Amsterdams paaltje van je af toch, zijn alleen maar van die gekke wijven die daarin trappen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:33 schreef bitterbal het volgende:
Nou kladblokje erbij en kijken hoe ik niet word opgelicht op tinder
Ja leuk gedaan hè?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Interessant, dat Verhaal van Nederland
Naïeve mannen en vrouwenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwestie van een normaal karakter en een beetje karakter en dat soort figuren glijden als snot van een Amsterdams paaltje van je af toch, zijn alleen maar van die gekke wijven die daarin trappen.
Ja soort historische soap ook of zo, knap aantrekkelijk wicht ook in die eerste aflevering zegquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, mooi gemaakt. Zal best een dure productie zijn
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:39 schreef gianni61 het volgende:
komt er nog wat op tv vanavond, of kan ik de volgende aflevering van the Sinner opstarten?
quote:
Dat kijk ik nietquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja soort historische soap ook of zo, knap aantrekkelijk wicht ook in die eerste aflevering zeg
Wist dat dat je ook op zou vallenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, dat donkere haar met blauwe ogen was een goede combi
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wist dat dat je ook op zou vallen![]()
Thank God dat er af en toe met alle tandartsen en apothekers nog wat extreem mooie knappe mensen meekomen.
Zit je nou Dudor te beledigen?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voetbalvrouwen voor de mannen en naardepreutpraters voor de vrouwtjes.
Ik beledig nooit iemandquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zit je nou Dudor te beledigen?
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:50 schreef UitStraling het volgende:
Straks even wat duidelijkheid verschaffen en iemand noodzakelijk pijn doen, een goede vriendin van me is verloofd en heeft aardig wat plannen met die man, en sinds ze dat verteld heeft krijg ik per dag meerdere uitnodigingen voor etentjes, logeerpartijtjes en samen de hort op momentjes......ik denk dat ze cold feet heeft, kreeg ook al een langzame streel van mijn hals tot mijn navel van haar vanmiddag met de woorden "wat ben je toch een mooie man hè"
Eeeeuhm, sorry schat ik heb het nog heel erg druk, ok doeiiii.
Bedanktquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, dat donkere haar met blauwe ogen was een goede combi
Wel johquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
daar lijk ik helemaal niet op
Yes, weet ook al hoe ze alles gaan inrichten want dat hebben ze daar uitgebreid besprokenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
@:ballie is het gelukt met inmeten?
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes, weet ook al hoe ze alles gaan inrichten want dat hebben ze daar uitgebreid besproken
Moet je wel een goed gevoel geven als mensen enthousiast zijn over je harde werk, toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes, weet ook al hoe ze alles gaan inrichten want dat hebben ze daar uitgebreid besproken
1 maart ja van de makelaar en 28ste gaat makelaar eerst nog foto's maken voor in inspectiequote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
En over een paar weken krijgen ze de sleutel?
Die wil ik!!!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja oke die oren wel maar maar dat is bij deze net zo goed
[ afbeelding ]
jawel maar het is ook een leuk huis door dat balkonquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je wel een goed gevoel geven als mensen enthousiast zijn over je harde werk, toch?
Wist je dat zon fantje iets van 3 tot 4 jaar nodig heeft om volledig zijn slurf te leren gebruiken?quote:
Hehehe ja dat balkon hè, de warme deken van de zon in plaats van bootjes.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar het is ook een leuk huis door dat balkonmisschien dat ik er ooit nog terug ga als het er dan nog staat :p
Niet alleen fantjes.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wist je dat zon fantje iets van 3 tot 4 jaar nodig heeft om volledig zijn slurf te leren gebruiken?
Wel eens wat over gelezen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wist je dat zon fantje iets van 3 tot 4 jaar nodig heeft om volledig zijn slurf te leren gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |