"Ja, eine Verwünschte mag sie sein. Hier lebt sie heut' vielleicht erneut, zu büßen Schuld aus früh'rem Leben..."quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:49 schreef AllesKaputt het volgende:
Dit is echt te sjenant voor woorden. Stichting Japanse Ereschulden klimt NU in de pen.
De meeste sprinters houden wel van zacht ijs, dacht ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:52 schreef AgnesGru het volgende:
Er ligt sprintersijs (dus zachter ijs) dus geen Nederlands ijs
Gelukkig waren die andere twee heel vrolijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:54 schreef Joooo-pi het volgende:
Marijke voor Antoinette graag. Zo'n negatieve sfeerbepaler kun je niet gebruiken.
Denk dat Groenewoud wel in de ploeg komt voor Antoinette, die mist de absolute topvormquote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:54 schreef Joooo-pi het volgende:
Marijke voor Antoinette graag. Zo'n negatieve sfeerbepaler kun je niet gebruiken.
Er wordt in Nederland gewoon 0 getraind.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:56 schreef TheVulture het volgende:
Je moet elke commerciële ploeg een teampursuit laten opstellen bij de trials en de beste gaat. Die namen vul je ook als 1e in op de matrix, moet je eens kijken hoe belangrijk het dan wordt. Elke keer weer dat gezeik met ploegbelangen en haat en nijd.
Je ziet bij de mannen in ieder geval een team staan.
Met gewoon trainen voor dit onderdeel kun je als Nederland gewoon een medaille ophalen lijkt me.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Er wordt in Nederland gewoon 0 getraind.Alleen 3 rondjes voor de beslissende races op de OS.
Echt bizar voor een olympisch onderdeel.
Het is vooral bizar dat zoiets een olympisch onderdeel isquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Er wordt in Nederland gewoon 0 getraind.Alleen 3 rondjes voor de beslissende races op de OS.
Echt bizar voor een olympisch onderdeel.
Waarom? Bij de shorttrack is het één van de belangrijkste onderdelen en in het baanwielrennen ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is vooral bizar dat zoiets een olympisch onderdeel is
Jawel. Maar inmiddels hebben we al 4 of 5 goud verspeeld op dit onderdeel. (In 16 jaar tijd.)quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarom? Bij de shorttrack is het één van de belangrijkste onderdelen en in het baanwielrennen ook.
Het is nieuw, maar volstrekt logisch.
Lees eens waar ik op reageer.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jawel. Maar inmiddels hebben we al 4 of 5 goud verspeeld op dit onderdeel. (In 16 jaar tijd.)
Kritiek richt zich dan ook vooral op de Nederlanders.
Zou Leerdam erin zetten. Maar het lijkt allemaal te laat.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk dat Groenewoud wel in de ploeg komt voor Antoinette, die mist de absolute topvorm
Voor Leerdam is de afstand te verquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zou Leerdam erin zetten. Maar het lijkt allemaal te laat.
Dat dacht ik ook maar ze hoeft maar 2 rondjes (800 meter) op kop te rijden hè. Dat is precies de afstand die Leerdam goed beheerst.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor Leerdam is de afstand te ver
Tis wel fijn als ze het langer dan 800 meter goed volhoudt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar ze hoeft maar 2 rondjes (800 meter) op kop te rijden hè. Dat is precies de afstand die Leerdam goed beheerst.
Nee dat kan echt niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar ze hoeft maar 2 rondjes (800 meter) op kop te rijden hè. Dat is precies de afstand die Leerdam goed beheerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |