abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203623616
Het gaat echt gebeuren. Over precies 14 dagen word ik 35, en helaas nog steeds vrijgezel. Kinderen kan ik volgens mij sowieso vergeten. En ja, lig er echt wakker van, zie tijdstip van dit topic.

Ik zie genoeg vergelijkbare topics hier, en er staan echt altijd goedbedoelde adviezen in:

-Groepsreizen
-Ga meer activiteiten ondernemen!
-Werk aan jezelf eerst
-Datingsites
-Via-via daten
-Laat het los, dan komt het vanzelf
-Eerst gelukkig zijn met jezelf

etc

Feit is helaas dat als iets moet gebeuren het toch wel gebeurt, maar als iets niet moet gebeuren, dan gebeurt het gewoon niet. Ik kan me dan op 100 datingsites inschrijven, extra cursussen volgen etc, als ik bestemd ben om alleen te blijven, gaat dat gebeuren. En ik vrees dat dit het geval is. Ik kan wel van alles willen, maar dat wil niet zeggen dat ik het krijg.

Er zijn mensen die hun geliefde al op de basisschool of middelbare school leerde kennen, en die hebben nooit iets met de goedbedoelde adviezen hoeven te doen.

Er zullen genoeg vrouwen zijn die de afgelopen twee jaar thuis moesten werken en nauwelijks de deur uitgingen, maar in de PostNL bezorger of in de loodgieter hun partner vonden.

Ik val helaas niet in die categorieën.

Ik heb gestudeerd, werk, maar nooit iemand tegengekomen of degenen waarin ik wel interesse had waren bezet. Ik hou van reizen, maar tijdens deze pandemie is dat wat afgezakt. Over 2,5 week weer eens weg naar Dubai. Verder shop ik aardig wat, pandemie interesseert me niet. Maar ja, kom nooit iemand tegen. Dus heb ik datingsites geprobeerd. Krijg genoeg reacties. Het probleem is echter:

-Velen stellen afspreken uit
-Sommige willen een one night stand
-Sommige verdwijnen ineens (profiel verwijderd?)

etc

Ook heb ik zelf altijd een naar gevoel op datingsites. Stel ik chat met iemand, met hoeveel tegelijk is die persoon aan het chatten?

Dus ben daar ook mee gestopt. Ik wil gewoon iemand tegenkomen die voor mij is. Maar is dat mogelijk als je 35+ bent? Willen mannen je dan nog wel? Ik kan me voorstellen dat mannen van bijv 38 liever iemand van 30 hebben?

Is hier iemand die pas na de 35ste zijn/haar partner heeft ontmoet? Ik zoek wat hoop....
pi_203623618
Ik.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_203623631
TS is extreem lelijk ?
  Miss 200.000.000! zaterdag 12 februari 2022 @ 04:43:29 #4
367000 roos94
pi_203623632
Er is niet zoiets als bestemd joh.
pi_203623704
Wanneer was je laatste relatie?
pi_203623716
Ik heb mijn vriendin leren kennen nadat ik dacht naar een seksdate te gaan :')

Gewoon lekker rondneuken en wie weet kom je een keer iemand tegen waar je goed mee klikt _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_203623790
TS is Elliot Rodger
  zaterdag 12 februari 2022 @ 07:49:44 #8
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_203623812
Succes, lijkt me serieus kut.
  zaterdag 12 februari 2022 @ 07:50:18 #9
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203623814
Als man maakt dat helemaal niet uit joh. Als je een vrouw bent van 30+ dan is er wel een serieus probleem. Maar een man heeft nog 10 jaar joh, die zijn vaak ook 10 jaar ouder dan de vrouw. Pas als je richting de 40 gaat wordt het tijd om te settlen.

Ik zou gewoon lekker je hobby's volgen, sporten, geld verdienen, voor jezelf zorgen.

You can't hurry love, you just have to wait.
Man of Steal.
pi_203623825
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 07:50 schreef SuperNeger het volgende:
Als man maakt dat helemaal niet uit joh. Als je een vrouw bent van 30+ dan is er wel een serieus probleem. Maar een man heeft nog 10 jaar joh, die zijn vaak ook 10 jaar ouder dan de vrouw. Pas als je richting de 40 gaat wordt het tijd om te settlen.

Ik zou gewoon lekker je hobby's volgen, sporten, geld verdienen, voor jezelf zorgen.

Deze man _O_
pi_203623857
Ik ben 35, heb twee kinderen en een vriendin die 30 kg zwaarder is geworden sinds we elkaar kennen. Dat komt niet door haar kapsel, want haar haar is net na het eerste kind gekortwiekt.

Maar verder hebben we heel veel lol als we bijv samen naar boer zoekt vrouw kijken :)
  zaterdag 12 februari 2022 @ 08:04:55 #12
479315 SuperNeger
pi_203623862
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 08:03 schreef NightDancert het volgende:
Ik ben 35, heb twee kinderen en een vriendin die 30 kg zwaarder is geworden sinds we elkaar kennen. Dat komt niet door haar kapsel, want haar haar is net na het eerste kind gekortwiekt.

Maar verder hebben we heel veel lol als we bijv samen naar boer zoekt vrouw kijken :)
Dit is echt mijn nachtmerrie :'(
Man of Steal.
pi_203623869
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 08:04 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Dit is echt mijn nachtmerrie :'(
Ik schets graag het horrorbeeld dat sommige FOK!kers hebben van een relatie.

Overigens ben ik wel 35 en heb ik twee kinderen. Als de rest ook zou gebeuren zou ik mezelf waarschijnlijk verhangen.
  zaterdag 12 februari 2022 @ 08:07:45 #14
479315 SuperNeger
pi_203623871
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 08:06 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Ik schets graag het horrorbeeld dat sommige FOK!kers hebben van een relatie.

Overigens ben ik wel 35 en heb ik twee kinderen. Als de rest ook zou gebeuren zou ik mezelf waarschijnlijk verhangen.
Zoiets dus?

Man of Steal.
pi_203623888
Voor elke leeftijd is er een categorie. Er zijn mannen die net afgestudeerd zijn en eens naar een partner gaan zoeken, dit zijn vaak de wat onervarene types. Dan heb je de mannen die in precies hetzelfde schuitje als jij zit. En de laatste categorie zijn mannen die uit een relatie komen door een scheiding.
Het is een cliché, maar men onderschat nog weleens hoeveel visjes er rondzwemmen. Het lijkt alsof iedereen gesettled en gelukkig is, maar dat is wat social media je een beetje voorspiegelt.
Mijn advies is daarom ook; date er op los, ook al spreekt het uiterlijk of andere dingen je niet meteen aan. De liefde komt soms later pas ;)
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_203623951
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 07:50 schreef SuperNeger het volgende:

Deze post _O_

Edit:

Dat geval van datingapps etc, herken ik. Wel matchen maar er komt letterlijk niks op gang. Had heel even een scharrel maar die verdween ook met stille trom vertrokken. Verder kom ik veel gescheiden vrouwen tegen met kinderen uit vorige relaties, iets wat ik absoluut niet zie zitten.

Dat creëert weer een nieuw ding: mensen denken dat je homo bent. En als je goed voor je zelf zorgt als in goed gekleed, nette schoenen, verzorgd uiterlijk ( in mijn geval, nee niet perse model-knap )maakt dat het vermoeden alleen maar sterker. Schijt hinderlijk. Maar ga om die reden ook niet meteen als een sloeber over straat.

Maar goed daar op reflecterend zijn het veelal onzekere incels die dat soort dingen roepen en wellicht zelf vuistdiep in de kast zitten.

[ Bericht 30% gewijzigd door Gibson88 op 12-02-2022 09:01:06 ]
  Miss 200.000.000! zaterdag 12 februari 2022 @ 08:32:29 #17
367000 roos94
  zaterdag 12 februari 2022 @ 08:33:44 #18
479315 SuperNeger
pi_203623983
quote:
Op meerdere platformen en dus onder meerdere groepen dezelfde vraag stellen.

TS is efficiënt _O_
Man of Steal.
pi_203624289
Dit kan korter. Niet gelezen.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_203624359
Pic van je tieten?
pi_203624395
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 08:03 schreef NightDancert het volgende:

Waarom moeten vrouwen opeens kortpittig gaan? Ik snap dat nooit.
Het is ook nooit dat ik het zie van goh bij deze is het wel mooi.

Moeten zij weten, maar dat is mijn mening.
pi_203624463
TS doe aub normaal. Je kan al die dingen ook zonder relatie krijgen.
1. Neuken kan altijd
2. Kinders krijgen ook, of je laat je vrijwillig insemineren, of je gaat naar de spermabank

Ja en al die dingen samen met een partner... snap dat het kut is, maar waarom ben je niet zelf je beste vriend(in)?

Daarbij, mannen voelen die wanhopigheid. Je moet het loslaten, echt compleet loslaten. Dan komt er vanzelf wel een PostNL of loodgieter (ook mijn types) langs.
pi_203624613
Je schrijft als een man
Challamang en pudding, dat is de echte leef.
pi_203624734
Ik dacht dat ts een man was
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 12 februari 2022 @ 10:33:57 #25
479315 SuperNeger
pi_203626106
Oh wacht TS is een vrouw
Man of Steal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: